Aka Manto

11.2K 652 30
                                    

Aka Manto, mnou amatérsky přeloženo jako červenopláštník, je legenda o duchovi strašícím na školních toaletách. Opět jsou tu dvě verze. Buď se vás zeptá, jestli chcete modrý nebo červený papír. Častější je ovšem otázka "Modrý nebo červený plášť?". Byl popisován jako muž, který byl za svůj život díky své kráse neustále pronásledován obdivovatelkami. Po smrti nosí masku, aby zakryl svou tvář. Když jste na toaletě (obvykle v poslední kabince), záhadný hlas se vás zeptá, jestli modrý, nebo červený plášť (eventuelně papír). Pokud odpovíte, že červené, zraní vás (a pravděpodobně i zabije), takže se vaše oblečení zbarví do červena. Pokud odpovíte, že modrý, bude vás červenopláštník škrtit, dokud váš obličej nezmodrá. Pokud se pokusíte ho přechytračit a odpovíte jinou barvu, budete odvlečeni do podsvětí. Svůj život můžete zachránit jedině tak, že odpovíte "žádný". Samozřejmě opět existují různé verze. Někdy se místo Aka Manto setkáte s Aoi Manto (ne červená, ale modrá), nebo se vás zeptá na plášť, ne na papír. Dokonce v jedné verzi je místo papíru nebo pláště vesta. Policisté, muž a žena, byli zavoláni do školy poté, co některý ze studentů nahlásil, že na dívčích záchodech slyšel mužský hlas. Zatímco policista čekal na chodbě, policistka odešla na toalety. Když se v poslední kabince ozval hlas, "Máme obléct červenou vestu?", policista odpověděl, že ano. Následoval hlasitý výkřik a rána. Když policista vstoupil, našel svou partnerku bez hlavy. Její krev se vsákla do vesty, která zrudla.Podle jiných verzí, pokud si vyberete červený, vaše kůže bude strhnuta a pokud si vyberete modrý, všechna vaše krev bude odsáta z vašeho těla. Další, poněkud směšná, verze říká, že když se zeptáte na žlutý plášť, jste nuceni strčit hlavu do záchodu. Nechutné, ale lepší než umřít.



30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat