Ζούμε στην χώρα που οι ναζί ειρωνεύονται την μάνα του νεκρού παιδιού που οι ίδιοι δολοφόνησαν. Ζούμε στην χώρα που δικάζεται ο δήμαρχος της Πάτρας επειδή δεν επέτρεψε σε αυτούς του δολοφόνους να ξεράσουν το μίσος τους δημόσια. Ζούμε στην χώρα που ηρωποιούμε αλκοολικούς,εν δυνάμει δολοφόνους με την ίδια τους την οικογένεια να κυνηγάει κάθε μέρα ευκαιρίες για να πλουτίσει πουλώντας δεξιά και αριστερά τον θάνατο του παιδιού της. Ζούμε επίσης στην χώρα που η Μαίρη Συνατσάκη εξοργίζει τον μέσο ΜΑΛΑΚΑ ΑΞΕΣΤΟ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ''πολίτη΄΄ και μπράβο της. Μπράβο γιατί όλοι εμείς που καθρεφτίζουμε αυτό που μισεί ο Έλλην θέλει γερό στομάχι να πούμε δημόσια αυτά που πιστεύουμε. Όχι πως μας νοιάζει η κριτική μερικών μονοκύτταρων οργανισμών αλλά στην χώρα που βασιλεύει η παράνοια εύκολα αποτελείς στόχο μιλώντας για τα αυτονόητα.
Η Συνατσάκη κάνει μια διαδικτυακή εκπομπή η οποία είναι κάτι σαν το Cosmopolitan. Το ορκίζομαι. Ξέρετε τι εννοώ. Πόσα φύλλα μέντας μασάμε στο πρώτο ραντεβού. Αχ μου αρέσει ο γείτονας,ο συμφοιτητής,ο μπαμπάς του φρεντουλίνι μου και η χέστρα μετά το ΠΑΟΚ-γαύρος. Τι μάρκα είναι το κραγιόν που φοράει κάθε Δευτέρα πρωί αλλά κυρίως τι πανάκια καθαρισμού χρησιμοποιούμε για την ευαίσθητη περιοχή είναι η βασική θεματολογία. Γενικά ψιλό στα αρχίδια μας η φάση. ΑΛΛΑ. Αυτήν την φορά έκανε κάτι πολύ διαφορετικό και σαφώς πολύ πιο χρήσιμο-ουσιώδες. Διάβασε on camera 2 μηνύματα από 2 ομοφυλόφιλα παιδιά. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι με την δικιά τους διαφορετική αλλά ταυτόχρονα τόσο κοινή ιστορία. Μέσα από 2 μηνύματα επιβεβαίωσε κάτι που ήδη ξέρουμε και υφίσταται,δυστυχώς. Δύο νέα παιδιά καταπιέζονται σε απίστευτο βαθμό με το να παλεύουν καθημερινά με τις επιθυμίες τους και τον επικείμενο ρατσισμό που θα βιώσουν σε περίπτωση που μάθει ο περίγυρος τους τις ερωτικές τους προτιμήσεις. Κάνε μια παύση αναγνώστη και ξαναδιάβασε την τελευταία περίοδο. Τώρα μπες στο youtube και δες το βιντεάκι από το ''Ότι να ναι'' του ΣΚΑΙ (κάτι της προκοπής επιτέλους αυτό το κανάλι) στο επεισόδιο που ερωτώνται απλοί (για τον μπούτσο) αστοί σχετικά με το αν θα προτιμούσαν να έχουν ένα ομοφυλόφιλο παιδί ή ένα παιδί εθισμένο στο αλκοόλ,κλέφτη,πόρνη κτλ. Εν ολίγοις σε αυτά τα ρημάδια χώματα το 90% προτιμάει να έχει ένα παιδί με παραβατικές ή καταστρεπτικές για την υγεία (και όχι μόνο) του συμπεριφορές από το να έχει διαφορετικά σεξουαλικά γούστα. Ο δημοσιογράφος κλείνει το ρεπορτάζ με την άκρως επιτυχημένη ατάκα ''Από το Ιράν για τον ΣΚΑΙ''. Έχω μιλήσει εκτενώς για αυτό το θέμα σε προηγούμενο κείμενό μου. Είναι τόσο άσκοπο πλέον να προσπαθείς με λογικά επιχειρήματα να πείσεις έναν πίθηκο πως οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι ανώμαλοι και σφάλματα της φύσης. Κλείνει η παρένθεση. Αφού είστε τόσο ηλίθιοι για να κατανοήσετε πως από το 1970 έρευνες στην Αμερική απέδειξαν το προφανές-πως η ομοφυλοφιλία θεωρείται κάτι το άκρως φυσιολογικό- προσπαθήστε να κατανοήσετε σε ελάχιστον βαθμό τι πίεση και τι ψυχολογικό πόλεμο βιώνουν 2 νέα παιδιά από τα χιλιάδες που υπάρχουν επειδή αγαπούν κάτι διαφορετικό από την πλειοψηφία. Το θέμα της ομοφυλοφιλίας προσωπικά με κέντρισε περισσότερο μιας και ήταν τόση άμεση η αφορμή ώστε να αναφερθεί σε αυτό. Επίσης ορθώς μίλησε για τον φασίστα με την καναρινί περούκα,την αυτονόητη διαχωριστική γραμμή μεταξύ Μουσουλμάνων και Τζιχαντιστών,την αυτονόητη μόρφωση των προσφύγων κτλ, καταστάσεις στις οποίες οι γνήσιοι απόγονοι του Περικλή,της κουράδας (μπαρδόν) του Περικλή αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν όσο ''λιανά'' και να τους στο κάνεις. Τι φταίνε και αυτοί που η εγχείρηση της λοβοτομής είναι πλέον τόσο δελεαστικά προσιτή.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...