Άσφαλτος

57 11 6
                                    

Από το 1956 έως και το 2016 μετράμε 140.000 νεκρούς και 350.000 ανάπηρους. Όχι σε περίοδο πολέμου ή φυσικών καταστροφών. Σε περίοδο ειρήνης . Εν έτη 2017 άνθρωποι επιλέγουν τις περισσότερες φορές με τις πράξεις του να στερούν ζωές ή να στερηθούν την ζωή τους. Βέβαια στο ελληνικό ίντερνετ φυσικά και κανείς δεν μιλάει για αυτούς τους αριθμούς που κάθε μέρα όλο και αυξάνονται. Γιατί ποτέ δεν είμασταν λαός που κοιτάει το δάσος. Πάντα το γαμημένο δέντρο κοιτάμε όσο καίγεται το δάσος. 

Είναι αρκετά δύσκολο σε αυτήν την κοινωνία να μιλάς με νούμερα,με ντοκουμέντα και γενικότερα να προσπαθείς να μορφώσεις και να εκπαιδεύσεις έναν τσακωμένο με την μόρφωση και την εκπαίδευση λαό. Ο λαός μας διψάει για κουτσομπολιά και για δακρύβρεχτα ρεπορτάζ. Όχι για γνώση. Ο λαός αυτός ζητάει συνεντεύξεις θυμάτων,βιογραφίες θυτών και γενικά όλο το παρασκήνιο και όχι την ουσία. Φοβάται να του δείξεις την αλήθεια γιατί θα του χαλάσεις τον τρόπο που ζει και φέρεται μέσα στην κοινωνία. Έναν τρόπο που γεμίζει νεκροταφεία και αδειάζει σπίτια.

Τόσα άρθρα,τόσα ρεπορτάζ (2 φορές τον χρόνο,μετά από κάθε μεγάλο ατύχημα φυσικά) αντί να δείξουν στον άσχετο και ανίκανο Έλληνα οδηγό την ωμή πραγματικότητα μας βομβάρδιζαν με την βιογραφία του δολοφόνου σε βαθμό που νόμιζες πως διάβαζες αγιογραφία. Γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo αφού,της εταιρείας που ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα σε διαφήμιση από κάθε άλλη εταιρεία. Οι δηλώσεις του πατέρα των θυμάτων βρίσκονται παντού. Νόμος προσφοράς και ζήτησης βλέπετε. Ότι έγινε και με τον Παντελίδη. Βέβαια οι δικοί του σεβόμενοι πλήρως το παιδί τους μέχρι και καφετέρια έφτιαξαν με το όνομα του για να βγάλουν κάνα ψιλό στην χώρα που οι φαν του οργάνωναν εκδρομές για την κηδεία του. Τόσο για τον πέο λαός. Το αστείο είναι πως οι φαν του ακόμα να καταλάβουν πως το είδωλο τους ήταν ακριβώς το ίδιο δολοφονικά ανεύθυνος με τον τύπο που σκόρπισε τον θάνατο πριν λίγες μέρες. Απλά είμασταν τυχεροί και ο Παντελίδης δεν πήρε και άλλους μαζί του. Το τραγικό δε είναι πως κάποιοι ενοχλούνται με την προβολή σκληρών εικόνων,βίντεο κτλ. Σωσθά. Με το να υπνωτίζεις τον αστό με γελοίες διαφημίσεις και κενά τηλεοπτικά προγράμματα σώζεται η τραγική αυτή κατάσταση.

Πέρα από το πόσο καλό παιδί ήταν ο δράστης,πως είχε χάμστερ που το έλεγαν Ριρίκο και πως έκανε ανακύκλωση κανείς δεν μίλησε για την ουσία του θέματος. Α ψέματα κάλεσαν τον Ιαβέρη,μίλησε για 5 λεπτά και μετά ασχολούμασταν και πάλι με τα βυζιά της Καλέργη από το survivor. Να βγούμε από την υποχρέωση φίλε αναγνώστη είναι η φάση στα ΜΜΕ. Για 2-3 μέρες θα λυπηθούμε όλοι και μετά πάλι του χρόνου σε κάποιο άλλο τροχαίο θα πούμε ότι είπαμε και φέτος για να βγούμε και πάλι από την υποχρέωση. Γιατί είναι δύσκολο να δείξεις βιντέακια από τα χιλιάδες που υπάρχουν γιατί χαλάνε την αισθητική του Έλληνα. Βέβαια η αισθητική του δεν χάλασε όταν ένας δολοφόνος με ένα όχημα 7 τόνων,με λάστιχα από το 2006 τρέχει με 250 χλμ. και πάνω στο εφετζιλίκι και την βλαχομαγκιά του πήρε με το έτσι θέλω 2 ζωές και κατέστρεψε μια τρίτη. Ναι ήταν δολοφόνος. Όπως και ο Παντελίδης. Όπως και ο κάθε ανεύθυνος που υπερεκτιμάει της ικανότητες της δικές του αλλά κυρίως του οχήματός του για να δείξει πόσο γαμάουα είναι.  

