Μακεδονία ξακουστή

48 4 5
                                    

Εθνικισμός. Ο πολιτισμός των ηλιθίων. Είσαι περήφανος για ανθρώπους που δεν ξέρεις και δεν σε ξέρουν. Για ανθρώπους που τυχαία έχετε κοινό τόπο γέννησης μιας και θα μπορούσες να έχεις γεννηθεί οπουδήποτε. Για ανθρώπους που αν ήξεραν σε ποιους θα άφηναν αυτόν τον τόπο θα προτιμούσαν να είχαν μείνει άπραγοι. Τόσο άπραγοι όσο και οι σημερινοί Έλληνες. Βέβαια ο άπραγος γνωρίζει πως είναι άπραγος. Ο Έλληνας θεωρεί πως είναι επαναστάτης. Συγγνώμη στους επαναστάτες. 

Τόσο μικρή χώρα με τόσα πολλά σούργελα. Τόση μικρή πόλη με τόσους πολλούς πατριδοκάπηλους. Μια πόλη που πλημμύρισε από αμόρφωτα ανθρωπάκια τσακωμένα με την λογική και ερωτευμένα με τον λαϊκισμό που ξαφνικά θυμήθηκαν πως είναι πατριώτες. Τόσο πατριώτες που εδώ και 26 χρόνια αγνοούσαν το ζήτημα των Σκοπιών και ως δια μαγείας τώρα ξύπνησαν. Βλέπετε τότε το χρήμα έρεε άφθονο και που καιρός για διαδηλώσεις και εκδηλώσεις εθνικιστικών συναισθημάτων όταν  έχεις να πας στην Μύκονο και στην Αράχοβα. Τα έχουμε ξαναπεί. Ο Έλληνας αυξομειώνει την ιδεοληψία του ανάλογα με το πάχος του πορτοφολιού του. Θα τον δείτε να βρίζει ολημερίς την ΠΓΔΜ αλλά επειδή είναι οικονομικά μίζερος βάζει την υπερηφάνεια στον κώλο του και τρέχει στα Σκόπια για βενζίνη,σούπερ-μάρκετ,οδοντίατρο και προφανώς και για το τοπικό καζίνο μιας και φημίζεται για την νοημοσύνη του. Τόσο επαναστάτης. 

Σε κανέναν δεν αρέσει η καπηλεία προσώπων και καταστάσεων. Για αυτό ακριβώς έπρεπε να μπει ένα τέλος στις ονειρώξεις των γειτόνων ήδη από το 1992 όταν και το θέμα ήταν φλέγον και άκρως επίκαιρο. Αλλά είπαμε που καιρός για συλλ-αλητήρια όταν έχεις bmw και φράγκα για μπουζούκια. Βέβαια το απίστευτο είναι πως η πλειοψηφία πλην ελάχιστων εξαιρέσεων δεν γνωρίζει πως η ΠΓΔΜ είναι θέμα χρόνου μέχρι να ενταχθεί στην Ε.Ε. και στο ΝΑΤΟ. Και για να γίνει αυτό πρέπει να αποκτήσει μια ταυτότητα. Την οποία με την χρόνια αδιαφορία όχι μόνο των πολιτικών (γιατί ως γνωστόν την αποκλειστικότητα στην σωρεία λαθών που γίνονται σε αυτό το αστείο κράτος την έχουν μόνο οι πολιτικοί και όχι αυτοί που τους εκλέγουν) αλλά κυρίως του μέσου ωχαδερφιστή Ελληναρά (που τώρα είδε το πρόβλημα και όχι εδώ και 26 χρόνια) ένα Βουλγαρόφωνο κρατίδιο με Αλβανικές καταβολές ξαφνικά αποκτάει φωνή. Μιλάμε για ένα παρασιτικό κρατίδιο που δημιουργήθηκε για την περισσότερη διάσπαση των Βαλκανίων με σκοπό την ανάπτυξη εθνικών διαμαχών όσο οι ΗΠΑ και η Ε.Ε. ελέγχουν και φτωχοποιούν καθημερινά αυτήν την ταλαίπωρη χερσόνησο.  

{TYS17} El diario de un locoWhere stories live. Discover now