BÖLÜM ŞARKISI : KALBİMİ KIRA KIRA- ŞÜKRAN AY
Sabah olduğunda aşağıdan gelen yüksek televizyon sesi Ali'nin kafasını patlama seviyesine getirmişti. Yastığı kafasının üzerine iyice bastırdığı halde ses inadına daha da yükselip yankılanıyordu sanki.Hırsla yatağından hafifçe doğrularak bağırdı.
" Ayşe !" Karısı cevap vermeyi bırak duymamıştı bile. Kafasını sinirle sağa sola sallayan adam daha yüksek sesle bağırmaya başladı. "Kıs şu televizyonun sesini lan ! Bunu bu kadar açacak derdin ney ?" O var gücü ile bağırdığını zannederkken sesi değil karısına ulaşmak odanın kapısından bile geçmemişti. Üstelik başındaki ağrının da şiddetini arttırmıştı. Yatakta oturur pozisyona gelerek elleriyle başına baskı uyguladı.Ağrının geçmesini beklerken dahada şiddetlenmesi ile çaresizce ofladı. Dağınık saçlarından elini geçirerek ayağa kalktı. Düşündüğü tek şey, aşağı inip Ayşe'ye hesap sormaktı ki, aklına gelen ikinci seçenekle yönünü değiştirdi.En iyisi banyoya gidip kulağına pamuk tıkamalı ve uykusuna kaldığı yerden devam etmeliydi. İkinci şıkkı tercih ederek banyoya girdi ve kulaklarına dolaptan aldığı pamukla tıpa yaptı. Ama beyninin içinde eşekler gibi anıran ses hala devam edince öfkeyle yüzünü buruşturdu.
Banyodan çıkıp merdivenlerden aşağı hızla inen adamın gece fazla kaçırdığı alkol yüzünden başı çatlıyordu. Öfkeyle salona giren Ali'nin bakışları televizyonun önüne oturmuş ağlıyan karısına çarptı. Onun hal ve hareketlerine anlam veremezken bir taraftanda o mavi gözlerden düşen her damla kalbini sıkıştırmaya yetiyordu.Bu düşüncelerine ve hislerine sinirlenerek sertçe sordu.
" Ne oluyor lan bu evde ? Bu televizyonun sesi niye bu kadar yüksek! ? " Arkasında Şükrü emminin beygiri gibi anıran kocasına hırsla döndü Ayşe. Ayağa fırlayıp mavi gözlerini Ali'ye kilitleyerek elindeki not defterine hızlı,hızlı derdini yazmaya başladı. Defter bir den elinden çekilince yaşlı gözlerini kocasına hırsla çevirdi. Eğilip sehpadaki kumandaya uzanan Ali televizyonun sesini kıstı ve bıkkınca gözlerini devirdi. Daha sonra derin bir nefes alıp bakışlarını karısına çevirerek konuştu.
" Ayşe!Ne oluyor burada ? Neden ağlıyorsun ve bu televizyonun sesi neden bu kadar yüksek!?" Sakin kalmaya çalıştığı halde sesi yükselse de, Ayşe dişlerini sıkarak kafasıyla televizyonu işaret etti. Ela gözlerini tlevizyona çeviren adamın,biraz önce elinden kaptığı defteri alarak dudaklarını öfkeyle ısırdı. O saçma not defterine ihtiyacı olmasada sadece kocasıyla iletişim aracı olarak kullanıyordu. Ali televizyona odaklandığı için karısıyla ilgilendiği pek söylenemezdi. Televizyondan çıkan sesleri iki defa duymasının sebebi yankılanması mıydı, yoksa duyduklarını sindirememesi mi?
" Şok ! Şok! Şok ! Sabah haberlerinde bu sefer hiç gündeme gelmeyen bir çift var. Ünlü müzisyen Ali Demirci meğerse şöhret basamaklarını kolay tırmana bilmek için Hayri Erdoğdu'nun kızı Ayşe Erdoğdu'yla evlenmişti.Fakat bu evliliğin altında ki sebep gün yüzüne çıktı. Üstadın kızı ile evlenip mal varlığına ve kızına sahip çıkmış Ali Bey. Sahip çıkmaktan kastımız mirasa konmuş. Peki bu durumdan sessiz güzel Ayşe Hanım'ın haberi var mı ? Bu gurur kırıcı haberlerin ardından Ayşe Hanım hala sessizliğini koruyacak mı ? " Ali haberin saçmalığı karşısında bağırmaya başladı.
" Ne diyor lan bunlar? Ne saçmalıyorlar ? Benim senin malınla , servetinle ne alakam olur ?" Sorularına karşı karısının not defteri ile dibinde bitmemesi ve evdeki sessizlik dikkatini çekti.Televizyonun bangır,bangır çıkan sesini umursamadan şüpheli bakışlarını etrafında gezdirmiş fakat karısını görememişti. Kendi etrafında saçlarını çekiitirerek sinirle bir tur atan adam öfkesinin gittikçe yükseldiğini hissediyordu.Kapıya doğru yürürken çıplak ayağına batan cisimle ağzından bir küfür firar etti. İstem dışı bastığı cismi görmek için başını eğdi ve gördüğü şeyle ağzından kaçan ikinci küfre mani olamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN DAVASI -DAVA SERİSİ 1- (TAMAMLANDI)
General Fiction+18 Sahneler içerir NE EVLİ NE İLİŞKİDE 7 \ 24 ÇELİŞKİDE Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever ama gitmesi gerektiğinde hiç sevmemiş gibi gider. Peki emeklerini, sevgisini bir kalemde silebilir mi ? Kadın intikam almak isteyince onu hiç bir güç durdura...