O τελευταίος να κλείσει την πόρτα

35 6 2
                                    

Προσπάθησα να απέχω συγγραφικά με αφορμή κάποιες υποχρεώσεις αλλά είναι τόσο δύσκολο να το κάνεις αυτό, στον γιδότοπο που ζούμε. Κάθε μέρα που περνάει, επιβεβαιώνω στον μέγιστο βαθμό, πως για να μην γίνεις σαν τον the Punisher (σειράκλα btw), καλύτερα να γράφεις. Οπότε ας αρχίζει για μια ακόμη φορά η ψυχανάλυση.

Ενώ η αποχή μου ήταν πολύμηνη, θεωρώ πως το μπουρδέλο στο οποίο ζούμε βρίσκεται στην γωνία, μιας διασταύρωσης. Ο ένας δρόμος είναι εκεί που δολοφονήθηκε ο Ζακ Κωστόπουλος και ο άλλος δρόμος είναι μια λεωφόρος στην οποία κάνουν παρέλαση για κάποια Μακεδονία και για κάποιον Κατσιφά τα αμνοερίφια αυτής την έρμης χώρας. Ας περπατήσουμε στον πρώτο δρόμο, ενώ κλείνουμε την μύτη για να μην μυρίσουμε την σαπίλα του μικροαστού.

Απογειώθηκε η δημοσιογραφική δεοντολογία με αφορμή την δολοφονία του ληστή,πούστη, πρεζάκια Ζακ. Από τις πρώτες ώρες, μαθαίναμε από τα κωλοκάναλα των ιδιωτικών πρωτοβουλιών, πως ένας καημένος ιδιοκτήτης κοσμηματοπωλείου αμύνθηκε με κίνδυνο την ζωή του (sic) από την απειλή ενός ομοφυλόφιλου, τοξικομανή, ούρουκ χάι με κατάνα και ακτίνες λέιζερ. Τώρα ότι στο βίντεο που δόθηκε πολύ αργότερα στην δημοσιότητα, είδαμε κάποιον να μπαίνει σε ένα μαγαζί, χωρίς την κατοχή όπλου ή κάποιου επικίνδυνου αντικειμένου, με καθαρές τοξικολογικές εξετάσεις και χωρίς να αγγίζει την ταμειακή είναι προφανώς άσχετο γεγονός. Επίσης, είναι άσχετο γεγονός πως ο κοσμηματοπώλης (που επίσης αργότερα μάθαμε πως ο γλυκούλης μας είναι και τοκογλύφος), με την συνέργεια της αστυνομίας και ενός ακόμα avenger βιαιοπραγούσαν σε έναν αιμόφυρτο άνθρωπο. Τα ΜΜΕ θέλησαν να μας πείσουν πως ο Ζακ πέθανε εξαιτίας μιας κρίσης πανικού. Τι και αν σε μια γνωστή εκπομπή (μέρα-μεσημέρι) σε γνωστό ιδιωτικό κανάλι, με παρουσιάστρια κάποια Ζήνα (όχι αυτή που έκανε ιλιλιλιλι) σε ένα πάνελ προπαγανδιστών, ένας φουκαράς ιατροδικαστής έβγαινε έξω από τα ρούχα του για το αυτονόητο: ο Ζακ πέθανε από τις βιαιοπραγίες και όχι από τον πανικό του. Οι καναλάρχες και τα φερέφωνά τους ξέρουν. Η επιστήμη της ιατρικής όχι. 

Δεν θα κάτσω να αναλύσω το τι κανιβαλισμός ακολούθησε στο ελληνικό ίντερνετ από τους μπατρίδα-θρισκία-ικογένια. Είπαμε έχουμε έναν πούστη, πρεζάκια που τα κανάλια μας τον παρουσιάζουν ως Τζακ δε ρίπερ. Τέλος. Η υπόθεση έκλεισε. Που να ήταν και κάνας Αλβανός ή Πακιστανός. Τριήμερο εορταστικών εκδηλώσεων θα είχε στηθεί από τους απανταχού κυρ Παντελήδες. Βέβαια αν ήταν κάνας άσβερκος Γεωργιανός με κάνα κουμπούρι όλοι θα έκαναν πως κοιμούνται. Κατάντια και τίποτα άλλο. Και το δυσάρεστο είναι πως πλέον έχω αποκτήσει ανοσία στις πρωτόγονες συμπεριφορές των ιθαγενών που κατοικούν σε αυτή την χώρα, με αποτέλεσμα να μην με εκπλήσσει τίποτα.  

{TYS17} El diario de un locoWhere stories live. Discover now