A.D.8

15.6K 1K 131
                                    

BÖLÜM ŞARKISI: AJDA PEKKAN - SEVECEĞİM

*3 gün sonra*

Ali açtığı çekmecenin içinde gördüğü ile donup kalmıştı.Gözlerinin önündeki sutyeni eline alıp incelemeye başladı. Siyah renkli dantel sutyen çok seksi duruyordu. Cidden Ayşe bunları mı kullanıyordu? Yani bu küçücük seksi şeyleri..."Ulan Ali ulan Ali sen ne dangalak, ne salak bir adamsın lan! Karını odun luğunla kaçırdın şimdi bi bok yiyemeden otur böyle. Daha evindeki hangi dolap hangi çekmece sana ait onu bile bilmiyorsun. Böyle araya araya bul işin yoksa. Ha arada da mayınlı bölgeye girip kendine de böyle ecel terleri döktür." diye kendi kendine konuşup elindeki sutyeni çekmeceye sokuşturarak hırsla kapattı. Artık sabrı kalmamıştı."Ne olacaksa olsun. Gidip alacağım Ayşe'yi o düşman mevzisinden! İster güzellikle ister zorla! Ben de Ali isem bu işin sonunda zafer benim olacak!" diye kendi kendine mırıldandı. Aynanın karşısına geçip kendini süzmeye başladı. Üzerinde kirli bir gömlek, altında sıradan bir kot,dağınık saçlar ve yeşil gözlerinin altında uykusuzluktan oluşmuş morluklar.Aynadaki görüntüsüne sinirlenen   adam kendi, kendine homurdandı.

"Bok getirirsin sen Ayşe'yi. Şu haline bak lan kız neyine gelecek senin?" diye üstündekileri çekiştirip yüzünü ekşiterek banyoya girdi. Üstündeki gömleği çıkarıp sepete sinirle fırlatan adam hızla soyunup duşa attı kendini.

Suyun vücuduna temas etmesiyle kaslarının gevşediğini hisseden Ali,biraz sakinlemenin ve karısını getireceğinin umuduyla keyiflenirken bir türkü tutturdu.

"Hacel obasını engin mi sandın
Ayağında potini var zengin mi sandın
Her olur olmazı dengin mi sandın
Ay da geçti göremedim ben seni

Merdivenden tıkır mıkır inişin
Cığıldaşır altın ile gümüşün
İpte söz verip de sonra dönüşün
Ay da geçti göremedim ben seni

Suya gider bir incecik yolu var
Sıktırmış kemeri ince beli var
Söylerim söylemez tatlı dili var
Ay da geçti göremedim ben seni

Suya gider su testisin doldurur
Kınalı parmağın suya daldırır
O yarin bakışı beni öldürür
Ay da geçti göremedim ben seni"

Türkünün süresi kadar süren bir duşun ardından odaya dönen Ali çalan telefonunu duymasıyla telefona yöneldi. Ekranda Yunus ismini görünce kendi kendine söylendi. "Allah'ın dangalağı sabah,sabah hayırlı bir iş için aramazsın da,dur bakalım." diye homurdandı vr telefonu açıp kulağına götürdü.

"Ne var lan takacı?!"

"..." Ali'nin duyduğu şey ile kan beynine sıçrarken şaşkınlıkla konuştu.

"Ne?! Sen nereden öğrrndin lan?"

"..."

"Kapat lan kapat kara haber tellalı!"

"..."

"Lan bana laf yetiştireceğine kızların evine git şerefsiz. Boynuzlarımız göğe merdiven kurunca o zaman görürüm seni!"  Telefonu Yunus'un yüzüne kapatıp hırsla yatağın üzerine fırlattı. Dolabın kapağını açıp eline gelen ilk kıyafetleri üzerine geçirdi ve yatağa fırlattığı telefonu tekrar alarak evden çıktı. Arabasına binip gazı köklerken sinirden burnundan duman çıkacak duruma gelmişti.

---

"Mehmet deli misin? Bıraksana beni!" Arda'nın yakınmasına aldırış etmeyen adam alayla konuştu.

AŞKIMIZIN DAVASI -DAVA SERİSİ 1- (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin