Způsoby sebevražd #3

3.6K 175 32
                                    

1) Podchlazení (hypotermie)
Čas: několik hodin (15 min. ve velmi studené vodě)
Dostupnost: máte velkou ledničku? je vnější teplota menší, než -10°C?
Jistota: dobrá pokud vás nikdo nenajde
Poznámky: namočte své oblečení do vody, vlezte do lednicky / studené vody někde kde vás nikdo nenajde. také pomůže pokud se napřed vymočíte. Pokud jste blízko velmi studené vody (jako severní more nebo podobně), kde je teplota okolo 0 st., je to naprosto skvělé, protože doba po kterou vydrží průměrný člověk v takové vodě je asi 15 min.


2) Skákání pod vlak
Čas: pár sekund (nebo hodin pokud jste neúspěšní)
Dostupnost: kdekoliv kde je trat po které jezdí RYCHLÉ vlaky
Jistota: závisí na vašem načasování a rychlosti vlaku. Viz. Stetí hlavy.
Poznámky: pravděpodobně nejlepší je položit si na trať krk a vlak vám nejspíš zlomí páter (& zmrzačí vás). Rychlíky potřebují k zastavení asi kilometr, takže si najděte slepý kout.

3) Sebeobětování
Čas: sek. až dny
Dostupnost: kdekoliv kde můžete najít benzín & zápalky
Jistota: dobrá pokud vám nebude poskytnuta lékařská pomoc Poznámka : velmi bolestivé - jeden z nejkrutějších způsobů sebevraždy. Pokud přežijete budete znetvořen po zbytek života. Zkuste smíchat benzín s nějakou výbušninou jako TNT nebo NG. Potom vzplanete o HODNĚ rychleji, dokonce i když použijete slabou výbušninu.

4) Hladovění
Čas: asi 40 dní. Závisí na vaší kondici a zdraví
Dostupnost: kdekoliv kde nemůžete být násilím nakrmen
Jistota: dobrá pokud zůstanete bez lékařské pomoci
Poznámky: pravděpodobně to bude lehčí po několika dnech, kdy vás opustí apetit. Ve věznicích v UK nemůžete být nakrmen násilím pokud nemáte povolení, anebo pokud vaše diagnóza neurčí že jste šílený, ale bohužel nevím jak je to jinde. Použijte prostředky na potlačení chuti k jídlu (amfetaminy, a tak dále). Také sem slyšel cosi o jistém Aminorexu (4-metylaminorex) který byl předepisován jako lék na potlačení chuti k jídlu, ale brzo byl stáhnut z trhu pro jeho velmi nebezpečné vedlejší účinky... Jakmile ztratíte asi 20% původní váhy, začnou první příznaky jako zkažený žaludek, svalová slabost a nejhorší ze všeho - duševní neschopnost... po 40 dnech je již život vážně ohrožen. V některých případech je hladovění velmi bolestivé...použijte morfen k utišení bolestem způsobených dehydratací.. (hladovění je rozděleno na několik fází. Nejprve začne organismus využívat vlastní glykogen ukládaný v játrech a svalech. Po několika dnech se již většina energie získává z tuku a pokračuje odbourávání svalové hmoty. Dochází ke zpomalení metabolismu což způsobuje resorbci vody která mela být vyloučena, zpět do tkání. Zhoršuje se schopnost trávení a zastavuje se produkce žaludečních šťáv. Smrt je způsobena buďto některou infekcí protože je velmi zhoršena obranyschopnost organismu anebo degenerací srdečního svalu)

5) Řízení na moste v rychlosti vyšší jak 100 km/h
Čas: okamžité
Dostupnost: rychlé auto, dálnice, nechráněný most...
Jistota: jakž-takž, umístěte na spolujezdcovo sedadlo několik kanystru s benzínem a PřIPOUTEJTE SE
Poznámky: v UK jsou mosty vetšinou chráněny, nevím jak je to v USA Použijte bezpečností pás abyste nevypadli z auta a dejte benzín (v kanystru nebo aspoň polijte) na sedadlo spolujezdce. Můžete to taky narafičit tak aby to vypadalo jako nehoda.

6) Brokovnice
Čas: okamžité pokud máte štěstí
Dostupnost: obtížné v UK, v USA je to lepší (díky tamnějším zákonům)
Jistota: celkem vysoká
Poznámky: použijte brokovnici ráže 12 s 3 palc. Magnum nábojnicemi. Toto je nedoporučovanější sebevražda střelnou zbraní. Podle všeho jsou nábojnice které zde uvádím "extrémně silné". Je tu opět problém když se netrefíte přímo do mozku ale pouze do obličeje.Viz také "Kulka do hlavy"  

Pokračujeme ... Nezastavujeme :D

30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat