Σκατόκαστρο Θεσσαλονίκης

70 17 6
                                    

Μπανανία. Το σωτήριο έτος 2016. Μπορεί σε αυτήν την έρμη χώρα να κοντεύει να πουληθεί ακόμα και ο αέρας αλλά συνεχίζει το πρόβλημα του μέσου κατσικόβλαχου ελληνάκου να είναι ο πρόσφυγας-μετανάστης. Πράγματα γνωστά μιας και ήδη φρόντισα σε προηγούμενο κείμενο να μιλήσω για τους φόβους-ανησυχίες ενός είδους αμοιβάδας,του ελληνάρα. Νέο high-score σκατοψυχίας από τον ελληνάρα είχαμε τον προηγούμενο μήνα. Αυτή την φορά στο Ωραιόκαστρο,Θεσσαλονίκης. Ο σύλλογος ''γονέων''-κηδεμόνων αποφάσισε πως δεν δέχεται παιδιά προσφύγων στο σχολείο τους. Προτού πείτε πως οι εν λόγο γονείς είναι πιο σκουπίδια και από σκουπίδια να σας ενημερώσω ότι το Ωραιόκαστρο όπως και οι γύρω περιοχές ήταν αρχικά καταυλισμοί προσφύγων (από τον Πόντο αλλά κυρίως από την Σμύρνη) και μετέπειτα ο τόπος κατοικίας των προσφύγων. Ε η συνέχεια γνωστή. Ήρθαν οι νεόπλουτοι και έριξαν το επίπεδο της περιοχής. Για να καταλάβετε την όλη φάση,είναι σαν να διαμαρτύρεται ο Ολυμπιακός για κακή διαιτησία.

Τα επιπέδου νηπιαγωγείου επιχειρήματα του ελληνάκου δεν διαφέρουν και πολύ κάθε φορά που γίνεται κάτι με το προσφυγικό. Ξέρετε τα κλασικά. Οι πρόσφυγες θα μας κάνουν Ισλάμ το οποίο είναι σχέδιο της εβραιομασωνοσιωνιστικής νέας τάξης πραγμάτων που μας την έφερε ο Τσίπρας, θα βιάζουν,θα σκοτώνουν,θα καταργηθούν τα θρησκευτικά αλλά πάνω από όλα κινδυνεύει η υγεία μας. Info: 1 στα 4 παιδιά στην Ελλάδα δεν έχουν εμβολιαστεί και είμαστε η 5η χώρα στον κόσμο σε ανασφάλεια προς την φαρμακευτική αγωγή. Εν ολίγοις ο κατσικογαμιάς,βλαχομπαρόκ ελληνάκος φοβάται για την υγεία του και για την υγεία των παιδιών του αλλά παρόλο αυτά αφήνει το παιδί του να κυκλοφορεί ανεμβολίαστο. Το κακό με τον γελοίο μέσο πολίτη (μην χέσω) είναι πως η βλακεία του και η αμορφωσιά του πάντα θα σε εκπλήσσει κάθε φορά όλο και πιο δυσάρεστα.

Περιττό να αναλύσω περαιτέρω τα σκατά που έχει ο μέσος Έλληνας μέσα του γιατί πρέπει να είσαι τελείως σκατόψυχος,μίζερος και κακός για να φοβάσαι μερικά παιδάκια. Ακόμα και όταν προσπαθεί η εν λόγο κατηγορία να πει κάτι σοβαρότερο από θεωρίες συνωμοσίας και από σχέδια κατάκτησης της πατρίδας (χαχαχαχα) πάλι πετάει τυρόπιτες από το στόμα του. Μιλάει για δημιουργία ειδικών τάξεων διδασκαλίας μακριά από τα ''Ελληνόπουλα''. Παρένθεση. Αποκεφαλισμό σε όσους βάζουν την κατάληξη -όπουλο. Με εξαίρεση το κοτόπουλο. Με λίγα λόγια εκεί στο Ωραιόκαστρο και όχι μόνο είναι μαλωμένοι με την ιστορία. Τα πογκρόμ και γενικότερα η απομόνωση μιας μερίδας ανθρώπων μόνο προβλήματα δημιουργεί. Δεν το λέω εγώ,το λέει η ίδια η ιστορία. A και ηλίθιε,όταν σε έχουν μαντρωμένο υπό άθλιες συνθήκες με ένα τόσο αβέβαιο μέλλον λογικό είναι και να πιαστείς στα χέρια και να βάλεις φωτιές και να κάνεις το οτιδήποτε όσο βλέπεις την αδιαφορία μιας ολόκληρης κοινωνίας. Μόνο αν τους αφομοιώσεις θα μπορέσει να πάει μπροστά η κοινωνία χωρίς παράπλευρα προβλήματα. Τι λέω και εγώ. Αφού ο Έλληνας από ανέκαθεν έχει αλλεργία στην λογική και πάντα τσακωμένος με την σωστή επιχειρηματολογία.

{TYS17} El diario de un locoWhere stories live. Discover now