Inunaki Village je záhadná vesnice, která je kompletně izolovaná od ostatních vesnic a dokonce i od celé země. Není jisté, jestli takováhle vesnice existuje, ale někteří lidé říkají, že ano. U vstupu do vesnice je deska, na které stojí ''Zákony Japonska tady neplatí'' a lidé, žijící v této vesnici jsou vedeni k opravdu divnému způsobu života. Incest, kanibalismus nebo vraždy jsou tu velice časté. Z nějakého divného důvodu tady nemůžete používat své telefony nebo jakékoliv jiné elektronické přístroje. Jsou tu nějaké staré obchody a telefonní budky, ale nemůžete nikomu zavolat. Spousta lidí přišla do této vesnice, ale žádný z nich se nikdy nevrátil.
Kiyotaki Tunnel
Tento tunel byl postaven v roce 1927 a jeho délka je 444 metrů (4 bývá v Japonsku považována za prokleté číslo, stejně jako 13 u nás). V tomto tunelu straší všichni dělníci, kteří během stavění zemřeli kvůli krutým pracovním podmínkám (jako otroci) a ti, kteří zemřeli v tomto tunelu kvůli nim (těm co straší). Říká se, že duchové tu jsou vidět v noci, můžou se dokonce dostat k vám do auta a vyděsit vás k smrti, což vede k nehodě. V tunelu jsou zrcadla a pokud se na ně podíváte a uvidíte v něm jednoho z duchů, zemřete opravdu hroznou smrtí. Délka tunelu závisí na tom ,jestli ji měříte v noci nebo přes den.
ČTEŠ
30 Japonských Legend A Nejen To
HorrorLegendy z Japonska, některé jsou smyšlené a některé mají pravdivý obsah.