Bölüm Şarkısı : Selda Bağcan -Gesi Bağları
Yüzüne inen yumrukla çenesini sağa,sola oynatan adam kendisine seslenen kadına döndü.
"Aşkım hala inmedin mi?" Karısına doğru ilerleyerek elindeki kutuyu alan Kenan başıyla yan tarafında kalan kapıyı işaret edip sırıttı.
"Bebeğim bu dağdan inme Yusuf ayısı az daha çenemi kırıyordu." Hafifçe yan dönerek karısına yüzünü gösteren adam Rüya'nın darbe aldığı yere dokunması ile inledi. Gözlerini kısarak ellerini beline koyan kadın şüphe ile sordu.
"Kenan! Yusuf niye vurdu sana?"
Sırıtan adam karısının elinden tutarak merdivenlere doğru yöneldi."Bu defa tamamen iyi niyetim den karıcığım." Gözlerini deviren kadın dikkatle basamağı inerken homurdandı.
"Bilmem mi. Kanatsız bir melek benim kocam. Zaten başınada ne geliyorsa iyi niyetinden geliyor." Karısının sözlerine omuz silken Kenan ikinci basamakta durarak kendini savunmaya başladı.
"Daveti unuttularsa hatırlatayım dedim,o da suç oldu hayatım." Kırgın bakışlarını karısından çekerek arkasınadaki kapıyı kontrol edip imayla söylendi. "Hem ben ne bileyim başka işleri..." Birden elini kocasının ağzına kapayan kadın,kendi açık kalan ağzını da kapatmayı akıl edip sinirle söylendi.
"Pes artık Kenan! Ne kadar ayıp biri duysa neder?" Onaylamaz bakışlarla yüzünü buruşturdu ve arkalarında kalan kapıyı kontrol ederek sözlerine devam etti.
"Yaptığınız şey çok ayıp! Niye huzur vermiyorsunuz adama. Yazık zaten bebeklerden dolayı stresli." Kenan'ın gülümsemesi genişlerken karısının yüzünden makas alarak sırıttı.
"Hiçte ayıp değil. Hem biz yeğenlerimizin sağlığı için uğraşıyoruz şurada." Anlamayan bakışlarla kendisine bakan karısının eline tekrar uzanarak tuttu ve merdivenleri inmeye başladı. "Bırakalım da o kazma, şimdiden yeğenlerimizin ahlâkını mı bozsun?" Ateş saçan bakışlarını kocasına çeviren Rüya işaret parmağını kaldırarak çemkirdi.
"Birde yaptığınız yanlışı savunma bana Kenan." Kocasının elinden elini kurtararak merdivenleri hızla indi ve son basamakta tekrar Kenan'a dönerek sözlerine devam etti.
"Cezalısın Kenan! Kızlarada söyleyeceğim el atsınlar bu olaya." Ceza lafını duyan Kenan merdivenleri hızla inerek karısının önünde durdu ve telaşla konuştu.
" O işi yapamayan biziz Rüya! Yusuf çoktan yaptı! Hatta altın vuruş bile yaptı, ama farkındaysan o bir sıfır önde başladı maça."
Kocasının sözleri ile çıldırma noktasına gelmişti kadın. Yusuf'a yaptıkları eziyet bu yüzdenmiydi yani? Bebeklerimi kıskanmışlardı? Korkuyla kocasına bakan kadın başına gelecekleri hayal etti. Çocuk konusunda da çekişmezlerdi herhalde. Elini kaldırıp işaret parmağı ile kocasının göğsünü dürterek tehdit etmeye devam etti.
"Bana bak Kenan! Yüzündeki sırıtmayla karısına doğru yaklaşan adam dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Gözüm senden başkasını görmüyor ki zaten Rüya." Kocasının hareketi ile gülmemek için kendini tutan kadın bakışlarına sahte bir öfke yerleştirerek sözlerine devam etti.
"Cıvıma Kenan Cıvıma! Eğer bir daha Yusuf'u rahatsız ederseniz kızlarada söylerim. Artık alacağınız cezayı siz düşünün!"
Rüya merdivenlere doğru bir hamle yapmıştıki yukarıdan gelen sesle o yöne döndü.
"Pastacılığı bırakmak istersen haberim olsun Rüya."
Anlamayan bakışlarla merdivenin başındaki adamın mavi gözlerine baktı kadın. Karısının elinden tutan adam bir iki basamak inerek sözlerine devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN DAVASI -DAVA SERİSİ 1- (TAMAMLANDI)
Genel Kurgu+18 Sahneler içerir NE EVLİ NE İLİŞKİDE 7 \ 24 ÇELİŞKİDE Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever ama gitmesi gerektiğinde hiç sevmemiş gibi gider. Peki emeklerini, sevgisini bir kalemde silebilir mi ? Kadın intikam almak isteyince onu hiç bir güç durdura...