A.D.30

10.1K 727 28
                                    


Bölüm Şarkısı : Barış Manço -Alla Beni Pulla Beni Al Koynuna Yar

Buharı tüten kahve kupası ile salona  giren kız, koltukta dalgın bir şekilde oturan adama doğru yaklaştı. Elindeki kupayı adamın yanındaki sehpaya bırakarak üzgün yüz hatlarını inceledi. Belliki bir derdi vardı yada canı bir şeye sıkılmıştı. Yanına oturdu ve bakışları kendine dönen adama gülümseyerek göğsüne başını yasladı.

Yanına oturan kızı biraz daha kendine çekerek başına öpücük koyan adam sehpadaki kahvesine uzanıp  kupayı dudaklarına götürdü ve bir yudum aldı.

"Neler oluyor,anlatmayacakmısın abi?" Sıkıntıyla derin bir nefes alıp elindeki kupayı aldığı yere tekrar bırakan Kenan, gözlerini kendine çeviren kardeşinin mavi bakışlarına bakarak konuştu.

"Anlatması gereken kişi ben değilim, sensin Nisa." Abisinin sözleri ile kaşlarını çatan kız, ne demek istediğine anlam veremesede  içinde beliren korku kırıntılarını yansıtmamak için bakışlarını kaçırdı. Yoksa abisi Akif'le arasında geçenleri öğrenmişte,hesap sormak için mi gelmişti.Yok canım nereden öğrenecekti. Hemen evhamlanıp abisini şüphelendir memeliydi.Yüzüne yerleştirmeye çalıştığı tebessümle konuştu.

"Anlamadım abi,Neyi anlatmam gerekiyor?" Oturduğu yerde hafifçe kardeşine dönerek ellerini iki yana açtı ve çaresizce konuştu. 

"Anlatman gerekeni Nisa!" Nisa çattığı kaşları ile abisinin sinirli haline anlam veremeyerek baktı." Mesela karımı tanıyamıyorum!  Sanki yıllardır bizimle yaşayan,her hareketini,her şeyini ezbere bildiğim kız gitti, yerine korkuları,sırları olan bir şeyler saklayan ve her an diken üstünde olan bir kız geldi." Abisinin sözleri ile Nisa yerinde huzursuzca kıpırdandı ve gözlerini kaçırarak konuştu.

"Abi sen karına güvenmiyor musun?" Boynunu hafifçe büküp bakışlarını kıstı. " Yada şöyle sorayım, sen Rüya'nın aşkından şüphemi ediyorsun?" Kardeşinin sözleri ile gözlerini deviren adam  oturduğu yerden kalktı ve elini beline koydu. Diğer elini de Nisa'ya doğru açarak bıkkın bir ses tonu ile konuştu.

"Saçmalama Nisa! Kendi kalbimden emin olmadığım zamanlarda bile karımın aşkından emindim ben!" Sıkıntıyla yüzünü sıvazlayıp ileri geri dolanmaya başladı. " O iri kahverengi gözleri ile bana baktığında gözlerinde gördüğüm aşk içimi titretiyor." Nisa'nın karşısında durarak yüzünü buruşturdu ve sözlerine devam etti. " Fakat bazen o bakışlarında aşkının bile önüne geçen bir hüzün, bir korku var. Benim o korkuların nedenini  anlamak istemem güvensizlikse evet ben güvensizim." Nisa'da oturduğu yerden kalkarak abisinin karşısına dikildi.

"Abi belki sen büyütüyorsun?" Rüya'dan öğrendiği ayrıntı ve söyleyeceği sözlerin utancı ile gözlerini kaçırdı ve kızaran yüzünü yere eğdi. " Belkide her kadın gibi o da ilk birlikteliğin gerginliğini yaşıyordur. Biraz zaman ver bence."

Kenan kardeşinin,özel hayatları hakkında en ince ayrıntıları bile bilmesi ile huzursuz olsa da,karısının ondan hiç bir şeyini saklamadığının bilinci ile bu ayrıntıyı es geçerek alayla konuştu.

"Bunları düşünmediğimi ve ya karıma anlatmaya çalışmadığımı mı düşünüyorsun!? Sizin gözünüz de ben nasıl bir adamım Allah aşkına ya!?" Ellerini kaldırarak yüzünü sertçe sıvazlayarak derin bir nefes alıp sözlerine devam etti.

" Dokunuşlarımdan korkuyor Nisa! İnsan aşık olduğu adamdan korkar mı?" Hırsla  ellerini saçlarından geçirdi ve içinde büyüyen öfkeyle  ortadaki sehpaya tekme atarak sözlerine devam etti.

" Neyim ben istemediği halde üstüne atlayacak kadar sapık ruhlu biri miyim? Esas güvensizlik problemi yaşayan Rüya! Ben değilim. Ne yaparsam yapayım olmuyor. Aramıza her geçen gün yükselen bir duvar örüyor sa..."

AŞKIMIZIN DAVASI -DAVA SERİSİ 1- (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin