Červená karkůlka
Maminka poslala Karkůlku k babičce. Když tam přišla, babička byla už mrtvá, došlo ke klasickému rozhovoru mezi Karkůlkou a vlkem a ten jí nabídl pohoštění. Karkůlka si myslela že jí koláč a pije víno, ale ve skutečnosti jedla koláč naplněný babičkou a místo vína pila její krev. Vlk jí potom sežere a dřevorubec vlka zabije, ale jediný kdo to přežije, je dřevorubec.
Žabí princ
Zlá čarodějnice prince zaklela v žábu a jediné co ho mohlo zachránit je bolest a utrpení. Princ tedy uzavřel s princeznou dohodu a ona ho vzala k sobě domů. Tam jí princ začal sexuálně obtěžovat, dokud vyděšená princezna žábu nevzala a vší silou ho nehodila o zeď, což ho zabilo a až poté se proměnil zpátky v prince
Šípková Růženka
Princezna zakleta zlou sudičkou, při jediném doteku o trn upadne celé království do hlubokého spánku. Jediné co ji zachrání je polibek z pravé lásky, ale v originále princ princeznu znásilní a princeznu probudí až hladové dítě cucající její prst, což vytáhlo trn a princezna ožila
Popelka
Když dojde na bál, zatančí si s princem a ztratí skleněný střevíc, který princ použije jako test aby našel se kterou vlastně tančil. Její dvě sestry vědí že má Popelka malou nožku, proto si první sestra uřízne část paty, střevíc jí stejně ale nesedí. Její druhá sestra si uřízla celý palec a střevíc jí tak padne, princ jí vezme jako svojí ženu a posadí jí na svůj kočár, když ale vyrazí cestou na zámek, holoubci, kteří předtím Popelce pomáhali, varují prince, že ze střevíce teče krev, když princ objeví pravdu a vezme si princeznu, holoubci nemají dost. Holoubci oběma sestrám vyklovou oči.
Sněhurka
Příběh o další spící krásce mají původně opět na svědomí nelítostní Grimmové. V jejich pohádce zlá královna není Sněhurčina macecha, ale její vlastní matka. Když její dcera uteče, královna za ní vyšle lovce, aby jí přinesl dívčina játra a plíce. Královna je chce sníst a pozřít tak krásu mladé dívky. Když pak princ objeví otrávenou mrtvou Sněhurku v rakvi, polibek jí nedá, že se zamiloval, ale jednoduše si s ní chce zvráceně užít. Během toho se mu podaří vysát jed z jejího krku. Když si ho pak Sněhurka bere za muže - bůhví proč, prasáka - na svatbě se objeví i zlá královna. Za svoje činy je potrestána tak, že si musí obout vařící střevíce a tančit v nich. Nakonec padne mrtvá k zemi.
ČTEŠ
30 Japonských Legend A Nejen To
HorrorLegendy z Japonska, některé jsou smyšlené a některé mají pravdivý obsah.