Αστειακή δημοκρατία. Αστεία δημοκρατία. Μα πόσο αστεία η δημοκρατία των αστών τέλος πάντων. Αστείοι οι αστοί. Αστεία και η δημοκρατία τους. Εν ολίγοις αστεία αστική δημοκρατία,μόνο που όπου δείτε την λέξη <<αστεία>> βάλτε την λέξη γελοία. Αλλά όχι το γελοίο που καταντά αστείο. Το γελοίο που καταντά επικίνδυνα ηλίθιο.
Παντού το όνομα της Ηριάννας. Όμως μαζί με εκείνην,ξεχάστηκε και η υπόθεση της που τάραξε κάθε δεξιό και ακροδεξιό κλαπαρχίδι. Όπως ξεχάστηκε και ο Θεοφίλου όπως στο φινάλε ξεχάστηκε ακόμα και ο Παύλος Φύσσας όπως και ένα σωρό έμψυχα ή άψυχα θύματα του συστήματος. Αυτός είναι ο σκοπός εξάλλου. Κάθε τι που διαταράσσει τον ύπνο του αστού πρέπει να ξεχνιέται και σε πολλές περιπτώσεις να μην υπάρχει καν. Σε αυτήν την χώρα υπάρχουν 3 είδη ηλίθιων. Αυτοί που αυνανίζονται με φυλακίσεις αριστερών/αναρχικών. Αυτοί που σφυράνε αδιάφορα μιας και είναι βολεμένοι μέσα στην μιζέρια τους. Και τέλος αυτοί που κατεβάζουν τις τζαμαρίες από το μανάβικο του κυρ Κώστα επειδή κάνουν επανάσταση.
Σαν αναρχοαριστερός,μου ήταν πάντα αδύνατο να κατανοήσω το κίνητρο που έχουν 50-100 άτομα (που αυτοαποκαλούνται αριστεροί/αναρχικοί) και βανδαλίζουν περιουσίες απλών ανθρώπων (προφανώς και αδιαφορώ πλήρως για το σπάσιμο του Ζara και της Nike). Αμαυρώνουν ένα ολόκληρο κίνημα και δίνουν τροφή σε διάφορα σκουπίδια τα οποία πιάνουν στο στόμα τους έννοιες που ούτε σε χίλια χρόνια δεν μπορούν να κατανοήσουν,πόσο μάλλον να αφομοιώσουν. Για κάθε μπερδεμένο που σπάει μια βιτρίνα ενός απλού επιχειρηματία βγαίνουν 10 τυπάκια και μιλάνε για άπλυτους,για αναρχικούς της Εκάλης κτλ κτλ. Δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα σε μικροαστούς που η λέξη αλληλεγγύη τους ακούγεται σαν ασθένεια. Έχουμε χρέος να αποδείξουμε στην ίδια την κοινωνία πως η αριστερά/αναρχία και όσα πρεσβεύει δεν έχουν πεθάνει. Όπως λέει και ο Μπέρκμαν πρώτα πιάνεις το βιβλίο και μετά την πέτρα. Αλλιώς κάνεις μια τρύπα στο νερό μιας και καταντάς γραφικός,άτοπος και άστοχος και εν τέλη ανούσιος,θα συμπληρώσω εγώ.
Θέλω τόσο πολλά να γράψω αλλά υπάρχει ακόμα σύγχυση,παρά το πέρασμα του χρόνου από την μέρα που κάποια μελλοντική πρύτανης διωκόταν απλά και μόνο επειδή είχε αναρχικό πρόσημο. Αν ήταν δεξιό,ακροδεξιό και πάει λέγοντας τούτο το ρημάδι το πρόσημο όλα καλά σύμφωνα με την τυφλή (χωρίς αποσιωπητικά) δικαιοσύνη και τον βλαχοέλληνα που τρέμει οτιδήποτε έχει γραμμένο τις γελοία φτηνές του αξίες,βέβαια αξίες που αγοράζονται δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να θεωρηθούν αξίες. Γιατί ως γνωστόν όταν ο γκόμενος σου (τι απαίσια λέξη) αθωώνεται για την συμμετοχή του σε τρομοκρατική οργάνωση (πιο πολύ τρέμω τους πολιτικάντηδες αυτού του έρμου τόπου και τα ζόμπι τους παρά τις και καλά τρομοκρατικές οργανώσεις),τι πιο λογικό να καταδικαστείς και να φυλακιστείς επειδή ΙΣΩΣ να σε επηρέασε και να είσαι και εσύ μέλος. Fuck logic. Και όχι βλάκα μικροαστέ η δικαιοσύνη παραμένει τυφλή,προσανατολισμένη και μεμπτή ακόμα και με την αθώωση του Θεοφίλου. Βλέπεις 5 χρόνια άδικα ήταν αυτά για κάτι το οποίο δεν έκανε. Σκληρό ε; Βέβαια τι μας πει και ο δεξιός (και ειδικά ο ακροδεξιός) για μάχη και για αγώνες,πόσο μάλλον για φυλακίσεις και στερήσεις. Από την γέννηση του μόνο με τσατσιλίκια επιβιώνει,υπηρετώντας πάντα όποιον του έταζε ένα κομμάτι ψωμί καθώς και την ασφάλεια από τους κακούς αριστερούς,μιας και το μόνιμο πρόβλημα του ήταν και είναι,αυτοί που του χαλάνε την ησυχία του. Και έχει το θράσος αυτό να το ονομάζει πατριωτισμό.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...