A.D.18

11.6K 873 105
                                    

Bölüm şarkısı : Cansu Koç - Murat Göğebakan- Kendim Ettim Kendim Buldum

Yusuf Kenan'ın sözlerine anlam veremeyerek bu defa daha sert bir şekilde sordu.

" Üzgünüm ne demek Kenan! Neler oluyor sen doktor değilmisin kardeşim, doğru düzgün anlatsana neyi var Leyla'nın?" diye sorusunu tekrarlarken çaresiz bakışlarla yarı baygın bir şekilde yerde yatan kadına baktı. Kenan sıkıntı ile saçlarını dağırtırken dişlerinin arasından tıslar bir şekilde Yusuf'un sorusunu cevapladı.

" Bilmiyorum. İçinde bulunduğumuz duruma bakılırsa Leyla hamile." Kızlardan gelen hayret ve iç çekiş sesleri ile Yusuf şok olmuş bakışlarını kızlara çevirerek sertçe bakarken Kenan sözlerine devam etti. " Eğer düşündüğüm gibi hamile ise bu kanama düşük belirtisi olabilir. O yüzden hemen Hastaneye gitmemiz gerek." Yusuf işittiği sözler ile panik içinde yerde yatan karısına doğru uzanırken Kenan arkadaşını uyarırcasına konuştu.

" Yusuf bu tehlikeli olabilir ambulansı beklemeliyiz." Yusuf bir elini karısının bacaklarının altından diğer elini başının altından geçirip kaldırırken ateş saçan kahverengi bakışlarını arkadaşına çevirdi.

" Başlatma ambulansına! Lanet ambulans gelene kadar karım bu durumdayken elim kolum bağlı bekleyemem." diyerek kaldırdığı karısı ile çıkışa yöneldi. İlk kendini toplayan her zamanki soğuk kanlılığı ile Mehmet olmuş peşlerinden çıkarken Azra'ya seslenmişti.

" Bana bak kadın duâ edin bir şey olmasın yoksa hepinizi kodese tıkarım. Çabuk düş önüme Leyla'yı hastaneye yetiştirmemiz lazım." Azra iri gözleri korkuyla iyice açılmış vaziyette başını sallamakla yetinerek çıkan üçlünün arkasından hızla çıktı. Diğerleri bir birine üzüntü ile bakarken Ali sertçe söylenerek Ayşe' nin kolundan tutup sürükler vaziyette çıktılar dışarı.

" Bu kadar kudurmanızda vardı bir şer. Böyle intikam mı olur Allah'ın cezaları." Ayşe'nin konuşma çabasını yok sayarak diğerlerine seslendi. " Ne dikiliyorsunuz be?" Hepsi girdikleri şoktan Ali'nin sert sözleri ile çıkarken kızgın bakışlarını eşlerine çevirmişlerdi bile. Mehmet hızla Yusuf'un yanından geçerek arabanın arka kapısını açarken Azra'da göz yaşları içinde Leyla'ya bakıyordu. Nereden bilebilir lerdiki hamile olduğunu. Sadece kendi canlarını yakan eşlerinin bir nebze de olsa canlarını yakmak istemişlerdi. Bu kadarı gerçekten ağır olmuştu. İçinden Leyla'ya ve bebeğe bir şey olmasın diye duâ ederken Mehmet'in kükremesi ile yerinde sıçradı.

" Kızım binsene şu arabaya çileden çıkartma beni." Azra hızla arabanın önünden geçip yolcu koltuğuna otururken Mehmet gazı köklemişti bile. Herkesin panik içinde çıkışa ilerlediğini fark eden aile fertleri neler olduğunu öğrenmek için peşlerine takılınca dışarıdaki gazetecilerin soruları ile şoka uğramışlardı.

" Ali Bey,Leyla Hanım'ın rahatsızlığı nedir efendim?" Ali ters bakışlarını gazetecilere yöneltirken bir diğeri Ömer'i hedef aldı.

" Ömer Bey, Yusuf Bey eşine şiddetmi uyguladı acaba?" Ömer sinirle gazeteciyi iteklerken biraz önceki gazeteci bu defa Kenan'a yöneldi.

" Kenan Bey,Leyla Hanım'ın kanaması olduğunu farkettik gördüğü şiddetten dolayı bebeğini düşürdüğünden şüpheleniyoruz. Bu konuda bizi bilgilendirirmisiniz." Kenan cevap verme gereksinimi bile görmezken Annesi Semra Hanım'ın çığlığı ortalığı iyice karıştırmış,Sultan Hanım ise Semra Hanım'ı sakinleştirmeye çalışıyordu. Zaten canları burunlarında olan erkeklerden Yunus gazeteciyi sertçe iterek eline aldığı kamerayı yere fırlattı.

" Ne geldiyse başımıza sizin yüzünüzden geldi. Şiddet filan yok ortada. Yalan haber yapmaktan başka işiniz yok. Eğer bu konu hakkında asparagas haber okur ve ya görürsem hepinizi dava ederim duydunuz mu beni?" diyerek arkadaşları gibi oda aracına ilerledi. Peş,peşe hastane yoluna düşerlerken geride endişeli ve ne yapacağını bilmeyen ailelerini bırakmışlardı. İbrahim Bey bu gösteriye izin verdiği için pişmanlık yaşarken,Ziya Bey'in onu yönlendirmesi ile geride kalanlarda endişe içinde yola koyuldu. Yusuf hızla ilerleyen aracın içinde kucağında ki yarı baygın karısının saçlarını okşarken sinirle Mehmet'e bağırdı.

AŞKIMIZIN DAVASI -DAVA SERİSİ 1- (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin