Γενικά σαν χώρα ποιο πολύ ''ανήκομεν εις''..το Ιράν,σε οτιδήποτε αφορά κοινωνικά,πολιτικά και θρησκευτικά κυρίως ζητήματα παρά στο #prayforparis. Μια βόλτα στον δρόμο,περιμένοντας στην στάση το λεωφορείο,βλέποντας,διαβάζοντας (ίντερνετ κυρίως)και κυρίως ακούγοντας (και νέους ανθρώπους!) να πετάνε επικές μαλακίες πλαισιωμένες με επιχειρήματα παιδιού στο δημοτικό. Βέβαια γενικά το μυαλό του 80% της χώρας-αν εξαιρέσεις την ανακάλυψη του facebook-δεν άλλαξε και ιδιαίτερα από έναν που δεν πήγε δημοτικό,το 1960 σε ένα χωρίο του Κιλκίς. Ε λοιπόν όλα αυτά τα πρωτόζωα αφενός έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ δυστυχώς και αφετέρου αφού ψηφίστηκε το σύμφωνο συμβίωσης έκαναν μεταπτυχιακό στις αερολογίες.
Η top μαλακία ήταν και είναι ότι ''εε είναι αφύσικο και είναι ανώμαλοι και κόντρα στην φύση ουγκ ουγκ''. Εύγε γίδια (συγγνώμη στα συμπαθή μηρυκαστικά ) κρίμα που τα 2 στα 10 είδη ζώων είναι ομοφυλόφιλα και επίσης η πλειοψηφία των θηλαστικών έχει ομοφυλοφιλικές τάσεις λόγω ανάγκης επιβολής εξουσίας-δύναμης. Άρα η καραμελίτσα περί φύσης και ανωμαλίας σας κάθισε στο φάρυγγα. Α και κάτι ακόμα. Όταν ζητάς κώλο από το Μαράκι,την έχεις κάνει λάστιχο από τις τσόντες και χαίρεται το πουλάκι σου με λεσβίες (όχι του ΚΚΕ) μάντεψε τι δεν είναι φυσιολογικό. Βλέπεις; Η έννοια-εξήγηση του φυσιολογικού είναι το ίδιο αόριστη-άγνωστη όσο και ο τετραγωνισμός του κύκλου. Εν ολίγοις το δικό σου φυσιολογικό μπορεί να απέχει χιλιόμετρα από το δικό μου φυσιολογικό. Επιπλέον άλλη η έννοια του φυσιολογικού και άλλη η έννοια του κοινωνικά αποδεκτού. Σκέψου πως κοινωνικά αποδεκτό πριν 400 χρόνια ήταν η ύπαρξη μιας επίπεδης Γης με το τέλος της στα στενά του Γιβραλτάρ ενώ ένας βρέθηκε να πει το αντίθετο και έγινε λίπασμα για τριανταφυλλιές. Και προς μεγάλη σας λύπη οι αρχαίοι-γαμιάδες προγονοί σας αν έσκυβαν μπορούσες να δεις τις αμυγδαλές τους μιας και ήταν μέσα στην φυσιολογική (είπατε τίποτα;) καθημερινότητα τους η ομοφυλόφιλη σεξουαλική επαφή.
Επίσης πολλά λάχανα θίγονται από το ''αρνητικό θέαμα'' δύο ομοφυλοφίλων να φιλιούνται,να περπατάνε μαζί κτλ. Ένα είναι σίγουρο. Δεν έχω δει ομοφυλόφιλους να καβαλιούνται σε δημόσιους χώρους και να προσπαθεί ο ένας να φτάσει με την γλώσσα του τις αμυγδαλές του άλλου. Με λίγα λόγια με σέβονται περισσότερο οι ομοφυλόφιλοι από ότι ο μέσος πίθηκος που κυκλοφορεί ελεύθερος με την σάπια γκόμενα του. Αλλά ακόμα και σε περιπτώσεις που ντύνονται ή βάφονται σε έντονο βαθμό η δικαιολογία περί αρνητικού θεάματος γίνεται ακόμα πιο έντονη. Κατανοητό το γεγονός ότι σε ενοχλεί (και εσύ ενοχλείς εμένα) αλλά γιατί σε ενοχλεί; Επειδή είναι διαφορετικό ή επειδή λες πως είναι άσχημο και προκλητικό; Λοιπόν ας το αναλύσουμε λίγο απλά και κατανοητά. Βασικά ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω τον διαχωρισμό των ρούχων,παπουτσιών κτλ βάση φύλλου. Τότε να απαγορεύσουμε και στις γυναίκες να φοράνε παντελόνια επειδή ήταν ''αφύσικο'' πριν 50 χρόνια. Αλλά ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Ο μόνος λόγος που ο μέσος πίθηκος παθαίνει εγκεφαλικό και στραβοστομιάζει βλέποντας ομοφυλόφιλο με γόβες είναι ότι έχει συνδέσει (τις γόβες) με ψηλή ξανθιά με βυζιά σαν καρπούζια Αμαλιάδας άσχετα που πηδάει την κατσίκα του γείτονα. Α και επίσης ποιος είσαι εσύ που ορίζεις και θες να επιβάλεις το τι θα φοράει ο καθένας;! Δικαστής; όχι. Λάκης Γαβαλάς, ίσως. κομπλεξικός και αμόρφωτος; ΝΑΙ. Γαμώ την τρέλα μου! Έχουμε φάει στην μάπα της Ugg,τα τρακτεροτά άρβυλα και λοιπές μόδες που βίασαν τον αμφιβληστροειδή μας και κολλήσαμε σε αυτό. Με λίγα λόγια όλοι εσείς οι κριτές πριν βγείτε έξω κάνετε εκλογές και βάση αποτελέσματος ντύνεστε αναλόγως; Επιπλέον αν φοράει κάποια τέρμα κοντή φούστα για ποιο λόγο θεωρείται λιγότερο απεχθής από έναν ομοφυλόφιλο σε σχετικά ακραία (κατά τα λεγόμενα σας) στιλιστική επιλογή;! Εν κατακλείδι κουμάντο στην ντουλάπα σας και επίσης πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητή η διαφορά μεταξύ συνηθισμένου και όμορφου.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...