Δεν έλειψαν και οι συνωμοσιολόγοι στην χώρα που ο Λιακόπουλος τριγυρνάει ελεύθερος μιας και υποστήριζαν σθεναρά πως ήταν στημένη η συνέντευξη του πατέρα. Φίλες και φίλοι στα παπάρια μας αν ήταν στημένη ή όχι. Το θέμα μας είναι ότι ο Έλληνας διαθέτει αν όχι την χειρότερη,μια από τις χειρότερες νοοτροπίες στον πλανήτη. Από το φαγητό του και την διασκέδαση του μέχρι την οδηγική του αν-ικανότητα. Φίλε αναγνώστη σαφώς και κάτι ντουβάρια θίχτηκαν από την δήλωση του Ιαβέρη περί χειρότερης νοοτροπίας. Το δέντρο και όχι το δάσος που λέγαμε. Α μην ξεχάσω και αυτούς που θίγονται με τον χαρακτηρισμό δολοφόνος. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον αν βίωναν έστω στο ελάχιστο κάποιο τροχαίο γιατί η κορεκτίλα καλά κρατεί. Το πρωτάθλημα στην εγχώρια μαλακία τον κέρδισαν επάξια κάτι αναλυτές της πορδής σχετικά με το πόσο ταξική ή όχι ήταν η δολοφονία. 160.000 νεκροί μέσα σε 50 χρόνια (το 1/10 της χώρας εν ολίγοις) και εμείς έχουμε βγάλει μέτρα και ζυγαριές και μετράμε γελοίες έννοιες. 

Ταξικός είναι ο θάνατος 10χρονου σε ορυχείο στην Αφρική,ταξικός είναι ο θάνατος από πτώση σε οικοδομή και ταξικός είναι ο θάνατος αν αυτοκτονήσεις από τις άθλιες συνθήκες στην κινέζικη βιομηχανία. Τι λέω και εγώ που όλα σε αυτήν την χώρα είναι είτε μαύρα είτε άσπρα με την κριτική σκέψη να την ψάχνουμε στο αμπελαλέ. 200 πιάνει η Πόρσε,η Φεράρι αλλά και το Φίατ του Μήτσου από το Κορδελιό και τον ντάτσουν του παππού σου. Μπορείς να σκοτώσεις και να σκοτωθείς είτε μένεις στην Εκάλη είτε μένεις στην Ξηροκρήνη. Άρα φίλες και φίλοι της ΕΑΑΚ που με το μπαρδόν αλλά είστε λίγο,τόσο δα μαλάκες. Πιστεύω πως είναι πασιφανές και αυτονόητο πως αν είσαι πλούσιος σε μεγάλο ποσοστό θα έχεις γραμμένους του νόμους στα τέτοια σου και θα πιστεύεις πως ο δρόμος σου ανήκει διότι ο μπαμπάκας θα πληρώσει το πρόστιμο ή θα έχει κολλητό τον τάδε διοικητή στην τροχαία αλλά αυτό δεν ορίζεται ως ταξικός θάνατος μιας και τους νόμους τους έχει γραμμένους το 80% της χώρας εκτός αν είμαστε Ωνάσηδες και δεν το ξέρουμε. 

Με λίγα λόγια φταίει το κράτος. Μόνο σε αυτήν την χώρα παίρνεις δίπλωμα για παρκαδόρος αντί να εκπαιδευτείς σε πραγματικές συνθήκες άμεσου και έμμεσου κινδύνου. Αλλά τι να λέμε που οι μισοί Ταλιμπάν έχουν πάρει δίπλωμα με λάδωμα. Βέβαια η λύση που προτείνει αυτό το αστείο κράτος είναι η μείωση των πρόστιμων και τώρα λένε να τα πάνε αναλογικά με το ετήσιο εισόδημα του καθενός. Δηλαδή από την μία ο παπάρας με το τανκ που οδηγάει θα κάνει ότι γουστάρει επειδή μπορεί να πληρώσει και από την άλλη ο φτωχομπινές με το σαπάκι του πάλι θα κάνει ότι γουστάρει με μεγαλύτερη ευκολία από ότι παλαιότερα. Η αμήχανη στιγμή που έχεις να κράτος (λέμε τώρα) γεμάτο από μαλάκες,το οποίο κράτος διοικείται από μαλάκες. 

Πρώτη φορά που τελειώνω ένα κείμενο και δεν έχω κάτι να πω συμπερασματικά. Θεωρώ πως το να σέβεσαι και να εκτιμάς την ζωή σου και την ζωή του διπλανού σου είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο. Κάτι το οποίο δεν είναι διαπραγματεύσιμο. 

{TYS17} El diario de un locoKde žijí příběhy. Začni objevovat