Rap Rat (Úvod)

3.2K 181 67
                                    

Takže, v roce 1992 se to začalo vyrábět, začaly se vyrábět i takové panenky Rap Rata, ale dočetl jsem se, že to vyráběly ženy, dívky, na šicích strojích, ručně... jednou se prý práce musela ujmout i jedna malá holčička, která tedy blbě uchopila šicí stroj a prostě jí to začalo bodat a ona už se nemohla bránit, tak jí to probodlo i krk, což jí okamžitě zabilo, njikdo jí prý nepomohl...
Její máma pak vtrhla do kanceláře chlapovi, který to celé vedl, a řekla něco ve stylu: ,,Každý jediný kdo se té panenky dotkne bude prokletý, proklínám celou vaší společnost, proklínám APARAT!!!" K tomu se prý jen zasmál a poslal jí s úsměvem a klidem pryč..
Když jsem to četl, byl jsem úplně, úplně hotový, to je možná důvod, proč to píšu tak, nezpůsobně, nelidsky, neslušně,... nevím.
No a nevím proč, ale také se tam psalo, že hned po tom pojmenovali tu panenku Rap Rat, takže se začalo prodávat, jenže o dva roky později museli firmu zavřít, protože zaměstnanci stále žádali o volno, tvrdili, že nestíhali, a spoustu se jich brutálně zabilo se vzkazem: "Bojím se!"
Nikdo neví kam se dostala Rap Ratova panenka, ale spousta lidí tvrdí, že poslední co před smrtí spatřili, jsou velké oči...Slova, která bychom neměli vyslovovat1. Nikdy neříkejte nahlas slovo "Aparat", je to něco jako pozvánka k démonovi, Rap Ratovi, pokud jste to už řekli, nemůžete být vynecháni!
2. Nepokoušejte se kontaktovat Aparat...
3. Vyhýbejte se být vzhůru mezi 03:30 a 4:00, je to nejlepší čas pro Rap Rata, aby vás aspoň trochu vyděsil, aspoň škrábáním, a když ne to...No, později jsem zjistil, že přesně na tohle jsem se nachytil, před dnem jsem našel CD se hrou Rap Rat v prádelním koši, a já myslel, že jsem ho rozdupal a poslal do samého nebe, ale ono ne, je to prostě tady... spousta lidí to po mě chce, chce abych jim ukázal to video, ale nikdy jim to neukážu, udělal bych něco hrozného... Každopádně Rap Rat je teď se mnou, chodí za mnou všude, stále vídám malé stíny v rozích, škrábání, nebo drobné kroky směřující chodbou přímo ke mně, přiznávám se, už jsem si trochu zvykl, ale je to šílenství, mám problémy v práci a vůbec, když příjdu do styku s normálním člověkem kromě mé přítelkyně, straní se ode mne...Spousta lidí video vidělo, ale v normální hře, no, Rap Rat může být i normální, donutí tě si myslet, že je to jen obyčejná herní kreatura, ale stalkuje tě dnem i nocí...

30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat