Έφτασε το Πάσχα. Σαν να λέμε το Μουντιάλ των γριών και το κόκκινο πανί για τους άθεους. Καταρχάς το δηλώνω από τώρα πως δεν με νοιάζει το κατά πόσο πιστεύεις στον Θεό. Με νοιάζει το πόσο μαλάκας είσαι. Πιστεύω πως όλοι συμφωνούμε πως η πλειοψηφία των παπάδων είναι σκατόψυχοι,ρατσιτσές και fans του Παπαδόπουλου και του Χίτλερ. Επίσης συμφωνούμε πως η Εκκλησία Α.Ε. είναι μια επιχείρηση που δεν πληρώνει φόρους ούτε για αστείο ενώ κάνει και κάνα συσσίτιο μπας και καλύψει τα εκατομμύρια έσοδα. Και τέλος συμφωνούμε όλοι πως η πλειοψηφία των ''πιστών'' κάνει νηστεία,προσευχές κτλ ενώ ταυτόχρονα μοιράζει κατάρες και καρκίνους σε ότι αποκλίνει από την λογική τους που είναι η ίδια με ενός χωριάτη,κωλόβλαχου στην επάρχια το 60'. Και τώρα μιας και μόλις μπήκα και εγώ στην λίστα για καρκίνους και κατάρες από τους χριστιανοταλιμπάν ας γίνω και θέμα συζήτησης στους πάγκους της ΕΑΑΚ στην φιλοσοφική του ΑΠΘ.
Ο λόγος που ξεμπέρδεψα τόσο εύκολα με τους χριστιανοταλιμπάν είναι πως δεν αξίζουν πάνω από 2 λεπτά δημοσιότητας μιας και είναι τόσο βαρετοί και προβλέψιμοι όσο και η μουσική στην αίθουσα αναμονής ενός ιατρείου.Επίσης είναι αρκετά εύκολο μιας και έχουμε 2000 και 16 να τους κάνει πέρα η ίδια η κοινωνία με εξαίρεση την Ελένη Λουκά που κατάντησε περιφερόμενο τσίρκο. Ναι φίλε άθεε έχεις δίκιο πως μεγάλο ποσοστών πολέμων,σφαγών και ειδικά αυτό που ζούμε τώρα με τους Ισλαμοφασίστες οφείλεται κυρίως στις θρησκείες και ο Χριστιανισμός δεν πήγε πίσω μιας και στο ονομά του είχαμε σταυροφορίες,βασανιστήρια κτλ. Ακόμα και η Βίβλος αν αφαιρέσεις το ηθικό της υπόθεσης (να συγχωρούμε,να είμαστε ταπεινοί κτλ) είναι γεμάτη με ιστορίες μίσους,ρατσισμού κτλ. Αλλά μιλάμε για τον μεσαίωνα. Η εκκλησία ήταν ο κυρίαρχος θεσμός όπως τώρα είναι ο καπιταλισμός. Θέλω να πω πως καφρίλες γινόντουσαν από την δημιουργία του σύμπαντος και θα γίνονται μέχρι να λιώσει η Γη και πιστέψτε με δεν έχει να κάνει με τον Θεό. Έχει να κάνει με την μαλακία στο κεφάλι μας.
Μιας και έγινε κατανοητό (πιστεύω) πως όσοι φέρονται σαν θείτσες είναι για λύπηση, ας πιάσουμε τώρα και τους e-άθεους. Καταρχάς είναι τέρμα ηλίθιο να μου λες ότι δεν υπάρχει Θεός με βάση την λογική. Χαίρω πολύ ω μεγάλε φιλόσοφε πως αν ερμηνεύσεις την ύπαρξη Θεού βάση λογικής θα καταλήξεις στο ότι δεν υπάρχει Θεός και πως όσοι πιστεύουμε είμαστε παλαβοί. Για αυτό λέγεται Θεός, επειδή είναι πάνω από την λογική.Είναι σαν να πας να μετρήσεις το βάρος σου σε εκατοστά, απλά δεν γίνεται. Πραγματικά βιάζεις ένα θέμα από τα μάτια με το οποίο έχουν ασχοληθεί Καντ,Επίκουρος (όχι της Βυζαντινολογίας),Πέιν μπας και πείσεις να σου κάτσει η κνήτισα της φιλοσοφικής. Ναι οκ δεν λέω αρκετά ενδιαφέρον θέμα για συζήτηση αλλά όχι να μας τα κάνεις πλανήτες κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα με το πόσο κουλ και σκεπτόμενο άτομο είσαι. Και μιας και το ανέφερα,αφού δηλώνεις άθεος για ποιο λόγο κάθεσαι Χριστούγεννα και Πάσχα και δεν εργάζεσαι; Σνομπάρεις μια κατάσταση από την οποία κρατάς τα πλεονεκτήματα της. Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σκατά σε ενοχλεί. Πλέον τα Χριστούγεννα είναι μια πολύ καλή αφορμή να είμαστε καπιταλιστικά γουρούνια και να τρώμε σαν βίσονες,so what? Α και κάτι που ξέχασα να εξηγήσω. Σε λέω e-άθεο γιατί δηλώνεις άθεος μόνο στο ίντερνετ άντε και στους φίλους σου. Είσαι τόσο φλωρόυμπας που φοβάσαι τι θα πει η μαμά σου και η γιαγιά σου. Αλλά προς Θεού υπερασπίζεσαι με σθένος την επιλογή σου στο facebook την ώρα που κρατάς την λαμπάδα σου στην Ανάσταση για να μην σου κάνουν εξορκισμό. Τίποτα πιο τραγικό από να φοβάσαι να υπερασπιστείς την γνώμη σου. Τραγικότερο δε να σνομπάρεις αυτούς που κάνουν το αντίθετο.
Επιπλέον σταμάτα να μου λες συνέχεια πως στον αθεϊσμό οφείλεται η παγκόσμια ειρήνη που υπάρχει εδώ και δεκαετίες (χαχαχαχα). Ο μόνος λόγος που δεν σφαζόμαστε μεταξύ μας είναι τα οικονομικά συμφέροντα και η πρόοδος της τεχνολογίας. Βέβαια με το φτωχό μυαλό σου πιστεύεις πως εσύ και οι υπόλοιποι τζιβάτοι χιπστεροκλανινόπουλοι με τα Mac σας ανά χείρας θα φέρεται την επανάσταση και θα αποτινάξετε τον χριστιανισμό από τον πλανήτη. Ο χριστιανισμός επιβίωσε από σχίσματα,βασανιστήρια ακόμα και από την τεχνολογία και συνεχίζει να προσαρμόζεται στην εξέλιξη της κοινωνίας. Λες να κολώσει από κάποιους σπυριάριδες με καφέ Starbucks στο χέρι; Και όχι γίδι δεν θα σου πω μπράβο που αποτίναξες τον χριστιανισμό από πάνω σου διότι και καθότι δεν υπήρχε κάτι να αποτινάξεις εξαρχής. Έχουμε 2016 και ζεις στον δυτικό πολιτισμό όπου η θρησκευτική απάθεια είναι πιο δεδομένη και από τα μπότοξ της Τρέμη. Απλά έφτασες σε ένα συμπέρασμα βάση της λογικής σου βλ. Άγιος Βασίλης. Λύσε μου επίσης μια απορία. Πόσο άθεος θα δήλωνες αν ήσουν π.χ. στο Ιράν; Είσαι εκ του ασφαλούς άθεος γιατί ο ίδιος ο χριστιανισμός σου δίνει την επιλογή να είσαι άθεος.
Πιστεύεις στον Θεό; οκ. Δεν πιστεύεις; Πάλι οκ. Δεν είμαι φιλόσοφος και ούτε προσπαθώ να το παίξω (γκουχου γκουχου) μιας και κανείς μας δεν ξέρει την αλήθεια. Απλά κάνουμε μια επιλογή. Και στο φινάλε μην με ρωτάς γιατί πιστεύω. Η πίστη είναι κάτι τελείως προσωπικό και το μοναδικό θέμα στο οποίο αν σε ρωτήσουν ''Γιατί πιστεύεις;'' μπορείς να απαντήσεις ''Γιατί έτσι''. Εν κατακλείδι, όσο θέλω να μαστιγώσω όσους μιλάνε όλη μέρα για το 666,μοιράζουν φυλλάδια και πρίζουν γενικότερα μπάλες με απόψεις του περασμένου αιώνα άλλο τόσο θέλω να πυροβολήσω ανάμεσα στα μάτια όσους μιλάνε όλη μέρα για τις κακές θρησκείες. Η κακία είναι μέσα μας και μετά στις θρησκείες.
Συγνώμη για την καθυστέρηση και σε 2 βδομάδες τα λέμε με κάτι πολύ επίκαιρο. Ευχαριστώ και καλή ανάγνωση!!
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...