Δεν βαριέσαι τα καλοκαίρια στην Ελλάδα μιας και κάθε φορά συνωμοτεί το σύμπαν για να μην μας αφήσει σε ησυχία. Πέρσι κάναμε 15 μπάνια και 30 eurogroup. Φέτος κάναμε 10 μπάνια με προσοχή μήπως και πατήσουμε κανέναν πόκεμον. Δεν υπάρχει παιδί που να μην έχει ασχοληθεί με τα πόκεμον. Animation,κάρτες,χαρτάκια αλλά ο βασιλιάς σε ότι σχετίζεται με τα πόκεμον είναι τα video-games. Με μία λέξη ΓΑΜΟΥΣΑΜΕ. Οι Ιάπωνες για άλλη μια φορά έστειλαν για μαργαρίτες τους Αμερικάνους κτλ. Μιας και όχι μόνο δημιουργήσανε ένα τόσο προτότυπο concept που είχε τρελή απήχησή αλλά το εδραιώσανε στην κορυφή του παγκόσμιου gaming και μιλάμε για τον κόσμο του gaming που όλα είναι τόσο ρευστά και αναλώσιμα.
Όλα αυτά μέχρι που ανακαλύψαμε στο play-store το Pokemon go και μετά το χάος. Καταρχάς μιλάμε για μία τέρμα έξυπνη ιδέα. Το pokemon go περιέχει ένα θέμα τόσο διαχρονικό και κλασικό όπως τα πόκεμον και την ψηφιακή ξεχωριστή πραγματικότητα του κάθε παίχτη. Επιπλέον είναι ένας απλός,εύχρηστος,δωρεάν και εύκολα προσβάσιμος προσομοιωτής και ειδικά πάνω στα πόκεμον μιας και όλοι μας θέλαμε από ανέκαθεν να είμαστε την θέση του Ας. Εν ολίγοις το pokemon go συνδυάζει ένα video-game θρύλο,κάτι που θέλαμε να κάνουμε όλοι μας και συν της άλλης μας ξεκουνάει και από το σπίτι μας. Επιπλέον μέσω του pokemon go ακόμα πιο πολύ διαδόθηκαν τα πόκεμον και ειδικά στην νέα γενιά που έχει θέσει τον τεχνολογικό πήχη πολύ ψηλότερα από ότι εμείς οι λίγο μεγαλύτεροι. Και γαμώ τις ιδέες με λίγα λόγια μιας και μιλάμε και για άριστο marketing συν την άλλης.
Βέβαια όλα καλά είναι σε θεωρητικό επίπεδο. Στην πράξη όμως όπως σε κάθε νέα μόδα (άσχετα αν το concept είναι διαχρονικό) έτσι και σε αυτή μόνο κάτι καλό δεν βγήκε. Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι πως ότι μαλακία έκαναν οι αμερικάνοι την υιοθετούσαμε χωρίς δεύτερη σκέψη. Αποκορύφωμα δε οι συγκεντρώσεις για κυνήγι pokemon μέσα στο κατακαλόκαιρο. Το λιγότερο κακό αποτέλεσμα ήταν μάζες από ζόμπι,κολλημένα σε μια οθόνη να κυνηγάνε pokemon μιας και σε όλο τον πλανήτη υπήρχαν εκατοντάδες σοβαρά ατυχήματα. Ανθρώπινο είδος ρε φίλε. Ή του ύψους ή του βάθους.
Μεγαλύτερο γέλιο δε προκαλούσαν οι άνω των 40 στο facebook. Ξέρετε οι τύποι που ευχαριστούν κούκλα για την αποδοχή; Που ενημερώνονται από σελίδες με ονόματα τύπου το Κουλούρι,το Ποντίκι,Ελλήνων γνώση και ότι ουσιαστικά θέλετε αρκεί μπροστά να υπάρχει η λέξη Ελλάδα,Έλληνας κτλ κτλ; Αυτοί που κοινοποιούν αρκουδάκια,λουλουδάκια κτλ για να μας πουν μία γαμημένη καλημέρα; Όλοι αυτοί είχαν και έχουν άποψη. Αυτό. Βέβαια εδώ ψηφίζουν όλοι αυτοί άποψη δεν θα έχουν; Καταρχάς είναι τόσο άσχετοι με το αντικείμενο μιας και δήλωναν δημοσίως πως τα πόκεμον είναι αμερικάνικη εφεύρεση και όχι ιαπωνική όπως είναι. Ε και μετά τα κλασικά. Ξέρετε αυτά που σου λέει ο κλασικός συγγενείς στο οικογενειακό τραπέζι. Όλοι έχουμε έναν αποτυχημένο συγγενή,χουντικό,με αλλεργία στο διαφορετικό που έμεινε 3 φορές στο νηπιαγωγείο και έχει άποψη για τα πάντα. Εν ολίγοις ειδικά αυτό το είδος απολιθώματος γκαρίζει πως η τεχνολογία καταστρέφει τα μυαλά των νέων,μας κάνει αντικοινωνικούς και άλλα τέτοια. Είναι η ίδια κατηγορία αμοιβάδας που υποστηρίζει πως τα video-games μας κάνουν δολοφόνους. Δηλαδή (όπως έχω ξαναπεί) τότε που υπήρχε μόνο το tetris γεμίσαμε αρχιτέκτονες ρε παιδί μου. Είναι μερικές φορές που ακούς κάτι επικές μαλακίες που μουδιάζει το κρανίο σου. Το θέμα είναι πως τις εκφράζουν στο ίντερνετ,το οποίο το βρίζουν. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση έχουν ένα δίκιο μόνο και μόνο επειδή έγινε τελείως λάθος χρήση του pokemon go (στην πλειοψηφία πάντα) με αποτέλεσμα όντως γεμίσαμε ψυχωτικά no life βλαμμένα.
Το pokemon go αποσκοπούσε στο να σε βγάλει από το σπίτι σου που ήσουν κολλημένος σε μια οθόνη. Αλλά η ανθρωπότητα κατάφερε λόγω κακής χρήσης ναι μεν να βγει από τους 4 τοίχους αλλά ήταν το ίδιο αντικοινωνική και κολλημένη στην οθόνη του κινητού της όπως είναι και στο σπίτι της. Ειρωνεία. Οπότε καταλήγω στο εξής: Ηλίθιε κατσικογαμιά μεσήλικα δεν φταίει η τεχνολογία για ότι κακό συμβαίνει στον γαλαξία. Ο άνθρωπος ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο για ότι αρνητικό επακολουθεί γιατί δεν έμαθε ποτέ του να τηρεί μια γαμημένη ισορροπία σε τίποτα στην ζωή του πόσο μάλλον στην ψυχαγωγία-διασκέδαση του.
(Φίλε αναγνώστη είναι ολίγον τι μικρότερο το σημερινό κείμενο από ότι συνήθως αλλά ειλικρινά δεν ήξερα τι επιπλέον να γράψω μιας και θεωρώ πως ανάλυσα σε αρκετά καλό βαθμό το θέμα. Εκτός και αν δεν το έκανα αλλά καλοκαίρι είναι οπότε έχω άλλοθι. Στείλτε μήνυμα,σχόλιο για τυχόν παρατηρήσεις και φυσικά για νέες ιδέες)
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...