Survivor

32 12 9
                                    

Πόσες φορές εφέτος στην Μπανανία ακούσαμε την λέξη survivor; Πιο πολλές και από τα ουγκ που κάνει ένας χρυσαυγίτης. Η Ελληνική tv έχει πεθάνει εδώ και χρόνια. Βασικά από πάντα ήταν πεθαμένη μιας και ποτέ της δεν αποσκοπούσε στην ενημέρωση και στην ψυχαγωγία, μιας και από την γέννηση της μέχρι και σήμερα απευθύνεται σε μικροαστούς. 

Κουτσομπολιά,ξεκατινιάσματα,άχρηστες πληροφορίες και γενικά ένα σωρό προγράμματα που δεν υποβαθμίζουν μόνο τον τηλεθεατή και τους παραγωγούς αλλά κυρίως τους συμμετέχοντες. Βέβαια κατά γενική ομολογία,το περιεχόμενο και κατά συνέπεια και η ποιότητα της τηλεόρασης,ορίζεται από το επίπεδο και κατά συνέπεια τις απαιτήσεις του τηλεοπτικού κοινού. Όταν το κοινό ζητάει μόνιμα κακές αντιγραφές από κενά πρότζεκτ του εξωτερικού τότε αυτά θα έχει. Και πάνω που νόμιζα πως η εποχή με σόου τύπου φάρμα,big brother,μπράβο Ρούλα κτλ θάφτηκε για τα καλά στο πιο κρύο και σκοτεινό δωμάτιο της μνήμης μας έρχεται ο ΣΚΑΙ και μας γαμεί τα σώψυχα. 

Θα μου πείτε πως κάθε χρόνο προβάλλονται τουλάχιστον 10 διαφορετικά talent shows και πως το survivor ήρθε και έριξε το επίπεδο; Προφανώς και όχι. Κάτι x-factor κτλ κτλ είναι απλά για κοριτσάκια μέχρι 16 χρονών που καψουρεύονται κλαρινόπαιδα που πουλάνε το δράμα τους για να πάρουν καμιά ψήφο όσο οι κριτές ανακοινώνουν πως βγάζουν ακόμα ένα μέτριο τραγούδι στην ακόμα πιο μέτρια καριέρα τους. Σε παρόμοιο μοτίβο κινούνται κάτι σόου τύπου so you think you can danse,master cef,your face sounds familiar κτλ κτλ. Εν ολίγοις αδιάφορο,γραφικό και εν τέλη κουραστικό περιεχόμενο που απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν καναλάρχες θεωρούν σόου τύπου survivor και big brother αξιομνημόνευτα με αποτέλεσμα φέτος να βιώσουμε την ακόμα περισσότερη ενίσχυση της υποκουλτούρας μέσω του ΣΚΑΙ και του Ε (πως έχουμε τα νεκροταφεία ελεφάντων,έτσι το Ε αποτελεί νεκροταφείο πρώην ανθυπομέτριων τηλεσκουπιδιών και τραγουδιστών 3ης κατηγορίας). 

Βασικός κανόνας είναι πως ένα σόου δεν είναι ποτέ τόσο χάλια όσο το κοινό του. Βέβαια στο εν λόγο σόου υπάρχει η εξής διαφορά. Οι κουλτουριάρηδες (τόσο κουλτουριάρηδες και μοναδικοί που ακούνε Μποφίλιου,Χαρούλη και διαβάζουν pillowfights) κατάντησαν πιο γραφικά ηλίθιοι και από αυτούς που έτρεχαν να φωτογραφηθούν με τα εν λόγο σκουπίδια που πήραν μέρος σε αυτό το τσίρκο. Είναι τα κλασικά μαρούλια που θεωρούν πως αν πας μια φορά μπουζούκια ή κλαμπ στην ζωή σου είσαι σκυλάς,κλαρίνο κτλ. Και γενικά έχουν φτιάξει μια λίστα με τι σε κάνει κουλτουριάρη και τι υποανάπτυκτο κάτοικο δέντρου στον νότιο Αμαζόνιο. Σαφώς και το survivor όπως και κάθε τι που προβάλλει η τηλεόραση είναι απλά για τα σκουπίδια. Το αν κάτσεις και δεις 1 ώρα μια φορά στο τόσο απλά για να σκοτώσεις την ώρα σου δεν σε κάνει άβουλο ζόμπι αγαπητέ χιπστερά που γράφεις ποιήματα στο μακ σου πίνωντας καφέ από τα Στάρμπακς,δραστηριότητα πιο ανούσια και από το survivor. Ακριβώς ίδια κατάσταση βιώνουμε  στην περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου όπου οι κουλτουριάρηδες σπάνε πέη  με το πόσο καπιταλιστική γιορτή είναι ο Άγιος Βαλεντίνος όσο κανείς εκείνη την μέρα δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία στην όλη φάση. Εν ολίγοις ακόμα και σε ένα ηλίθιο σόου,υπήρχαν ακόμα πιο ηλίθιοι που προσπαθούσαν να φανούν ξεχωριστές χιονοστιβάδες κάνοντας το εξής φοβερό και τρομερό: Έκαναν ζάπινγκ χωρίς να ''κολλήσει'' το χέρι τους σε ένα κανάλι με το όνομα ΣΚΑΙ !11!!!111!111 Οι ίδιοι που θεωρούν πως για την ηθική/νοητική/οικονομική κατάπτωση της κοινωνίας ευθύνεται το survivor. Ότι πριν το survivor και μετά το survivor o Έλληνας από γιδοβοσκός έγινε νομπελίστας αστροφυσικός και ότι το survivor προάγει την κατάπτωση όχι το x-factor και ένα σωρό ηλίθια σόου που υπήρχαν από την γέννηση της ελληνικής tv. Όλο θεωρίες της πορδής σε αυτήν την χώρα. 

{TYS17} El diario de un locoWhere stories live. Discover now