Γεια σου αγαπητέ αναγνώστη. Τι μου κάνεις; Εγώ για άλλη μια φορά θέλω να πάρω τα βουνά με αυτά που βλέπω. Σε γενικές γραμμές νοιάζομαι για το περιβάλλον και φροντίζω να κάνω τα βασικά (ανακύκλωση που και που,δεν πετάω ποτέ τίποτα κάτω και τα σχετικά),πιστεύω πως έχουμε κάνει τον πλανήτη που μας φιλοξενεί χωματερή των Άνω Λιοσίων και αγαπάω πολύ τα ζώα (πολύ περισσότερο από τους ανθρώπους) αλλά ρε πούστη θέλω να μαζέψω στο ΟΑΚΑ όλους τους απανταχού χορτοφάγους και να βομβαρδίζω με πυρηνικά. Προτού με πείτε άξεστο και σκατόψυχο (βασικά χέστηκα) ας αναλύσουμε λίγο το τι είναι και κυρίως το τι πρεσβεύουν οι χορτοφάγοι ή αλλιώς vegans μην χέσω. Καταρχάς υπάρχουν 2 κατηγορίες vegans. Η πρώτη κατηγορία: έχουν έλλειψη του τάδε ενζύμου και με ένα ποτήρι γάλα χέζουν καμιά βδομάδα,άρα παίρνουν συχωροχάρτι. Η δεύτερη κατηγορία: μιας και το πήραν απόφαση ότι κανείς δεν τους δίνει σημασία και είναι βαρετοί όσο ένα τουρνουά πλεξίματος αποφάσισαν να γίνουν χορτοφάγοι μπας και ξεχωρίσουν και ασχοληθεί κανείς με την πάρτι τους (ψυχίατρος ελπίζω).
Λοιπόν φίλε αναγνώστη όταν ακούς ''εεεε εγώ είμαι χορτοφάγος'' και ''μπιαχ πως το τρως αυτό;; Ήταν ζωντανό κάποτε!!'' τι σου έρχεται στο μυαλό; (Δεν με ενδιαφέρει τι σου έρχεται στο μυαλό απλά δεν ήξερα πως να ξεκινήσω). Εμένα μου έρχεται στο μυαλό η εικόνα μιας αγάμιτης,τυρομούνας γκόμενας με επικριτικό ύφος ενώ ταυτόχρονα η νοημοσύνη πάει πακέτο με επιχειρήματα δημοτικού και η λογική αυτοκτονεί. Εντάξει υπάρχουν και vegan που όταν φυσάει τις κρύβουμε μην της πάρει ο αέρας μιας και έχουν πρότυπα κάτι μοντέλα που μοιάζουν με ακτινογραφίες θώρακα που ω τι σύμπτωση δηλώνουν και αυτές vegan. Αλλά ακόμα και κουκλάρα να είναι η άλλη θα μας λέει δολοφόνους από το πρωί μέχρι το βράδυ ενώ θα θέλει να μοιάσει στην τάδε διάσημη του Χόλιγουντ που είναι vegan (και ας μένει στο Κορδελιό) άρα τρώει άκυρο. Και προτού με πείτε σεξιστή και μισογύνη και άλλες ταμπέλες του κώλου,απαντήστε μου χορτοφάγοι και μη γιατί το 95% των χορτοφάγων είναι γυναίκες;! Μην μου κουράζεστε θα σας απαντήσω εγώ. Μια γυναίκα που κάνει δίαιτα για να πάει Μύκονο είναι κλασικό φαινόμενο όμως μια γυναίκα που κάνει δίαιτα και βάζει μπροστά τα ζωάκια είναι σούπερ ντούπερ διαφορετική και θα σώσει τον πλανήτη επειδή δεν τρώει μπριζόλες. Με λίγα λόγια είσαι ένας no life άνθρωπος χωρίς κανένα ενδιαφέρον και θες να ξεχωρίσεις; Ε τότε γίνε vegan για να λες ότι κάνεις κάτι ενώ ταυτόχρονα μας τα κάνεις Ζέπελιν με την ξινισμένη και υπεράνω φάτσα σου και με τα παιδικά επιχειρήματά σου. Ας θέσω ακόμα ένα ερώτημα. Που ήταν όλοι οι vegan στην Κατοχή; Και επίσης πόσους διαδηλωτές κατά του κρέατος κτλ. έχει η Κένυα (επίσης κτλ); Είσαι vegan επειδή ο δυτικός τρόπος ζωής σου δίνει το δικαίωμα να είσαι vegan. Πάνε κράξε τους Ούγκα Μπούγκα επειδή μετά από 2 μήνες που τρώγαν χόρτα και μασούσαν φύλλα μετά από ένα 5ωρο κυνήγι θα φάνε κρέας. Θα είναι γαμάτο θέαμα να σε βράσουν και να χορεύουν γύρω σας ανήμερα Χριστούγεννα. Εν ολίγοις είσαι ένας κακομαθημένος,αχάριστος που έχεις την επιλογή να απορρίπτεις το κρέας γιατί πολύ απλά έχεις την επιλογή να μην τρέφεσαι αποκλειστικά με κρέας για να επιβιώσεις. Αντιθέτως στην Ζιμπάμπουε έχουν 2 επιλογές. Βρασμένα χόρτα και παρακαλάνε να πεθάνει καμιά αντιλόπη μπας και βγάλουν τον μήνα ή διαφορετικά να γίνουν λίπασμα για τις μπανανιές.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...