Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα μιας και δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ εκ νέου με πράγματα αυτονόητα και ζητήματα που έχουν αναλυθεί ουκ ολίγες φορές. Όμως νεύρα είναι αυτά και πρέπει κάπως να εκτονωθούν. Το κεφάλαιο ομοφυλοφιλία και γενικά ότι αφορά το μη staight έχει κουράσει σε αυτήν την χώρα. Είσαι γκει/λεσβία/τρανς ή υπερασπίζεσαι αυτές τις ομάδες; Αυτομάτως είσαι πούστης,τρύπιος,ανάξιος σεβασμού και πρέπει να στερείσαι βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Προφανώς και ότι έχουμε 2017 σε μια υποτίθεται ευρωπαϊκή/δυτική κοινωνία (σε θεωρητικό τομέα πάντα) δεν παίζει κανένα ρόλο φίλε αναγνώστη.
Ο τ-Σύριζα έχει μια τάση να προσπαθεί με λάθος τρόπο να κάνει που και που και κάτι σωστό. Όταν φέρνεις ένα τόσο σημαντικό και άκρως ριζοσπαστικό νομοσχέδιο πρέπει να είσαι σε θέση να μπορείς να το υπερασπιστείς και να είσαι βέβαιος πως δεν έχει κενά και παραλείψεις. Όταν όμως κάνεις γελοίες στιχομυθίες με την ακόμα πιο γελοία αντιπολίτευση και παρουσιάζεις ένα νομοσχέδιο πιο τρύπιο και από τον Τοχούρογλου μην περιμένεις να σε πάρει κανείς στα σοβαρά πόσο μάλλον η σκοταδιστική εκκλησία Α.Ε. και το κοπάδι της. Προτείνεις μετά από δεκαετίες μια σειρά νόμων που διευκολύνουν κατά πολύ αρκετούς συνανθρώπους μας κάνοντας την ζωή τους πιο εύκολη και με λιγότερη αμηχανία και πας και μου βάζεις πλαφόν την ηλικία των 15 ετών. Στα 15 δεν είσαι ικανός να αποφασίσεις τι χρώμα μπλούζα να βάλεις και εσύ θα επιλέξεις κάτι το οποίο θα σε εκφράζει σε όλη σου την ζωή. Εν ολίγοις με τα χεράκια σας,βγάζετε τα ματάκια σας.
Οι ελάχιστοι νοήμονες που έχουμε απομείνει σε τούτο τον γιδότοπο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το Ιράν,από την μια χαρήκαμε αλλά από την άλλη βάλαμε ταφόπλακα στην ελληνική κοινωνία και στην παθογένειά της. Προσπαθώ μετά μανίας να σκεφτώ λόγους που όλη η πλέμπα ουρλιάζει με το αυτό το περιβόητο νομοσχέδιο. Μετά σκέφτηκα ότι απλά είναι κρετίνοι μιας και έχουν ανικανότητα ακόμα και στην ανάγνωση πόσο μάλλον στην κατανόηση. Είναι πολύ ζοφερό να βλέπεις πως ένα μεγάλο ποσοστό (αν όχι καθολικά) θεωρεί πως θα γεμίσουν τα ληξιαρχεία από έφηβους πάνω σε μονόκερους με στραπόν στο κούτελο. Καταστροφολογία μαζί με άφθονη βλακεία συνθέτουν ένα σκηνικό απύθμενης παράνοιας. Καλά εδώ πιστεύουν πως με το ζόρι θα μας αναγκάσουν να αλλάξουμε φύλο οι δυνάμεις του σατάνα με τον Τσίπρα για αρχηγό όσο η σημαία του pride θα κυματίζει στην βουλή. Οι άνθρωποι (ανατομικά πάντα) έχουν δώσει στην ευγονική άλλη έννοια πλέον.
ESTÁS LEYENDO
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...