Καιεκεί που λες να έρθει καλοκαίρι να ηρεμήσεις λίγο ρε παιδί μου,τσουπ σου πετάνεένα δημοψήφισμα στην μάπα και μετά το χάος. Μεσάνυχτα ανακοινώθηκε τοδημοψήφισμα και το χάραμα έτρεχε ο νεοέλληνας να''σηκώσει'' τα ψίχουλα που έχει στην τράπεζα-τζαβατζήδες με γραβάτες. Capital control όπωςλένε και στο χωριό μου. Αντιδημοκρατικό μεν οικονομικά ορθό δε, διότι αν δενυπήρχε το capital control θαάδειαζαν οι τράπεζες σε ένα μισάωρο και θα ήταν ακόμα χειρότερη η κατάσταση μετο χάος που θα δημιουργούταν από το καθημερινό όριο των 60 ευρώ (1800 ευρώ/μήναbtw) βέβαια τώρα μιλάμε 420 ευρώ/βδομάδα. Αλλά μιας και μιλήσαμε για δημοκρατία, το τελευταίοπλήγμα που αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει η δημοκρατία ειδικά το καλοκαίρι που πέρασε ήταν τοπεριορισμένο όριο ανάληψης.
Επί μια βδομάδα και μέχρι την ώρα του δημοψηφίσματος επιβεβαιώνεται διαρκώς η ρήση: Αλήτες, ρουφιάνοι δημοσιογράφοι. Η τύποι κάνουν τον Γκέμπελς να μοιάζει με ερασιτέχνη παπατζή που πουλάει λαθραία τσιγάρα στην Αριστοτέλους μπροστά στα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης σχετικά με την προπαγάνδα που πουλάνε. Το πρόβλημα βέβαια (αν και αναμενόμενο) είναι ότι ο 1 στους 3 Έλληνες γέμισε με σκατά το κεφάλι του ή πιο κομψά γέμισε με ανακρίβειες,απόκρυψη της αλήθειας αλλά κυρίως με γελοίως τεκμηριωμένα ψέματα. Γενικά ο Έλληνας έχει μια τάση ότι του λέει η tv να το καταπίνει αμάσητο χωρίς να το σκεφτεί στο ελάχιστο και φυσικά δεν ψάχνεται περεταίρω περί του θέματος. Επί μια βδομάδα αν ήθελες να κάνεις εμετούλη έβλεπες κυρίως ΣΚΑΙ και ΜΕGA και όλα αυτά επειδή ο Alexis είπε στα βοθροκάναλα ότι πρέπει να αποπληρώσουν τα χρέη τους (το ΜEGA μετράει ώρες όχι εξαιτίας του Alexis αλλά επειδή χρωστάνε σε όποιον μιλάει ελληνικά) και επιπλέον λαδώθηκαν από την μαφία της Ε.Ε. για να τρομοκρατήσουν τον κόσμο για να συνεχίσουμε να πληρώνουμε ένα μη βιώσιμο χρέος από την στιγμή που κράτη όπως η Ιταλία έχουν το διπλάσιο χρέος. Και έτσι άρχισαν Τρέμη, Πρετεντέρης και λοιπά μπουμπούκια να λένε ότι θα γίνουμε Βενεζουέλα, Ζιμπάμπουε, Κούβα και λοιπά κράτη που είναι σε καλύτερη κατάσταση εν τέλη. Μόνο που εκεί δεν τρώνε από συσσίτια και από κάδους σκουπιδιών.. Γενικά πρόβαλαν μια εικόνα από χώρα που είναι στα πρόθυρα εμφυλίου(έλλειψη τροφίμων, πληθωρισμός κτλ). Αλλά η mainstream απειλή ήταν οι ουρές στα ΑΤΜ. Βέβαια κανείς δεν έδειχνε εδώ και μια 7ετία τις ουρές στα συσσίτια. Αυτό όμως που κανείς δεν πρόβαλε ήταν οι συνέπειες-αποτελέσματα του ναι ή όχι στο δημοψήφισμα. Πόνταραν στον φόβο, στην σύγχυση και στον πανικό τα κανάλια, οι μαφιόζοι της χώρας, η Ευρω-πέοι καθώς και η γαμάτη (γάματη) αντιπολίτευση με αρχηγούς της παραπληροφόρησης και της καταστροφολογίας των Άδωνη Βοθριάδη, τον Σταύρακα και λοιπές κουραδομηχανές (ο λόγος για να επανέρθει η στείρωση και η λοβοτομή). Α και μην ξεχάσουμε τις απειλές των αφεντικών (το σκατό έφτασε στην κάλτσα σε περίπτωση δραχμής) προς τους εργαζόμενους. Το λες και τρομοκρατία.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...