Altı arkadaş toplandıkları mekanda dertleşiyor,dertleşirken de bir birleri ile dalga geçmeyi ihmal etmiyorlardı.Yaklaşık altı aydır dertleşme fırsatı bulamamışlardı. İş güç derken ancak bir araya gelebilmişlerdi. Eee hem Ankara'lı hemde arkadaşları pavyoncu olunca muhteşem altılı Ankara'nın meşhur alem gecelerine dalmayınca olmazdı.
Ali arkadaşı Kenan'ın sitemleri ile bıkkınlıkla söylendi.
" Eee yeter be oğlum! Amma mızmızlandın. Sanki ilk evlenen sensin ." Kenan'a kızıyordu.Gına gelmişti artık ne mız mız bir adam dı bu Kenan.Bıkmış bir şekilde etrafı süzdü.Loş ışıklandırmalar etrafı aydınlatırken renk tonu insanı kasvete sürükler cinstendi. Nede olsa pavyon tarzı bir yerdi.Ama zamanı gelmişti en kısa sürede burasını daha elit bir mekan haline getirmeliyim diye düşündü Ali.Fakat aynı mız,mız ses küçük bir çocuğun naz yapması gibi düşüncelerini tekrar dağıttı.
" Ne yapayım Ali ? Zil takıp oynayayım mı ? İstemiyorum işte. Ama valide taktı. Olacak ta olacak!" Annesinin taklitini yapan adam çaresiz bir şekilde başını ellerinin arasına aldı. Evlendiği , zorla evlendiği nikahlı bir karısı vardı onun. Gerçi daha düğün olmamıştı.Sadece nikahları kıyılmıştı.Tamam işte annesinin istediğini yapıp nikahı kıymıştı ama ne gerek vardı birde düğün tantanasına. Rüya iyi kızdı,kırılgandı ama sanki ne kadar kaçarsa kaçsın bir mıknatıs gibi çekiyordu kendisine.Belkide korktuğu şey buydu.Birini sevmek ve bağlanmak.Kafası patlayacak dereceye geliyordu artık bir şey lerden korkuyordu ama neyden bir türlü karar veremiyordu.Gözlerinin önünde Rüya'nın kırgın bakışları canlanınca ellerini kaldırıp gözlerini ovdu.Tekrar bir yudum rakısından aldı ve siyah masaya bırakırken Yunus'un konuşması böldü sessizliği.
" Ulan sanki biz güle oynaya aldık ya bizimkileri. Anlatsana Ömer şuna neler geldi senin başına." Yunus'un ses tonun da biraz da alay vardı.Bu deli oğlanda girecekti bu aleme yoktu öyle yan çizmek.Hem fırsattan istifade Ömer'in meşhur evlilik macerasını da böylelikle öğrenmiş olurdu.Adam devlet sırrı gibi saklıyordu.Oğlum Yunus senin sonun bu gidişle tımarhane aynı karıların dedikodu muhabbetine çevirdin iki dakikada alem gecesini diyen iç sesi ile kendi kendinden tiksindi. Cık cık çekerek siyah masada tek canlı renk olan kırmızı kuruyemiş tabağına uzandı.Asi birazda hırçın karısıyla uğraşma vaktiydi bu gece.Elbet bir bedeli olacak bana attığın kazığın diyerek yeşil gözlerini, sinirle konuşan Ömer'e çevirdi.
" Ne lan ? Bana diyene bak! Hepiniz aynı bok çukurundasınız sonuçta."Öfkeli bakışlarını arkadaşından ayırmadan sertçe masaya vurdu. "Yunus sıçtırma ağzına. Kim horona girer de evli gelir senin gibi dangalaktan başka ?" Öyle yağma yoktu,kendini rakı masasına meze etmeye niyeti yoktu. Hafif alayla hafif histerik bir şekilde gülümsedi. Hiç biri isteyerek evlenmemişlerdi zaten. Hepsi de birbirinin acısını çektiklerini biliyorlardı. Ama yapacakları bir şey olmadığı gibi teselli de yalan olacaktı. Bu yüzden teselli bile vermiyorlardı. Gerçi bu Yunus malından şüpheliydi ama sanki sakladığı bir şeyler var gibiydi geçmişi ve karısıyla ilgili.Karışma zararlı sen çıkacarsın sonunda diyen iç sesine kulak vererek çatalını önündeki kavuna batırdı.Yunus her zamanki gibi asabi bir şekilde konuşuyordu birazdan cümbüş başlayacağının sinyallerini verirken esas cümbüş'ün evde olduğu aklına geldi.Fakat anında aklından silip atarak Yunus'a odaklandı.
" Oğlum o ayrı lan bir de vuruluyordum az daha. Adam polis bir de arkadaşım olacak tuttu verdi ellerine. Mehmet sana diyorum lan." dediğinde Mehmet daldığı yerden çıkıp konuştu.
" Ne var lan ne var ? Kelin ilacı olsa başına sürer. Ben mi yakacağım başımı ? Bıktım zaten karı dırdırından." Bir taraftanda karısını düşünüyordu zaten.Nasıl bir günah işlemişti acaba da yeri geldiğinde kedi yavrusu yeri geldiğin de yırtıcı Aslan gibi olan bir kadını yazmıştı alnına yaradan.İçli içli çalan türküyle iyice darlanan Mehmet geçmişinde nerede hata yaptığını düşünüyordu.Zaten ne geldiyse başına hep geçmişten gelmişti.Bir dikişte bitirdiği bardağı sertçe masaya vurarak ofladı.Tekrar konuşmaya başlayan taze damata odaklandı bir gün bu adamı elinden alamayacaklardı.Ne merak var arkadaş bu adamda diye düşünerek dinlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN DAVASI -DAVA SERİSİ 1- (TAMAMLANDI)
General Fiction+18 Sahneler içerir NE EVLİ NE İLİŞKİDE 7 \ 24 ÇELİŞKİDE Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever ama gitmesi gerektiğinde hiç sevmemiş gibi gider. Peki emeklerini, sevgisini bir kalemde silebilir mi ? Kadın intikam almak isteyince onu hiç bir güç durdura...