BÖLÜM ŞARKISI : VOLKAN KONAK - YARİM YARİM
Ayşe'nin gidişinin ardından ne yapacağını nasıl ikna edeceğini düşünmeye başlamıştı Ali. Cebinden çıkarttığı paketten bir sigara yakarak yan taraftaki boş banka oturup şehrin yanan ışıklarına dalarak sigaranın dumanını üfledi. Uçup giden dumanlar hayatı gibiydi sanki. Gözlerinin önünden hızla akıp geçmiş ama o bir türlü yetişemişti hayata. Bir yerde hata yapmıştı ve bedelini ağır ödüyordu. Hayatını siyah, beyaz bir filme benzetti. Teknoloji gelişmiş ama o yaptığı hata ile o siyah,beyaz film de takılı kalmıştı. Bir şeyler yapmalıydı. Bu filmi renklendirip,canlandır malıydı. Derin bir nefes daha sigarasından çekip ayağa kalktı. Aklına gelen fikirle sigarayı yere atıp ayağıyla ezerek cebinden telefonunu çıkarıp Akif'i aradı. Kısa geçen konuşmanın ardından aracına doğru ilerledi.
Leyla,yanında uyuyan adamı seyrederken içinde gezinen tuhaf hislere bir anlam veremiyordu. Mutluydu hemde çok mutlu. İkiz bebekleri olacaktı sevdiği adamdan. Üstelik kocasıyla arasında ki sorunları da halletmişlerdi. Korkuyordu da. Bebeklere bir şey olmasını istemiyordu. Onlar sevdiği adamla arasındaki engelleri kaldırmış yıkılmak üzere olan yuvalarını kurtarmıştı. Bu durum da Allah ona iki büyük hediye vermişti.
Sevdiği adam ve bebekleri. Böyle bir şeyi beklemiyordu bu yüzden mutluydu. Belki de sevdiği adam ile ilk defa ortak bir mutluluğu paylaşmanın verdiği histi bu. Çok acılar çekmişti ikiside. Bu düşünceler içinde kendi,kendine fısıldadı.
" Her şer de bir hayır vardır diye boşuna dememişler." Yüzüne yayılan gülümseme ile bir eli, Yusuf'un kirli sakallı yüzünde bir eli karnında uyumaya niyetlendi. Fakat göğsüne yediği dirsekle bir inilti dudaklarından firar etti.
"Ahhh!" Yusuf karısının acı inleyişi ile telaşla yerinden fırlarken yere yapışması bir oldu. Hızla toparlanıp Leyla'nın başına dikildi.
" Ne oldu Leylam!? Ağrın mı var!? Hemen doktoru çağıracağım. Sen sakın kıpırdama." Leyla telaşla kocasının arkasından seslendi.
" Yusuf! Bir şeyim yok!" Yusuf şüphe ile göğsünü tutan karısına baktı.
" Ne demeye bağırıyorsun o zaman kızım? Bir şey oldu sandım." Şüpheli bakışları karısının göğsünü tutan eline kaydı." Madem bir şeyin yok niye göğsünü tutuyorsun sen?" Leyla gözlerini devirerek kocasına baktı. Uyurken göğsüne dirseğini geçiriyor bir de ne oldu diye şüphe ile bakıyordu.
" Sen uyurken doktor gelip sütüm gelmiş mi diye göğüslerimi kontrol etti. Galiba fazla sıktı." Kocasının çatılan kaşlarına masum bakışlarla karşılık verdi.
" Elin adamına ne oluyor muşta benim karımın göğsünü sıkıp sütün gelmiş mi diye kontrol ediyormuş!? Adı ne o doktorun? Ben dururken ona mı kalmış!?" İşaret parmağını sallayarak karısını tehdit etti. " Hemen söylüyorsun. Ya da tipini tarif etmen de yeterli. Ben gider bulurum onu. Göğsüne dokunan o elini kırmazsam bana da Yusuf demesinler."
Leyla yüzünü buruşturarak çemkirdi.
" Dengesiz misin sen? Uyurken dirseğini vurdun. Deli danalar gibi yatıyorsun." Kocasının şaşkın bakışlarına karşılık elini kaldırıp yan taraftaki yatağı işaret etti. " Allah aşkına geç şu yatakta yat. Yoksa bebeklere bir şey olacak. Üstelik canımı da çok acıttın." Diyerek dudaklarını büzmesinin üzerine Yusuf sırıtarak karısına yaklaştı.
"Karıcığım sen kendinde misin? Uyku da ne yaptığımı nereden bile bilirim?" Yatağa oturarak karısına yaklaştı. " Üstelik doktordu,göğüstü, süttü falan ne oluyor Leyla? Ne demeye beni kışkırtıp bir de atarlanıyorsun? Sana dokunanlara karşı tepkim ne olur diye mi ölçüyorsun." Karısı dudaklarını iyice büzerek ters, ters bakıp omuzlarını silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN DAVASI -DAVA SERİSİ 1- (TAMAMLANDI)
General Fiction+18 Sahneler içerir NE EVLİ NE İLİŞKİDE 7 \ 24 ÇELİŞKİDE Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever ama gitmesi gerektiğinde hiç sevmemiş gibi gider. Peki emeklerini, sevgisini bir kalemde silebilir mi ? Kadın intikam almak isteyince onu hiç bir güç durdura...