Pravidla a rady kdyby se horor stal skutečností #1

2.1K 208 58
                                    




1) Pokud někdo říká: „No jo, to je dům, kde dědek Jenkins byl zavražděn", pak je čas se stěhovat.

2)Je-li váš přítel pokousán zombie a říká: „Možná se nestanu jedním", zabij ho. Jistota je jistota.

3)Schody? Špatný nápad. Ven? Nechoďte tam. Telefon? Nefunguje. Zbraně? Neztraťte. Auto? Nestartuje. Sousedé? Nikdy nejsou doma. Policie? Pokaždé umře

4)Jestli vás něco ve tmě olizuje, není to váš pes. Ten je mrtvý.

5)Drž se dál od míst, jako je Amityville, Haddonfield, Camp Crystal Lake, Elm Street a celého státu Maine.

6)Pokud jste černý, umřete jako první. Nevím proč, ale z nějakého důvodu, v hororech, černí lidé umírají jako první #NORACISM

7)Pokud budete nepříjemný nebo moudráprdel, umřete dřív než černoch.

8)Pokud jste hot blondýnka co má velká prsa, umřete dřív než otravný chlap a černý chlap.

9)Pokud otevřete dveře a tam stojí muž se sekerou, nepřišel sekat dříví.

10)Nikdy nechoďte na záchod sami, bude-li třeba, poserte se, je to bezpečnější.

11)Pokud vidíte klauna. UTÍKEJTE! Nepotuluje se kolem aby vám udělal zvířátko z balónku.

12)Nechte pomalé a neopatrné pozadu. Každý muž za sebe. Někdo musí žít aby převyprávěl příběh.

13)Nerozcházejte se aby jste našli stopy. Vše co jste se naučili ze Scooby-Doo je špatně.

14)Víte o těch sochách klaunů v druhém patře co vás děsí? No, to nejsou sochy.

15)Nikdy neříkejte ''Hned jsem zpátky'' Nikdy se nevrátíte.

16)Pokud běžíte od vraha.Zakopnete a spadnete nejméně 2x. Pokud jste holka tak víc krát.

17)Pokud vás pronásleduje vrah, neutíkejte moc rychle. Jen tak aby vaši přátelé byli za vámi

18)Bez ohledu na to jak rychle utíkáte, vrah bude vždy za vámi nebo před vámi, bez ohledu na jeho pomalejší a dramatické tempo.

19)Uprostřed bouřlivé noci najdete otevřené okno, u kterého jste si byli jistý, že jste ho zavřeli. Ne, nebylo magicky otevřeno!

20)Ať se stane cokoliv, vrah nezapomene co jste dělali minulé léto





Někdo z vás mi během chvilinky olikoval celou knihu a vybrovalo mi to tu když přišel do třídy ředitel 😂 takže děkuji 😂 vzali mi telefon na celý den ve škole (stejně jsem se neučil)😂

30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat