Εδώ και μήνες υπάρχει μια κατηγορία αιμορροΐδων που ξεπερνάει σε βλακεία,φανατισμό και μίσος ακόμα και τους φασίστες, τους ομοφοβικούς και τους ρατσιστές. Το κωμικοτραγικό βέβαια είναι πως αυτοαποκαλούνται και δηλώνουν μη σεξιστές,υπέρμαχοι των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων κτλ. Γελάω μέχρι να μου φυτρώσει καινούργιο συκώτι και μετά από καιρό απραξίας ορμάω σαν Ντοθράκι σε ξανθιά παρθένα (βλ. Game of Thrones).
Ο φεμινισμός και οι τότε φεμινίστριες πάλεψαν σκληρά και κέρδισαν πολλά δικαιώματα που τώρα θεωρούνται αυτονόητα αλλά τότε ήταν εξωπραγματικά για τις ''πίσω από τον ήλιο'' κοινωνίες. Βέβαια και τώρα, ειδικά στην Μπανανία μας και όχι μόνο στο Ιράν κτλ (για κάποιον λόγο πιστεύουμε ότι απέχουμε έτη φωτός σε νοοτροπία από αυτούς) η γυναίκα καθημερινά βιώνει το ρατσισμό,τον σεξισμό και σαφώς στερείται βασικών δικαιωμάτων. Ναι,στην Ελλάδα. Εν έτη 2016. Απαράδεκτοι οι βιασμοί γυναικών και βιασμός από γαϊδούρι σε όσους πιστεύουν πως φταίει το ντύσιμο της γυναίκας και όχι ο βιαστής. Επίσης υποχρεωτικές καταδύσεις στον μαγικό υποθαλάσσιο κόσμο του Θερμαϊκού σε όσους λένε το κλισέ ''στην κουζίνα σου'' και σε ένα κάρο άλλα στερεότυπα από τα κωλοχώρια που κατέβηκαν. Κατακριτέος ο σεξισμός και ο μισογυνισμός αλλά κάπου εδώ οι new age φεμινίστριες μπέρδεψαν τα μπουτάκια τους και πρίζουν μπάλες.
Παραδείγματα πολλά. Η διαφήμιση του Jumbo με την μούμια που κάνει πως τραγουδά ήταν η κυριότερη για φέτος. Πέρα από την γενικότερη κακογουστιά (σύνηθες χαρακτηριστικό του τμήματος marketing του Jumbo) τον πανικό έφεραν οι new-age φεμινίστριες με την φράση ''χτύπα σαν άντρας''. Χεστήκαμε και η βάρκα έγειρε. Το βασικό επιχείρημα τους ήταν πως η νεολαία (κυρίως) θα υιοθετήσει την φράση και θα θεωρηθεί φυσιολογική η βία προς τις γυναίκες και μπλα μπλα μπλα. Λες και ακούω καμιά γιαγιά στο χωριό μου. Υπάρχουν άνθρωποι πως ότι ακούνε,βλέπουν ή διαβάζουν το ενστερνίζονται χωρίς δεύτερη σκέψη; Προφανώς για να λέτε ότι υπάρχει τέτοιος κίνδυνος ανήκετε όντως στα πρόβατα που άγονται και φέρονται ανάλογα με το τι τους πασάρουν τα ΜΜΕ. Λογικά ανήκετε και στις μαμάδες που λένε πως τα video games γεννάνε δολοφόνους. Δηλαδή όταν υπήρχε το tetris γεμίσαμε αρχιτέκτονες; Εν ολίγοις μιλάμε για ευθιξία και υπερευαισθησία. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον εμετούλη με υπογραφή Jumbo που επί της ουσίας αποδομούσε τον σεξισμό ειρωνεύοντας με αυτή την φράση το πρότυπο του ματσό,άξεστου,πίθηκου άντρα των περασμένων δεκαετιών. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα υπήρχε και με την διαφήμιση του Εθνικού Κέντρο Αιμοδοσίας. Τόνοι μαλακίας χύθηκαν στο internet για παρόμοιο λόγο με την διαφήμιση του Jumbo. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για μία έξυπνη διαφήμιση με καλό χιούμορ και άκρως εύστοχη. Οι new-age φεμινίστριες με μόνιμη περίοδο (σεξιστικό αυτό ε;) την χαρακτήρισαν ως τέρμα σεξιστική και κακόγουστη επειδή υπήρχε ένας σέξι ναυαγοσώστης που τον κοιτούσαν κοπέλες και 2 σέξι νοσοκόμες. Ουάου. Τεράστιο πλήγμα για το κίνημα του φεμινισμού. Απλά δείτε την διαφήμιση αν με βρίσκετε κακό και υπερβολικό. Μιλάνε οι μπάμιες για σεξισμό ενώ ο σεξισμός ζει μέσα τους και ντε και καλά όλα να είναι σεξισμός. Μέχρι και ο αέρας ανάμεσα στο μουνί τους είναι σεξισμός. Η ίδια η διαφήμιση μέσω των προτύπων που προβάλει αποδομεί τον σεξισμό. Διότι και καθότι παίρνει το κάθε κλισέ,το παρουσιάζει με μπόλικο χιούμορ ακριβώς όπως το έχουμε στο μυαλό μας χωρίς βλακώδη σχόλια και με την αποδόμηση τους καταλήγει σε ένα υγιές συμπέρασμα. Μιλάμε για άριστη χρήση του marketing. Όχι για σεξισμό. Σεξισμός είναι οι διαφημίσεις για αυτοκίνητα όπου είναι ο απώτερος σκοπός είναι να πηδήξεις ένα στρατόπεδο γυναίκες όπου επιτυγχάνεται με την αγορά ακριβού αυτοκινήτου. Α και μου γεννήθηκε μια απορία. Εσείς που καίτε τα σουτιέν σας με την σκηνή που οι κοπέλες κοιτάνε τον ναυαγοσώστη να υποθέσω πως εσείς αν είσασταν παρόν σε τέτοιο σκηνικό θα συνεχίσατε ακάθεκτες τα ποστ στο ''Ναι,είσαι μισογύνης''. Άσχημο πράγμα η υποκρισία.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...