The Babysitter

1.4K 109 39
                                    

Mladá dívka, která byla v nouzi byla schopna najít práci jako chůva pro pár, který žil ve velkém, ojedinělém, starém domě. Chystali se na film, který hrál v noci, nechali tedy chůvě na starost jejich tři malé děti.

Když už bylo pozdě, uložila děti do postele a šla sledovat dolů nějaký film v televizi. Když konečně pohodlně seděla, zaslechla vyzvánění telefonu. Když se ptala, jediné co slyšela byl těžký dech následovaný  hlasem ''Zkontrolovala jste děti?''

Zděsila se, zavěsila telefon a snažila se přesvědčit sama sebe, že to byl jen někdo kdo na ní hraje praktický vtip. Vrátila se ke sledování televize, ale o 15 minut později zazvonil telefon znovu. Zvedla sluchátko a uslyšela hysterický smích na druhém konci linky. Pak se tentýž hlas zeptal ''Proč jste nezkontrolovala děti?''

Chůva praštila sluchátkem. Ubohá dívka byla vyděšená z jejích důvtipů a okamžitě zavolala policii. Operátor na policejní stanici řekl chůvě, že pokud člověk znovu zavolá, měla by se s ním snažit komunikovat. To by mělo dát policii čas sledovat hovor.

O několik minut později zazvonil telefon potřetí, a když chůva odpověděla, slyšela zase těžký hlas. Hlas na lince řekl '' Měla byste opravdu kontrolovat děti''. Chůva poslouchala jeho hysterický smích na dlouhou dobu. Znovu zavěsil a téměř okamžitě opět zvonil.

Tentokrát to byl policejní operátor, který křičel, ''Vypadni z toho domu právě teď! Hovory jsou přijímány z telefonu z druhého patra! ''

Chůva upustila telefon v šoku a najednou uslyšela těžké kroky chůze po schodech dolů. Aniž by se zastavil na vteřinu, vyběhla z domu tak rychle, jak jí nohy zvládli. Ve stejnou dobu kdy zavřela dveře, narazila ruka násilníka  na dveře. Křičela a vyběhla na ulici, stejně jako policejní auto.

Policisté prohledali dům a našla dvě děti nahoře, schované ve skříní, neovladatelně brečící. V ložnici rodičů, našli krvavou sekeru ležící na podlaze vedle telefonu. Okno bylo dokořán a záclony vláli ve větru. Nebyla zde žádná další stopa toho šílence, který dělal telefonáty. Unikl do noci, když přijela policie a podařilo se mí přerušit strašný plán zabití dvou dětí a ubohé chůvy.


Teď se nad tím zkuste zamyslet. Na začátku se psalo o třech dětech a na konci jsou už jen dvě. Bylo to třetí dítě ten kdo volal chůvě? Jestli ano tak proč ta krev na sekeře? Rád bych slyšel váš názor. Tak šup do komentů :D

30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat