Α ρε σατανά Τσίπρα έχεις γλεντήσει και ταυτόχρονα έχεις βιάσει την λογική από κάθε τρύπα. Ενώ είσαι πιο δεξιός και από τους δεξιούς όσον αφορά την οικονομική πολιτική της χώρας (ή έστω αυτής που μας επιβάλλουν για να μην διαλυθεί το τραπεζικό σύστημα) φροντίζεις να φάσκεις και να αντιφάσκεις καθημερινά. Όχι τίποτα άλλο αλλά σπας κάθε ρεκόρ. Εμείς οι κομμουνιστές γελάμε με το ''αριστερό'' προσωπείο της πιο κουλής κυβέρνησης που έχει υπάρξει από το 1830 και μετά,όσο οι άκρο-δεξιοί δεν προλαβαίνουν τις κρέμες για τα εγκαύματα στα ''εθνικά'' σπυριά τους. Θέλω να πω, πως ενώ γενικά τα έχεις κάνει σκατά -εντολές ακολουθείς και εσύ- καταφέρνεις και γίνεσαι κάπως συμπαθής πίνοντας στο Μαξίμου τα δάκρυα των haters.
Η Ελλάδα είναι η πιο παράλογη χώρα με τους πιο παράλογους ιθαγενείς. Σε οποιοδήποτε σοβαρό κράτος ο Τσίπρας και ο κάθε Τσίπρας θα ήταν παραιτημένος (προσοχή στην διαφορά μεταξύ ''του να έχει παραιτηθεί'' και του ''παραιτημένου'') και καταδικασμένος για την κατάλυση του συντάγματος. Στην Ελλάδα η πλειοψηφία των ψεκασμένων ''αγανακτησμέσμων'' με χουντικά και φιλοναζιστικά αισθήματα, ασκεί κριτική στον Τσίπρα όχι για την κατάλυση των νόμων και το κόψε-ράψε του συντάγματος αλλά για τα gay pride, για τα Εξάρχεια, τον Ρουβικώνα, την Βενεζουέλα, την υποχρεωτικη αλλαγή φύλου στα 15χρονα, οτι θέλει να μας κάνει όλους πρεζάκια με την φαρμακευτική κάνναβη και ότι είναι κομμουνιστές βιετκονγκ που θέλουν δήθεν να προλεταροποιήσουν τους πάντες ώστε να ξεκινήσουν την κομμουνιστική επανάσταση. Αυτά τα ωραία ακούς και βλέπεις όπου βρεθείς και όπου σταθείς στην χώρα των Ευρωπαίων Ταλιμπάν.
Θέλω να πω, πως το πρόβλημα στο μυαλό (καλά μην το δένετε και σκοινί-κορδόνι) του μέσου Έλληνα είναι η ευθιξία που δείχνει στις κόκκινες λέξεις που παίζουν διαρκώς στο αχυροφόρο κεφάλι του και όχι η ευθιξία που έπρεπε να δείχνει όταν κάποιοι κατακρεουργούν το μέλλον του,παρέα με το μέλλον των παιδιών του. Γενικά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα. Εθνικιστές και από τις δύο μεριές σκούζουν για ονόματα όσο το ΝΑΤΟ παρέα με τις ΗΠΑ μετά την Κύπρο,το Κόσοβο,την Ουκρανία θέλουν να κάνουν μουνί εκ νέου τα Βαλκάνια. Το ότι τα Βαλκάνια ανέκαθεν ήταν μια ωρολογιακή βόμβα στα χέρια τυφλών εθνικιστών και θρησκόληπτων πληβείων από καμιά δεκάρια διαφορετικές εθνότητες, είναι γεγονός εδώ και 30 χρόνια. Αυτό που δεν μπορεί να κατανοήσει ο Ελληνούτσος είναι πως όπως η Ε.Ε.,το ΝΑΤΟ και οι μεγάλες δυνάμεις κόβουν και ράβουν τα Βαλκάνια αφενός γιατί ανέκαθεν φοβόντουσαν τον κομμουνιστικό κίνδυνο της Γιουγκοσλαβίας και αφετέρου με την κατασκευή στρατιωτικών βάσεων ελέγχουν και την πλευρά της Ρωσίας καθώς από εκεί πηγάζουν και όλες οι στρατιωτικές επιχειρήσεις προς την Άπω Ανατολή. Εν ολίγοις και όπως προείπα, στο πρώτο μέρος αυτού του θέματος, κανείς δεν νοιάστηκε για τα εθνικιστικά βίτσια των πολλών από την στιγμή που πρέπει να ικανοποιηθούν τα ιμπεριαλιστικά θέλω των λίγων. Οπότε Ελληνάκο κάνε όσα εθνοπανηγύρια θες,βίασε μας τον αμφιβληστροειδή με τις γελοία μπατριωτικές φωτογραφίες σου όσες φορές θες αλλά στο τέλος και την Μακεδονία θα την λες Μακεδονία και θα δουλεύεις σαν σκλάβος για ψίχουλα. Τουλάχιστον δούλευε σαν σκλάβος και μην θεωρείς τον εαυτό σου ρυθμιστή των γεωπολιτικών δρώμενων.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...