Παντελιάδα

165 34 25
                                    

Πέμπτη,18 Φεβρουαρίου η ημέρα που έβαλα σφραγίδα για το πόσο τραγική είναι η κοινωνία μας. ''Πέθανε ο Παντελίδης!!'' μου είπε η μάνα μου αλαφιασμένη εκείνο το πρωινό. Πάω κατουράω κτλ και αφού ξύπνησα μου εξιστορεί το χρονικό της τραγωδίας. Σοκαρίστηκα ή καλύτερα παραξενεύτηκα για να είμαι ειλικρινής όχι επειδή ήμουν φαν του απλά επειδή ήταν τρόπο τινά διάσημος . Πείτε με αναίσθητο αλλά μετά από κάνα μισάωρο το ξέχασα τελείως μέχρι που έκανα το μοιραίο λάθος να μπω facebook. Γενικά έκανα πολλά λάθη εκείνη την μέρα αλλά ας το πάρουμε από την αρχή και θα προσπαθήσω να αναλύσω την όλη κατάσταση όσο καλύτερα γίνεται. 

Μιλάμε της πουτάνας στην αρχική μου. Όλα τα ειδησεογραφικά σάιτ(ακόμα και τα αθλητικά) μας ενημερώνουν τι φορούσε την ώρα του κακού ο Παντελίδης,τα προφίλ στο facebook από όλο το οικογενειακό του δέντρο ακόμα και το τι χρώμα φέρετρου είναι φέτος στην μόδα. Αλλά συνηθισμένοι εδώ στο Ελλαδιστάν οι δημοσιο-κάφροι να βγάζουν και από την μύγα ξίγκι. Από την Πέμπτη μέχρι και την ώρα της κηδείας όλοι έκλαιγαν στα τηλεοπτικά πάνελ. Έβλεπα πιο συχνά αφιερώματα και δηλώσεις των υπόλοιπων ''καλλιτεχνών''  και από το Home Alone τα Χριστούγεννα. Αποκορύφωμα δε ήταν η κίνηση ματ του καναλιού ''Ε''. Στην εκπομπή του πρώην μάνατζερ της Τζούλιας μέχρι και drone με κάμερα για την κάλυψη της κηδείας επιστράτευσαν. Ντάξει οι ''άνθρωποι'' πήγαν την εμπορευματοποίηση του πόνου σε άλλο επίπεδο. Αλλά το αστείο της υπόθεσης ήταν πως στο ίδιο πλατό ήταν και η Νανά Παλαιτσάκη (μια γρία που από τα μπότοξ χαμογελάει μόνιμα και με φωνή σαν την νοσοκόμα στο νοσοκομείο στο Κω/νου & Ελένης) η οποία μάλλον νόμιζε πως μαρούλια έβλεπαν εκείνη την ώρα το show κλάψας τους μιας και είπε πως ακόμα και η Pink Floyd ''πένθησαν'' για το Παντελίδη. Αυτό. Αλλά μιας και αφήσαμε τον τηλεοπτικό βόθρο ας πιάσουμε την μαλακία που έδερνε το ελληνικό ίντερνετ.

Ως γνωστόν το πένθος του ελληναρά για κάποιον celebrity (ανεξαρτήτου ποιότητας,βασικά άγνωστη η λέξη ποιότητα οπότε άκυρο) δεν κρατάει πάνω από 24 ώρες. Μέσα σε αυτό το 24ωρο στην προκειμένη περίπτωση ήταν αρκετό ώστε να δω όλη την δισκογραφία του Παντελίδη συνδιασμένη με τους ''προφητικούς'' στίχους του,κάτι gif με καρδούλες και αγγέλους και δεκάδες post που έβριζαν εμάς που δεν συμμετέχαμε σε όλο αυτό το πανηγύρι-ποιος θα κλάψει περισσότερο χωρίς να δει την ουσία του θέματος. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν είπα εν ολίγοις πως ο θάνατος του Παντελίδη δεν ήταν και τόσο άδικος. Με είπαν φασίστα (!),επαναστάση του κώλου,ότι κοστολογώ ζωές και πως αν ήταν το παιδί μου θα μιλούσα διαφορετικά. ΟΚ, όλοι στεναχωρηθήκαμε που πέθανε ένας άνθρωπος και μαζί του κινδύνεψαν και άλλες 2 ζωές και από τύχη δεν κινδύνεψαν και άλλοι. Το θέμα είναι ότι οι emotionally correct κράζουν εμάς επειδή αφενός υπάρχουν πολύ πιο άδικοι θάνατοι στην καθημερινότητα μας και αφετέρου επειδή τολμήσαμε να πούμε μέσα σε όλο το ''πένθος''  πως δεν μας άρεσε η μουσική του και η κουλτούρα που ενίσχυε. Εμείς είμασταν οι αναίσθητοι ενώ εκείνοι ήταν ευαίσθητοι μιας και  λυπήθηκαν μόνο και μόνο επειδή ήταν διάσημος (και η απόδειξη είναι πως κανείς δεν είπε τίποτα την επόμενη μέρα όταν ένας μεθυσμένος οδηγός στην Κρήτη παρέσυρε και σκότωσε ένα 8χρονο κοριτσάκι) αλλιώς κλαιν μαιν αν δεν άκουγαν τα τραγούδια του στο όλα ελληνικά.''Άδικο είναι όταν πεθαίνουν παιδιά στο Αιγαίο, στη Γάζα, στη Συριά. Όταν τρέχεις σαν τρελός και σκοτώνεσαι δεν λέγεται αδικία. Κάτι άλλο λέγεται. Φάτε τώρα μαζικό θρήνο και αύριο όλα καλά.'' Και κάπως έτσι ο όχλος πήρε τροφή για επικές μαλακίες. Α,παρεμπιπτόντως το σχόλιο περί φασισμού,κοστολογήσεις κτλ πήρε 15 like. Δηλαδή 15 στόκοι που δεν είχαν τα balls για άμεση αντιπαράθεση μαζί μου πιάστηκαν από μια άκυρη,με παράλογη επιχειρηματολογία παπαριά που πέταξε ένας φελλός,τόσο τραγικά δηλοί και ηλίθιοι. Επιπλέον όπως προείπα μου είπαν αν ήταν το παιδί μου θα μιλούσα διαφορετικά. Άλλο ένα στοιχείο βλακείας στην βλακώδη κοινωνία μας. Δηλαδή αν το παιδί μου έπινε το κώλο του και έτρεχε για μαγκιά και χωρίς ζώνη  θα έπαιρνε άφεση; Ωραία λογική. Αυτές τις παπαρίες γιατί δεν τις λέτε σε συγγενείς θυμάτων ή ακόμα καλύτερα σε όσα θύματα επιβίωσαν που δεν έχουν χέρια και πόδια επειδή πήρε το τιμόνι ένας δολοφόνος; Ναι. Όταν πίνεις και οδηγείς σαν παλαβός χωρίς ζώνη είσαι δολοφόνος και του εαυτού σου αλλά και πολλών άλλων που δεν σου έφταιξαν σε τίποτα.

{TYS17} El diario de un locoWhere stories live. Discover now