Bölüm Şarkısı : Turgay Başyayla : Yanıyorum,yanıyorum
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Masanın üzerindeki poşetleri boşaltan kadın sütleri ve kahvaltılıkları dolaba yerleştirerek diğer poşete geçti. Et ürünlerini de boşaltırken eline gelen pakete şüpheyle bakarak kendi,kendine söylendi."Bu da ne şimdi?" Paketi biraz daha incelese de anlam veremeyerek kocasına seslendi.
"Ömer! Aşkım yanıma gelirmisin?" Paketi masanın üzerine bırakarak poşetleri boşaltmaya devam etti.
Elinde kave fincanı ile mutfağa gelen adam dudaklarını yalayarak karısına sırıttı.
"Biraz önce ayağımın altında dolanma diye kızıyordun." Gözünü kırparak başını ne oldu der gibi sallayıp karısına yaklaştı ve elindeki kahveyi Esha'nın dudaklarına uzatarak sözlerine devam etti. " Benden iki saniye ayrılamıyorsun değil mi? Çünkü özlüyorsun." Esha kocasının uzattığı kahveden bir yudum alarak onun oyununa ayak uydurdu. Aheste bir şekilde dudaklarını yalayarak arzulu bir ses tonuyla konuştu.
"Hemde çok özledim." Karısının elindeki kahve kupasını alarak bir iki adım atıp ortadaki tezgaha bırakan adam tekrar Esha'ya yaklaşarak arkasından sarıldı. Karısının uzun gür saçlarını sağ omzuna doğru kaydırıp ensesine küçük öpücükler bıraktı ve kulağına doğru yaklaşıp fısıldası.
"O zaman biraz hasret gidermenin bir zararı olmaz değilmi ömrüm?" Esha ensesinde gezinen dudakların ve sıcak nefesin baştan çıkrıcı etkisiyle derin bir nefes aldı. Bakışları masanın üzerindeki pakete kayınca,kocasının dokunuşlarını umursamamaya çalışarak paketi aldı ve kocasına dönerek kahverengi gözlerine üzgünce baktı.
"Aşkım!" Ömer ne oldu dercesine göz kırpınca Esha sözlerine devam etti. " Yine hevesimi kursağımda bıraktın diyeceksin ama." Kocasının şüpheyle kısılan bakışlarına karşılık elindeki paketi kaldırarak salladı. "Galiba poşetler karışmış." Gördüğü şeyle dudakları çapkınca yana doğru kıvrılan adam karısının elindeki paketi alarak pantolonunun arka cebine sıkıştırdı. Esha'nın irileşen gözleri ile dudaklarına kısa bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Poşetlerin karıştığı filan yok Ömrüm ben aldım onu." Esha'nın kaşları anlam veremediği için çatılırken ellerini kocasının göğsüne yerleştirerek konuştu.
"İyi de aşkım bizim onunla ne işimiz olur?" Ömer karısının sorusunu onu kırmadan nasıl açıklayacağını düşünürken elini başına götürerek sıkıntıyla kaşıdı. Esha kocasının sıkıntılı haline bakınca aklına gelen düşünceyle gözleri fal taşı gibi açıldı ve Ömer'in göğsünü yumruklamaya başladı.
"Allah seni kahretmesin Ömer! Daha biz birlikte bile olamazken san başka kadınlara mı gidiyorsun?" Öfkeyle göğsüne inen yumruklara şaşkınca bakan adam karısının konuyu nasıl olupta o şekilde anladığını düşünüyordu. Yumruklar tabiki canını acıtmıyordu ama boynunda hissettiği acı ile inleyip karısının elini tutarak öfkeyle bağırdı.
"Ne yapıyorsun Ömrüm ya?" Karısının sinirle inip kalkan göğüslerine göz ucuyla bakarak elini boynuna götürüp yavaşça dokundu. Parmaklarının değmesi ile yanan yerden hemen elini çekti ve ters bir şekilde karısına baktı.
"Niye anlamadan, dinlemeden panter misali atılıyorsun üstüme. Bizim için aldım ben onları. Belki hemen çocuk istemezsin,korunmayı tercih edersin diye." Kocasının sözleri ile mahçup olan kadın ne diyeceğini şaşırmıştı. Demek onu düşündüğü için almıştı o şeyi. Gözlerini kocasının göğsünden çekerek başını hafif geriye attı ve biraz önce tırmıkladığı boynuna üzgünce baktı. Tırmık izlerini görünce boşta kalan elini uzattı fakat Ömer'in geri çekilmesi ile eli havada kaldı. Kırgın bakışlarını karısına çeviren adam tezgaha doğru ilerleyerek cebindeki paketi çıkarıp çöpe attı ve Esha'ya dönerek sertçe konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN DAVASI -DAVA SERİSİ 1- (TAMAMLANDI)
General Fiction+18 Sahneler içerir NE EVLİ NE İLİŞKİDE 7 \ 24 ÇELİŞKİDE Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever ama gitmesi gerektiğinde hiç sevmemiş gibi gider. Peki emeklerini, sevgisini bir kalemde silebilir mi ? Kadın intikam almak isteyince onu hiç bir güç durdura...