Yoshimuji-san

1.1K 70 11
                                    

Yoshimuji-san je strašidelná japonská městská legenda o dívce, která používá sociální síť a je vystrašená strašidelnou osobou, se kterou se tam setkává. Je to údajně pravdivý příběh a děje se na japonském webu pro sociální sítě s názvem Mixi.

Dívka jménem Miko, která byla členem online komunity. Jednoho dne obdržela žádost od člena s názvem "Yoshimuji-san".

Miko klikla na Accept a přidala si Yoshimuji-san do seznamu přátel, aniž by o tom přemýšlela.

Následující den dostala zprávu od Yoshimuji-san:

"Miko má 21 let, ale ještě není ženatá?"

To způsobilo, že se Miko cítila trochu nepříjemně, aby se zeptal na tak osobní otázky, a to zejména někdo, o němž ani nevěděla. Nicméně si myslela, že by bylo hrubé ignorovat to, a proto napsala stručnou odpověď:

"Jsem student v tuto chvíli, tak ano ... Jsem stále svobodná."

Téměř okamžitě dostala další zprávu:

"Máte přítele? Kde bydlíte? Prosím, řekněte mi své pravé jméno!"

To bylo příliš pro Miko. Byla podrážděná a poslala přísnou odpověď:

"Neodpovídám na tyto otázky, odstraním vás ze seznamu přátel, pokud od vás uslyším další věci."

Poté neobdržela žádné jiné podivné zprávy.

O 10 dní později však Yoshimuji-san znovu kontaktoval:

"Prosím, změňte si obrázek svého profilu, pokud budou vaší tvář ostatní muži sledovat , budou vás chtít zabít, odstraňte všechny muže ze seznamu přátel!"

Miko tohle vyděsilo. Dost bylo dost. Rozhodla se, že odstraní Yoshimuji z jejího seznamu přátel.

Nicméně, když se podívala na aktualizaci na profilové stránce Yoshimuji-san, dostala šok.

Dnes: "Ohňostroj". Psala o návštěvě ohňostrojů u řeky. Byl to tentýž ohňostroj, který Miko šla navštívit ten den.

Včera: "party". Psala o tom, že půjde na párty v baru. Byl to stejný bar, na který Miko vždy chodila. Miko šla ve stejném dni na párty se svými přáteli v baru.

Před 3 dny: "Pláž". Napsala o chůzi na pláži. Miko také šla na pláž se svými přáteli ve stejný den.

Před 4 dny: "Dům". "Protože žiji sám, strávila jsem den čtením románů a výzkumem na internetu."

Miko dostala husí kůži. To byla přesně to, co udělala ten den. Bylo to jako čtení jejího deníku ... kromě toho, že to napsal cizinec ... Bylo to děsivé ... S třesoucími se rukami se Miko i nadále pohybovala dolů.

Před 5 dny: "Nakupování". "Šedá. jsem do supermarketu poblíž mého domu, abych koupil potraviny. Koupil jsem 5 kilogramů rýže, natto, zelí, camboko, kranasu, pomerančový džus, bramborové lupínky, brambory a gumi."

Miko se třásl strachem. Nyní nebylo pochyb o tom ... To bylo přesně to, co koupila, když šla nakupovat před 5 dny. Už nechtěla číst, ale přinutila se pokračovat ...

Před 6 dny. "Objev". "Tentokrát jsem našla tu správnou osobu, osobu, se kterou jsem si souzena, abychom byli spolu, našla jsem i dům, budu žít velmi blízko u tebe"

Miko byla rozrušená. Teď věděla, že ji pronásleduje. Strašně se bála, ale sebrala odvahu a poslala Yoshimuji-san rozzlobený vzkaz:

"Co to děláš?" Jak jste věděla, kde jsem byla? Kde bydlíš teď?! Jde se díváš na mne? Zastavte to okamžitě! Děsíte mě! odpověz mi nebo budu informovat policii!"

O dvě minuty později dostala odpověď od Yoshimuji-san:

"Co to děláš ??!"

> Já jsem na tvojí straně.

"Jak jste věděla, kde jsem byla?"

> Viděla jsem každou aktualizaci, kterou jste zveřejnila ve svém profilu, o vašich plánech, co jste udělala a s kým jste byla.

"Kde bydlíš teď ??!"

> Žiju v místnosti v 5. patře. Stejně jako ty.

"Odkud mě sleduješ?"

> Z šatny.

30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat