Υπερεκτιμήσεις (movie edition)

48 11 2
                                    

Πάνω που λες να κάτσεις να προσβάλλεις σε αισχρό βαθμό κάποιους αλήτες που είχαν το θράσος να βγάλουν κάποιες γαμόσπιτες ταινίες και να μας τις πλασάρουν ως μοναδικές ξαφνικά σκάσει το ντου των χρυσαγιτών σε δημοτικό σχολείο στο Πέραμα και οι δηλώσεις του Γιακουμάτου (σαν τον κώλο μου μετά από 3 μέρες διάρροιας) περί ανωμαλίας των ομοφυλοφίλων. ΟΧΙ ΚΑΡΓΙΟΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ. Θα πω μόνο 2 λόγια (ίσως και παραπάνω) για αυτά τα σιχάματα.

 1) Οι πρόσφυγες στο Πέραμα πήγαν για πρώτη φορά σχολείο. Το ίδιο και οι χρυσαυγίτες. 

2) Ο Γιακουμάτος είναι ο μέσος αποτυχημένος,αμόρφωτος,χουντικός που από τα 10 που λέει τα 11 είναι μαλακίες.

3)Τατιάνα#ΝΒΑVOTE

Θέματα που έχουμε αναλύσει εκτενώς εδώ μέσα οπότε πάμε παρακάτω. Ταινίες. Πόσες ταινίες άραγε έχουμε δει στην ζωή μας; Σίγουρα πολλές. Κακά τα ψέματα λίγες μας ενθουσίασαν μιας και οι περισσότερες ήταν ή σκατίθρες ή μέτριες ή απλά για να σκοτώσεις τον χρόνο σου. Πολλοί λένε πως πλέον η τεχνολογία μας δίνει την δυνατότητα να πάρουμε μια γεύση της ταινίας που θέλουμε να δούμε πριν πάμε στα village να σκάσουμε το 10αρι για τα ποπ-κορν με γεύση καουτσούκ και την κόκα-κολα με το παγόβουνο που βίασε τον Τιτανικό. Ναι μεν αλλά,θα πω εγώ. Όσο εύκολα μπορείς να μπεις στο IMDb να δεις 5 πράγματα για την εν λόγο ταινία,τόσο εύκολα μπορεί η τάδε εταιρεία παραγωγής να σου πετάξει ένα γαμάτο τρέιλερ και μαζί με όλο το μάρκετινγκ να σε υπνωτίσει σε τέτοιο βαθμό που να τρέχεις σαν παλαβός να δεις την εν λόγω ταινία. Το πρόβλημα είναι όταν αυτή η εν λόγω ταινία είναι τόσο σκατά,όσο όταν είσαι στο λεωφορείο Δευτέρα. 7 το πρωί. Με βροχή. 

1. Η διάσωση του στρατιώτη Ράιαν

Λατρεύω ταινίες με θέμα τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο και λατρεύω Τομ Χανκς. Αλλά όχι αυτή η ταινία να έχει έχει βαθμολογία 8,5 στο IMDb,να έχει πάρει 5 Όσκαρ και να προτείνεται για άλλα 6. Ειδικά από την στιγμή που έχει δοθεί στην ανθρωπότητα το δώρο που λέγεται ''Εχθρός προ των πυλών'' και ειδικότερα από την στιγμή που εκείνη την χρονιά υπήρχε το American History X (το οποίο ήταν υποψήφιο μόνο στην κατηγορία Α' ανδρικού ρόλου). Γαμώ τα groopies και τα κινηματογραφικά στερεότυπα από τα μάτια. Παίζει ο Τομ Χανκς και σκηνοθετεί ο Σπίλμπεργκ; Σωματικά υγρά ξεχειλίζουν από κάθε κινηματογραφική αίθουσα ανά τον κόσμο. Η Αμερικανιά και αυτό το σθένος των Αμερικάνων σε κάθε ταινία είναι δεδομένο. Στην συνέχεια ακολουθεί μια από τις πιο άκυρες σκηνές που έχω δει. Σε όλη την ταινία ψάχνουν έναν στρατιώτη με 2 νεκρά αδέρφια και για κάποιον λόγο αρχικά βρίσκουν τον λάθος στρατιώτης που ω τι σύμπτωση έχει και αυτός 2 αδέρφια. Με λίγα λόγια πολύ κακό για το τίποτα.

{TYS17} El diario de un locoWhere stories live. Discover now