V Jižní Koreji, je velmi důležité, aby mladí lidé měli dobré výsledky ve škole. Rodiče dělají velký tlak na jejich děti, aby tvrdě studovali a získali dobré známky. Studenti si často museli najmout lektory po škole a někteří se dokonce vrátili do školy v noci, aby dělali práci navíc.
To se skutečně stalo velkým problémem v Koreji, protože mnoho studentů zůstalo vzhůru dlouho do noci kvůli studování,poté usnou druhý den ve třídě. V posledních letech se studentům zakázalo studium po 22hodině v některých oblastech.
Jednou v noci, korejská dívka jménem Sun-Hi byla ve škole. Bylo to docela pozdě a studovala v knihovně se skupinou dalších studentů z její třídy. Světla v knihovně svítili, ale ve zbytku školy byla tma.
Po chvíli, Sun-Hi potřeboval jít na toaletu, a tak si dala přestávku od svého studia. Řekla svým přátelům, že bude zpátky za chvíli, dívka vyšla z knihovny, dolů po potemnělé chodbě do školní koupelny.
V knihovně uplynulo několik minut, ostatní chlapci a děvčata si začali všímat slabého zvuku. Zdálo se, že přichází ze směru okna. Při pohledu oknem, viděli bledou, vyzáblou žena stojící venku. Její tvář byla přitlačena k oknu a její oči byly pevně zavřené. Jeden dlouhý, pokřivený prst poklepal na okno. Divili se, co žena dělá venku v tuto noční dobu.
O chvíli později, žena otevřela oči a studenti vyjekli hrůzou. Neměla žádné oči. Byly tam jen hluboké, temné díry, kde měli být oči. Žena zvedla pěst a začala s ní bouchat do okna. Sklo se roztříštilo.
Najednou se všechna světla zhasla.
Ve školní koupelně, Sun-Hi se právě chystala umýt ruce, když se ponořila do tmy. Všude bylo ticho. Nikdo neslyšel křik děsu přicházející z knihovny. Nebyl žádný způsob, jak by mohla vědět o křiku, který vypukl jen několik místností dál. Pokračovala v mytí rukou ve tmě, v blažené nevědomosti o hrůzných výkřiků, které se rozléhali chodbou. Stejně tak náhle, jak oni začali s řevem a křikem, tak byl zastaven a ve škole bylo opět hrobové ticho.
Sun-Hi otevřela dveře od koupelny a zamířila zpátky do chodby. Když vešla do knihovny, zůstala stát.
Mrtvá těla ostatních studentů byly rozházené kolem knihovny. Některé z mrtvol leželi na podlaze, zatímco jiní byli přehozené přes stoly a skříně. Začala se třást strachy. Její mysl závodila, když se snažila pochopit, co se stalo. Byl to masakr.
V tu chvíli zaslechla kroky rozléhat se chodbou.
Sun-Hi byla chytrá a rychle přemýšlela, vrhla se na podlahu, vedle mrtvých těl svých přátel, a ležela bez hnutí.
Poslouchala jak se něco tiše vplížilo do knihovny. Sun-Hi zavřené oči a předstírala, že je mrtvá. Uslyšela šustivý zvuk, jako něco, co se pohybovalo po místnosti. Bála se nejhoršího, Sun-Hi ležela nehybně jako uměla a snažila se, aby nabyla slyšet.
Uslyšela hlas šeptal: "Jeden, dvě ... jedna, dvě ... Jedna, dvě ..."
Dostala větší zvědavost a opatrně otevřela oči, tak trochu, aby mohla nahlédnout.
Tam, uprostřed místnosti stála bledá, strašidelná žena, oblečená v bílé barvě.
Sun-Hi opět zavřela oči a bojovala s nutkáním křičet. Slyšela ducha plížit se po místnosti, který šel od těla k těla, stále si mumlala pro sebe.
"Jedna, dvě ... Jedna, dvě ... Jedna, dvě ..."
Dívka si držel oči pevně zavřené. Doufala a modlila se, že duch brzy odejde.
"Jedna, dvě ... Jedna, dvě ... Jedna, dvě ..."
Strašidelná žena se šourala od jedné mrtvoly k druhou, stále blíž a blíž.
"Jedna, dvě ... Jedna, dvě ... Jedna, dvě ..."
Jako Sun-Hi naslouchala chladnému hlasu ducha, snažila nedělat nic, co by přilákalo pozornost.
"Jedna, dvě ... Jedna, dvě ... Jedna, dvě ..."
Duch byl blíž. Sun-Hi se neodvážila pohnout.
"Jedna, dvě ... Jedna, dvě ... Jedna, dvě ..."
Duch byl téměř vedle ní. Dívka se snažila nedýchat.
Najednou se počítání zastaví.
Sun-Hi se stále nepohnula. Napjatá se snažila nedělat žádný hluk. Bála se pohnout svalem.
Bylo úplné ticho. Knihovna byla podezřele klidná.
Po několika minutách v naprostém tichu, si byla Sun-Hi jistá, že duch byl pryč.
Sun-Hi pomalu otevřela oči.
Ten duch se krčil přímo nad ní, hleděl jí do očí. Jeden bledý, kostnatý prst mířil přímo na Sun-HI vyděšenou tvář.
"Jedna, dvě!" Zařval duch, když jí vydloubával bulvy.
WELL ...
Ano stále žiju :D
ČTEŠ
30 Japonských Legend A Nejen To
HorrorLegendy z Japonska, některé jsou smyšlené a některé mají pravdivý obsah.