Vrahové

2.6K 143 27
                                    

-Robert Pickton (58) - S mrtvolami obcoval  
  Nejhorší sériový vrah v dějinách Kanady. Jeho případ zaměstnává soud dlouhou řádku měsíců. Tuto středu mu vyměřili doživotní trest za bestiální vraždy šesti žen, jejichž těla rozčtvrtil sekyrou! Už v lednu ho ale čeká další proces, bude čelit obvinění z vražd dalších nejméně dvaceti žen. Policistovi přitom přiznal, že má na kontě 49 obětí. „Chtěl jsem jich zabít aspoň padesát, jedna mi chyběla. Pak bych si dal pár měsíců pauzu, a potom bych udělal další pětadvacítku," svěřil se. Zatčen byl až po deseti letech v roce 2002, když policie při pátrání po nelegálních střelných zbraních na jeho prasečí farmě náhodou objevila lidské zbytky.S ženami, většinou prostitutkami, zacházel jako s prasaty. Střelil je do hlavy, případně jim do žil vpíchl nemrznoucí kapalinu. Pak těla spařil, zbavil je ochlupení, stáhl z kůže a s tím, co zbylo, obcoval. Maso jedl a také ho přidával do buřtů, které prodával sousedům.    

Alexandr Pičuškin (xD) (33) - Mrtvolami plnil šachovnici  
  Jeden z nejhorších ruských vrahů, jenž děsil Moskvu. Policie nacházela jeho zohavené oběti pohozené v parcích a nebo ukryté v odpadních šachtách. Říká se mu též šachovnicový vrah. Když si vytipoval novou oběť, opil ji vodkou, kterou jí nabízel ze šachovnice. Pak oběť ubil kladivem a do šachovnice si zaznamenal její smrt. Když ho zatkli, měl 62 ze 64 políček plných! „Život bez vraždění je pro mě jako život bez jídla pro vás," prohlásil Pičuškin, kterého letos odsoudili na doživotí za 48 vražd. Poprvé vraždil, když mu bylo osmnáct. Hrůzné je, že Pičuškin není duševně vyšinutý, zabíjel jen z radosti z vraždění. 

Henry Lee Lucas (†65) - Jedna vražda denně!    Monstrum, které děsilo USA

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Henry Lee Lucas (†65) - Jedna vražda denně!  
  Monstrum, které děsilo USA. Mezi lety 1975 a 1983 zavraždil stovky lidí. Jen tak, z legrace. Ubodal třeba stopaře, zavraždil babičku na lavičce. Když ho chytili, tvrdil, že zabil až tři tisíce lidí – člověka denně! Nakonec se přiznal »jen« k 301 vraždě! Paradoxně byl nakonec odsouzen jen za jeden jediný mord. I ten však stačil k tomu, aby dostal trest smrti. Tehdejší texaský guvernér George Bush mu ale trest změnil na doživotí. Henry Lee Lucas zemřel na selhání srdce ve vězení. Jeho první obětí byla vlastní matka. Lucas ji ubodal a dějiště vraždy prý vypadalo jako jatka!  

Asi je zbytečné se vymlouvat z toho proč jsem dlouho nevydal O

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Asi je zbytečné se vymlouvat z toho proč jsem dlouho nevydal O.O Nebudu lhát .... Byl jsem línej :(

30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat