Tento les, ačkoliv je jen pár kroků od sídliště Máj v Českých Budějovicích, je plný záhad, tajemství a má hodně temnou minulost. Spousta lidí se tam vypravila jen s mlhavou představou, že tam je cosi strašidelného. A opravdu se v tom lese necítíte dobře.Všechny fotky, které jsou vyfoceny jsou až na jednu šíleně rozmazané, není to foťákem, prostě si asi něco nepřálo, aby se fotilo...Tento les není dobrým místem, člověk se cítí sklíčeně, padají na něj deprese a často se zde ozývají neznámé hlasy a kroky kohosi neviditelného. Běhá vám mráz po zádech? To zdaleka není vše. V tomto lese se vyskytují snad všechny druhy paranormálních jevů.Zmínky o této lokalitě pocházejí už ze středověku, před 400 lety bývala v lese Boru malá osada obklopená bažinami, kde se utopilo mnoho lidí. Duše utopených a jejich utrpení se nasáklo do tohoto lesa a je jedním ze zdrojů nepříjemných pocitů. Tyto duše nenašly pokoje a snaží se škodit lidem, nahání jim strach a tím odčerpávají energii. Z levé strany močálu prý v noci vystupovaly podivné bytosti.
V okolí Branišova a Boru jsou prý brány do jiných světů. Mluví se o tzv. "Branišovské bráně", která se nachází hluboko v lesích. Jsou to dva srostlé stromy a brána mezi nimi je vidět pouze v noci za měsíčního světla.Dále je tu postava černého rytíře, který nepochází z této reality. Má široký černý klobouk stažený do čela a dlouhý kabát, který končí nad zemí. Dokáže se rychle přemisťovat vzduchem. Zdá se, že je to dobrý duch ochránce, který má za úkol střežit zlo, sídlící v tomto lese. Existuje nemálo svědků, kteří se s ním setkali tváří v tvář. Zjevuje se údajně u křížku, bohužel není známa jeho přesná poloha.Je známo, že v tomto lese spousta lidí dobrovolně (a spousta nedobrovolně) ukončila svůj život. Je zde strom oběšenců, kde prý visí zbytky lan. Pokud jste v jeho blízkosti, tak vám tajemný hlas uvnitř vaší hlavy našeptává, že byste měli ukončit svůj život, objevují se myšlenky na sebevraždu, člověk má pocit naprosté beznaděje. Kdysi jeden člověk uřízl tu větev, na které se lidi věšeli a za podivných okolností mu ochrnula ruka.Pak je tu statek, kde byla zaživa pohřbená dívka, která se nechtěla vdát za toho, koho ji určili. Když pak otevřeli její hrob, nenašli nic, její otec ji pak viděl v kápi chodit po lese.Byly zde také pozorovány dvě postavy v kápích, černá a bílá, vznášející se ve vzduchu, ta černá má prý červené oči, ale o tom víc později.Za minulého režimu zde býval vojenský prostor, střelnice a muniční sklad, došlo zde k tragédii, kdy se vojáci ve tmě postříleli navzájem. Podle některých zdrojů zemřeli 4 vojáci, podle některých celá hlídka. Údajně se to stalo takto: Osudné noci, kdy vojáci střídali stáž, uviděli, jak se jejich kolega proměnil v podivnou bytost, která jim nahnala takový strach, že po sobě začali střílet. Došlo k šílené palbě, při které tři vojáci přišli o život a čtvrtý byl převezen do vojenské nemocnice s těžkým poraněním a zanedlouho mu podlehl. Před smrtí vypovídal o svém šokujícím zážitku, ale nikdo mu nevěřil, přestože během té noci úplně zešedivěl.Jedné noci byl vyhlášen mimořádný poplach, do lesa se zřítil neznámý předmět. Celá lokalita byla uzavřena, nikdo tam nesměl, ani vojáci. Jako důkaz zde zůstaly ohořelé stromy, musel to být obrovský žár, kůra je místy spálená na popel, i když okolí je nezasažené. Všechny kmeny v té oblasti mají na jihovýchodní straně pruh zuhelnatělé kůry sahající do výšky 2,5-3 metry. Archivy zarytě mlčí, nic mimořádného se neudálo... Nebo to bylo natolik děsivé, že se to nikdo ani neodvážil zaznamenat?
Když se přes les jede autem, v autě se velmi ochladí a přestává fungovat motor. Auto jede pomalu, i když je pedál stlačený na zemi. U silnice se také zjevují záhadné postavy, které zmizí, když vystoupíte z auta. Jiní lidé při odchodu z lesa cítí tlak v nohou, jako by je něco táhlo zpět. Lidé cítí brnění v různých částech těla, což je známka toho, že je poblíž jakási jiná entita, tvor z jiné dimenze nebo démon. Dále se zde vyskytují časové posuny, kdy člověk v lese stráví daleko delší dobu, než si myslí, někdy i v řádu několika dnů.Nejděsivější věc je nechána na konec. Jsou zde dvě děsivé rudě zářící oči. Objevují se v dvoumetrové výšce a své oběti pronásledují. Byla hledána nějaká souvislost, co by to mohlo být, jediná podobná bytost je Mothman - Můří muž, pro kterého jsou typické právě zářící červené oči. Je černé barvy a má rozpětí křídel 5 metrů. Toto monstrum způsobilo řadu tragédií v americkém městě Point Pleasant, viděla jsem o tom i dokument. Zajímalo by mě, jestli je zde nějaká souvislost a pokud ano, jaké tragédie Budějovice čekají?Příběhy od lidí:1. Byla podzimní sobota roku 1999. Za okny vykukovalo sychravé počasí říjnových dnů a v teplíčku útulného domova jsem očekávala letitého kamaráda Pavla který měl každou minutou dorazit. Bylo asi něco kolem 17.00 hod. Když vtrhl do dveří celý vyděšený a vykulený strachy. S takovým vpádem do mého soukromí jsem nepočítala a otázala se příchozího, kdo jej honí.
Poněvadž vím jak kladný vztah má Pavel k přírodě a v lese se pohybuje ve dne v noci jako doma, udivilo mě jeho zmatené vyprávění.
ČTEŠ
30 Japonských Legend A Nejen To
HorrorLegendy z Japonska, některé jsou smyšlené a některé mají pravdivý obsah.