Η λογική και η αισθητική νόμιζα πως αυτοκτόνησαν όταν πήραμε το Halloween και το γαμήσαμε από κάθε πιθανή τρύπα. Ντάξει γενικά έχει πλάκα η κακή αντιγραφή κάθε τι που δεν έχει καμία σχέση με την κουλτούρα μας. Γελάς ρε παιδί μου με τα σούργελα που βάζουν μάσκες του scream και των anonymous και νομίζουν πως είναι μοδάτοι. Άντε σειρά να παίρνει και το Οκτόμπερφεστ και η μέρα Ανεξαρτησίας btw. Όχι γιατί ξέρουμε τι συμβολίζει. Απλά γιατί το κάνουν κάποιοι βορειότερα και δυτικότερά. Αλλά όπως καταλάβατε δεν είναι αυτό το θέμα μας σήμερα. Είναι η αφορμή για κάτι χειρότερο.
Η λύσσα του καταναλωτισμού σε επίπεδα κανιβαλισμού τώρα και στην Μπανανία. Να στέκεσαι ώρες στην ουρά, να σπρώξεις και να τσαλαπατήσεις ανθρώπους μαζί και κάθε γραμμάριο αυτοσεβασμού για να αποκτήσεις μια γαμημένη ηλεκτρονική συσκευή. Στις ΗΠΑ μάλιστα, από όπου και ξεκίνησε αυτή η φάση, άνθρωποι πεθαίνουν. ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ. Το 2008 ένας 34χρονος εργάτης της Wal-Mart έχασε τη ζωή του, όταν ποδοπατήθηκε κυριολεκτικά από 200 περίπου καταναλωτές. Βέβαια και φέτος είχαμε θύματα στο βωμό της ματαιοδοξίας και του υπέρμετρου υλισμού.
Καταρχάς ηλίθιε δεν έκανες καμία έξυπνη και φθηνή αγορά. Όπως κάθε μέρα έτσι και στην Black Friday (από τα Lidl) τα public,το πλαίσιο κτλ έβγαλαν 500% κέρδος. Γενικά έτσι λειτουργούν οι εκπτώσεις. Αύξηση της αρχικής τιμής με αποτέλεσμα όση έκπτωση και να γίνει και όσο και να αισθάνεσαι ότι τους έπιασες μαλάκες,εσύ θα πληρώσεις την τιμή που είχε το προϊόν πριν τις εκπτώσεις και μην σου πω και περισσότερο. Ας μην πάμε μακριά. Τα public όχι μόνο είναι λαμόγια αλλά είναι και τέρμα ηλίθιοι. Να φανταστώ όλοι είδαμε την φωτογραφία που κάποιος ανέβασε όταν σε κατάστημα τους ένα λάπτοπ είχε αρχική τιμή 749 ευρώ και με την έκπτωση της Black Friday είχε 689 ευρώ. Μόνο που η τιμή που είχε το λάπτοπ πριν την Black Friday ήταν 669 ευρώ. Εν ολίγοις καλό μου γίδι που σηκώθηκες από τις 7 το πρωί θα πλήρωνες 20 ευρώ παραπάνω. Για τόσο ζώο σε θεωρούν. Βέβαια τα public έτρεξαν να καλύψουν την ξεφτίλα τους με μεγαλύτερη ξεφτίλα μιας και ισχυρίστηκαν πως ήταν ανθρώπινο λάθος επειδή είχαν πολλά καρτελάκια να κολλήσουν,μόνο που και στην σελίδα τους στο ίντερνετ υπήρχε το ίδιο ''ανθρώπινο λάθος''. Λογικά και εκεί κόλλησαν λάθος καρτελάκι.
