41) Pokud váš syn začne říkám „Vidím mrtvé lidi", dejte ho k adopci!
42)Pokud hlídáte dítě a ono vám řekne, že vidělo někoho děsivé u okna, řekněte mu, aby stál u okna a mával, zatímco vy se schováte.
43)Pokud utíkáte od zombie a váš přítel spadne, nebojte se. Nechte ho tam a řekněte ''Uvidíme se až budeš zombie!''
44)Neschovávej se samozřejmě někam kde by jsi byl vidět ... Třeba za lampu! Idiote!
45)Jedná se o 21. století. Máte mobilní telefon. Proč nikdo v hororech volá 911?
46)Mějte tlusté kamarády. Přijdou vhod. Pokud narazíte na vraha, můžete ho použít jako lidský štít.
47)Až uslyšíte hudební změnu „ch, ch, ch, ch ... ach, ach, ach, ach," ty jsi tak dobrý jako mrtvý.
48)Pokud vy a váš přátel utíkáte od vraha, podkopněte mu nohy. Vždy se můžete najít nové přátele, ale vy tam jste jen jeden.
49)Pokud děláte chůvu a zazvoní telefon, neodpovídejte. Prostě jděte domů a nechat děti, aby se o sebe postarali sami.
50)Vždy zkontrolujte zadní sedadla auta. Je šance 9 z 10, že tam je krčící se vrah s následovným „Aw vole, chytil jsi měl!"
51)Přijedete-li do opuštěného města, je pravděpodobně z dobrého důvodu opuštěn. Vezměte si radu a drž se dál.
52)Pokud si nejste jistí kdo je vrah a kdo je nevinný člověk, zastřelte je všechny. Jistota je jistota
53)Pokud vidíte něco mutovat, nestůjte tam se svým „OMFG" výrazem v ksichtu a čekat na to až to domutuje dokonce. Podpalte to a vypadněte odtamtud.
54)Jsem vedoucím ne následovníkem ... ale když jdeme do strašidelného domu ... jdeš první.
55)Pokud nějaký idiot ze skupiny říká: „Pojďme se rozdělit", řekni mu, „OK jdi támhle, zbytek z nás půjde tudy."
56)Nikdy za žádných okolností neutíkejte po schodech, pokud jste pronásledováni. Jakmile se dostanete nahoru, není kam dál jít.
57)Pokud se schováváte před vrahem, vypněte si telefon. Vaši přátele budou mít najedou o vás velký zájem.
58)Ujistěte se, že vrah je mrtvý. V případě, že vrah není mrtvý, tak prostě jen střílejte dál do jeho hlavy.
59)Pokud vaše BestFriendForever padá a křičí „Neopouštěj mě!", Změň svůj status přátelství na BestFriendForNever.
60)Pokud zjistíte, že váš přítel byl bodnut 78 krát a leží v kaluži krve, Nechoďte k němu a neříkejte „OMG, co se stalo?" Víš, co se stalo.
Tadááááá , dneska je venku hezky tak všichni ven a .... a .... nebo se na to vyserte a běžte spát. SPÁNEK JE LEPŠÍ!
ČTEŠ
30 Japonských Legend A Nejen To
HorrorLegendy z Japonska, některé jsou smyšlené a některé mají pravdivý obsah.