Taaaaakže jelikož tak strašně miluju panenky (ironie :D :( ) tak sem dávám ještě druhý díl ... snad usnu :( :D a vy taky.
ANNABELLE OPRAVDU EXISTUJE
Panenka Annabelle se objevila již ve vysoko hodnoceném hororu "V zajetí démonů", který fakticky navazuje na tento nový film. I tento horor je založen na reálných spisech lovců paranormálních aktivit Eda a Lorraine Warrenových.
Mladá studentka jménem Donna žila v bytě se svou spolubydlící Angie, jednoho dne dostala od své matky k narozeninám roku 1970 panenku. Onedlouho po tom, co si Donna panenku donesla domů, se začali dít podivné věci, později označováný jako paranormální jevy. Nacházeli panenku na místech, kde ji nenechali, chovala se jako živá.
Kamarád Lou, který děvčata navštěvoval měl z této panenky velice špatný pocit, protože myslel, že je z v ní zlo. Dívky se mu vysmály s tím, že na něco takového nevěří. Potom se ale začaly objevovat po bytě papírky s nápisem "Help me". Zvláštností bylo, že toto volání o pomoc bylo napsáno na pregamenovém papíře a nikdo v bytě takový druh papíru neměl.
Jednoho dalšího večera nalezla Donna panenku s rukami zamazanými od červené tekutiny. Ikdyž na tyto věci nevěřila, tak po této zkušenosti zavolala duchovního, který zjistil, že na tomto místě kdysi bylo jen pole a na tomto poli našli mrtvé tělo dívky se jménem Annabelle Higgins, která dala později název samotné panence.
Duchovní dále Donně řekl, že duch mrtvého děvčátka vstoupil do panenky, protože se s ní a Angie cítila bezpečně. Spolubydlící se dohodly, že tyhle skutečnosti akceptují a nechají věci tak jak jsou.
Jejich kamarád Lou ovšem míval hrůzostrašné sny o Annabelle, která ho v nich napadala. Z pokoje Donny se ozývaly strašné zvuky, po otevření dveří byla vevnitř ovšem pouze panenka Annabelle. Na těle Loueho se poté objevily škrábance jakoby od malé holčičky. Na tohle zareagovali tím, že nechali zavolat kněze společně s manželi Warrenovými.
Kněz následně provedl exorcismus. Warrenovi hned věděli, že panenka je posednutá démonem, proto ji vzali pryč a uzamčeli ve speciální skříni, což bylo vidět ve filmu "V zajetí démonů".
Tady je odkaz na pár (18) strašidelných panenek. Za sebe řeknu že se mi nejvíc nelíbí jedenáctá, patnáctá a sedmnáctá.
http://dreadofdark.blog.cz/1302/strasidelne-panenky
Ostrov panenek
Pokud trpíte pediofobií neboli chorobným strachem z panenek, rozhodně se nevydávejte do Xochimilca, části mexického hlavního města Ciudad de México. V něm se nachází složitá síť kanálu a drobných ostrůvků a na jednom z nich naleznete podivné panoptikum, složené s polorozpadlých hraček, jako pomník dávné tragické události.Kdo stál za tvorbou tohoto děsivého "muzea mrtvých panenek"? A jakou roli v tom hraje mrtvá utopená dívenka? Čtěte a dozvíte se. A vy, co skutečně trpíte výše zmíněnou fóbií (jako já), prosím ani nečtěte nebo nebudete v noci spát.Já se pro vás obětuji.
Vše začíná v polovině dvacátého století, kdy se na ostrov, tehdy ještě liduprázdný, nastěhuje zkrachovalý alkoholik Julián Santana Barrera. Žije sám, na pevninu skoro nejezdí a tak možná není divu, že mu ticha a samoty trochu přeskočí a on začne slýchat podivný hlas. Potud se dá vše svést na duševní poruchu. Ale hlas patří, podle svých vlastních slov, mrtvé holčičce - a ta se zde skutečně ve dvacátých letech utopila, když si s kamarádkami hrála na ostrůvku na molu.
Hlásek mrtvé dívky varuje Barreru před přízraky a dělá mu společnost, přesto se ale dívka cítí osamělá a nudí se, takže požádá svého společníka, aby jí sehnal nějakou panenku. Barrera neváhá a začne z kanálu lovit panenky, připlouvající spolu s odpadky a splašky. Každou hračku očistí a pověsí na strom, aby se duše holčičky měla s čím hrát. Zároveň jej hračky mají i chránit před vším zlým, jako jakési talismany. Dost děsivé talismany.
Hraček neustále přibývá, na stromech již už visí desítky, když se kolem začnou rojit návštěvníci. O bizarní sbírce zatím nevědí - ale v devadesátých letech získá Xochimilco status památky UNESCO a díky tučné finanční injekci jsou kanály spraveny a hojně navštěvovány turisty.
Ti si pochopitelně všimnou Barrerova dost neobvyklého koníčku a nejdřív si myslí, že to musí být absolutní cvok. Barrera se ale v té době vrátí ke své původní profesi - pěstování ovoce a zeleniny a díky čerstvému a dobrému zboží na ostrov zavítají první zvědavci. Bláznivý Barrera si ale téměř nenechává platit penězi a přeje si, aby mu lidé za jídlo nosili nové a nové panenky. Z desítek se staly stovky, ze stovek tisíce. Panenky zaplavily celý ostrov a dívčina duše jako by stále neměla dost. Barrera ve své posedlosti došel tak daleko, až na ostrově vystavěl svatyni, ve které vystavil ty nejhezčí hračky a mrtvou dívenku tam uctíval. Věřil, že jejich duše jsou spojeny. A hraček přibývalo...
Celý mrazivý příběh vyvrcholí v srpnu roku 2001. Za Barrerou přijede jeho synovec Anastasio a pomáhá mu s úpravou záhonů, kde chce Barrea pěstovat dýně. Po práci si oba muži sednou na břeh a loví ryby. Barrea se šíleným leskem v očích mluví o mořských pannách - že jej volají a touží, aby se k nim připojil ve vodní říši. Anastasio to přičítá stařeckému pobláznění svého podivínského strýce a tak jej ani nenapadne, že předtím, než si zajde odskočit, jej vidí naposledy.
když se o pár minut později vrátí, Barrera je mrtev - jeho utopené tělo plave tváří dolů ve vodě, kousek od mola, kde před lety zemřela malá holčička.Příběh se uzavírá, ale ostrov panenek žije dál a odvážní turisté se procházejí lesem oběšených hraček. Vše spravuje Anastasio, i když na noc nejspíš odplouvá domů. Panenky prolezlé brouky, omotané pavučinami, rozpadlé, poničené, bez ručiček a nožiček, s vydloubanýma očima či hůře - se skelnými panenkami hledící do dálky, to vše je děsivé samo o sobě. Ovšem očití svědci dodávají, že hračky podivně šepotají a tu a tam otočí hlavičkou či pohnou končetinami.Možná mezi nimi teď dovádí Barrerův doch, který se konečně setkal s duší děvčátka, a společně si hrají s panenkami...
Neboj se, já tě ochráním... ...a jako bonus tě budu strašit ve snech!
Hraj si holčičko... ...já ti zatím postavím oltář!
BTW nepřijde vám ta panenka na obrázku (v této části) je jak ten umpalump z pohadky ''Karlík a továrna na čokoládu'' xD
ČTEŠ
30 Japonských Legend A Nejen To
HorrorLegendy z Japonska, některé jsou smyšlené a některé mají pravdivý obsah.