Όταν υιοθετείς κάτι το υιοθετείς εξολοκλήρου και όχι επιλεκτικά,όπως σε συμφέρει. Αν ήθελαν τα public κτλ να κάνουν εκπτώσεις ας έκαναν εκπτώσεις και όχι να βαφτίσουν τις αστείες εκπτώσεις τους Black Friday. Στην Αμερική όταν υπάρχει Black Friday μιλάμε για πραγματικές εκπτώσεις τις τάξεως του 80 και του 90 τοις εκατό σε όλα τα προϊόντα που έχει διαθέσιμα το κατάστημα. Εδώ πλήρωνες επί της ουσίας την ίδια τιμή με οποιαδήποτε άλλη μέρα σε μετρημένα στα δάχτυλα προϊόντα. Και επίσης ρε καλό μου public και όχι μόνο,πόσο ερασιτέχνες είστε και τι περιμένετε δηλαδή; Όταν π.χ. μια κάμερα έχει 700 ευρώ και μου τι δίνεις 500 ευρώ περιμένεις να χύσω ποτάμια και να την πάρω; ΟΧΙ. Ούτως ή άλλως δεν θα την έπαιρνα γιατί αν είχα 500 θα την έπαιρνα αν είχε και 700. Θα μου πείτε ναι οκ δεν έχουμε την ίδια αγοραστική δυνατότητα-ικανότητα με τον Αμερικάνο και ούτε είμαστε τόσο μεγάλο καταναλωτικό κοινό για να υπάρχει τόση μεγάλη έκπτωση. Η διαφορά ξέρετε ποια είναι; Στην Αμερική με 300 δολάρια θα γέμισες δύο καρότσια και εδώ στην Μπανανία με 300 ευρώ θα έπαιρνες το playsation 4 που θα το έβρισκες ακόμα φθηνότερο τα Χριστούγεννα.Με τα ίδια περίπου χρήματα εκεί παίρνεις 10 πράγματα και εδώ 1. Ας έβαζαν 60% πραγματικές εκπτώσεις και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Πέρα ότι εκπτώσεις δεν κάνατε,παρά πουλήσατε τρελό πρόλογο στα χάπατα που έτρεχαν σαν παλαβοί λες και μοιράζεται τζάμπα κοκαΐνη έχετε το θράσος να λέτε πως και του χρόνου θα κάνετε το ίδιο θεατρικό.
Βέβαια εγώ αν ήξερα πως σε μια επιχείρηση ο υπάλληλος που τρέχει σαν μαλάκας (αν) παίρνει 400 ευρώ για να είναι και χαμογελαστός γιατί αλλιώς θα τον απολύσουν δεν θα πήγαινα σε καμία περίπτωση. Υπάρχει η αξιοπρέπεια και η αλληλεγγύη πέρα από το να πάρεις το i-phone 200 ευρώ φθηνότερα (λέμε τώρα). Θα μου πείτε πως έτσι δεν θα είχαν δουλειά μιας και δεν θα υπήρχε πελατεία και θα σας πω πως τα public δεν χρειάζονται καμία μέρα εκπτώσεων (λέμε τώρα) για να γεμίσουν με κόσμο μιας και κάθε μέρα έχουν κόσμο. Αλλά εδώ παίζετε μπουνιές για ένα κινητό και στήνετε σκηνές έξω από μαγαζιά τον υπάλληλο θα σκεφτείτε. Δεν θα σου κάνω εγώ κουμάντο στο πορτοφόλι σου. Όμως τόσα χρόνια εξέλιξης πάνε στράφι σε αυτόν τον γιδότοπο. Περιμένατε ώρες όρθιοι σαν τα πρόβατα επειδή σας είπαν πως είναι Αμερικάνικη εφεύρεση. Αμερικάνικη εφεύρεση είναι και η ατομική βόμβα. Just saying. Πρόβλημά σας αν θέλετε να σας πιάνουν μαλάκες και να σας δημιουργούν την ψευδαίσθηση πως κερδίσατε τον καπιταλισμό για μέρα μέσα στον χρόνο. Τον καπιταλισμό θα το κερδίζαμε αν δεν πάταγε ψυχή στα public. Επίσης όταν 3000 γκόμενες (προσβολή στον όρο γυναίκα) περιμένουν για να πάρουν ένα κραγιόν δώρο με ότι αγοράσουν νομίζω πως έχω το δικαίωμα να γελάω μαζί σας μέχρι να βγάλω δεύτερο συκώτι. Αυτός είναι λοιπόν ο θεσμός που με τόση περηφάνια τα public και όχι μόνο φέρνουν στην Ελλάδα. Ηλίθια '''έθιμα'' σε έναν ηλίθιο,λοβοτομημένο και υπνωτισμένο λαό.
Συνηθισμένος ο Έλλην στις ουρές θα μου πείτε. Σήμερα περιμένει στην ουρά για να πάρει το i-phone και ας μην έχει λεφτά ούτε για καφέ από τα todaylicious. Αύριο θα είναι στην ουρά για τον ΟΑΕΔ. Μεθαύριο θα έχει την ουρά κάτω από τα σκέλια με τα νταβατζιλίκια που του επιβάλουν οι κακοί πολιτικοί. Όταν παρακαλάς την κάθε επιχείρηση που εκμεταλλεύεται κάθε ανθρώπινο ον μαζί και εσένα και εσύ στέκεσαι από τις 8 το πρωί για να πάρεις κάτι που στο παρουσιάζουν ως υπέρτατη ευκαιρία (χαχαχα) και εσύ ο ηλίθιος δεν κάνεις ούτε την ελάχιστη έρευνα μην έχεις απαιτήσεις και κυρίως μην παραπονιέσαι για ότι συμβαίνει. Πάρε σήμερα την σμαρτ τιβί 30 ευρώ φθηνότερα για να βλέπεις σε μεγαλύτερες ίντσες την κατάντια σου όσο σου φταίνε οι άλλοι και ποτέ οι επιλογές σου.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...