Ποιος είναι χειρότερος ο Τραμπ ή η Κλίντον; Αυτό απασχολεί τον μέσο Έλλην αυτές τις βδομάδες βέβαια μετά τον χωρισμό Λιάγκα-Σκορδά. Προτού αναλύσουμε τους βασικούς υποψηφίους για την θέση του παγκόσμιου σφαγέα αυτής της 8ετίας θέλω να σταθώ κάπου αλλού. Όλοι ξέρουμε πως η δημοκρατία (η σύγχρονη δυτική αστική δημοκρατία) είναι το χειρότερο πολίτευμα αλλά δεν υπάρχει καλύτερο. Ο βασικός λόγος είναι πως το ίδιο το σύστημα σου επιβάλει συγκεκριμένους υποψήφιους για συγκεκριμένους σκοπούς. Βέβαια αυτές τις 2 βδομάδες τις περάσαμε με το μαθαίνουμε πότε έχεσε ο Ομπάμα και τι κακός που είναι ο Τραμπ και πόσο καλή η Κλίντον αντί να αναρωτηθούμε πόσο σάπιο είναι το σύστημα.
Αγαπητέ/η αναγνώστη ο Τραμπ είναι ένας σεξιστής,ομοφοβικός,ρατσιστής,πλουτοκράτης φασίστας. Ο ίδιος μιλάει για τείχη,για απελάσεις,σεξιστικά και ρατσιστικά σχόλια κτλ κτλ. Εμένα αυτό που με ανησυχεί δεν είναι οι πεποιθήσεις του Τραμπ και του κάθε Τραμπ. Εμένα αυτό που με σοκάρει είναι πως 150 εκατομμυριάκια Αμερικανών ταυτίζονται με τις πεποιθήσεις του Τραμπ. Θα μου πείτε εδώ τρώνε Μακ Ντόναλντς στον Τραμπ θα κωλώσουν; Θέλω να πω πως ο Τραμπ είναι αυτό που είναι και δεν κρύβεται. Όχι πως το κάνει επειδή είναι ντόμπρος και φαν της αλήθειας αλλιώς δεν θα γινόταν πολιτικός. Η πικρή αλήθεια είναι πως ο Τραμπ δεν είναι ηλίθιος. Ναι φίλε αναγνώστη δεν είναι ηλίθιος. Το φάντασμα της ακροδεξιάς πλανιέται σε όλο τον πλανήτη. Ο Τραμπ σαν φασίστας του κερατά απλά είπε αυτά που πιστεύει και πέτυχε μιας και ο μέσος Αμερικάνος θα μπορούσε να είναι ο Τραμπ και το αντίστροφο.
Και τώρα πάμε στην'' κυρία'' Κλίντον. Εγώ πάντως με αυτό το επίθετο και με αυτήν την κληρονομιά που με άφησε ο μπαμπάς μου θα άνοιγα έναν λάκκο,θα έμπαινε μέσα και θα έκανα το καρότο μέχρι την Δευτέρα Παρουσία. Άγνωστη λέξη η αξιοπρέπεια θα μου πείτε. Από που να ξεκινήσουμε και από που να τελειώσουμε. Η λίστα με τις ειρηνικές (χαχαχαχα) παρεμβάσεις της Αμέρικα είναι ατελείωτη. Ιρακ,Παλαιστίνη,Γιουγκοσλαβία και γενικά όπου δείτε κακό στον κόσμο ξέρετε ποιος κρύβεται πίσω από τους σωρούς με σκοτωμένα γυναικόπαιδα. Εν ολίγοις ο μπαμπάς σου ευθύνεται μέχρι και για την χρηματοδότηση του isis και εσύ αντί να ψαρεύεις πέστροφες σε καμιά λίμνη του Καναδά θες να συνεχίσεις το ανθρωπιστικό του έργο. Όλη η ιστορία της Αμερικής βασίζεται στην βία η οποία καλύπτεται από το πέπλο της κακής Μουσουλμανικής τρομοκρατίας. Γιατί ως γνωστόν μόνο Μουσουλμανική τρομοκρατία υφίσταται και όχι δυτική που όπου έχει μπλεχτεί η δύση (και η καλή μας η Ευρώπη) δεν φύτρωσε ούτε τσουκνίδα. Αμερική σημαίνει ιμπεριαλισμός,καπιταλισμός,αστυνομοκρατία,σφαγές Ινδιάνων,μαύρων,Λατίνων κτλ,οπλοκατοχή,βλαχομπαρόκ και γελοία πρότυπα. Ο μέσος Αμερικάνος στον καθρέφτη του βλέπει την οικογένεια Κλίντον και η οικογένεια Κλίντον βλέπει στον καθρέφτη της βλέπει τον μέσο Αμερικάνο. Ότι ακριβώς ισχύει και με τον Τραμπ. Περιττό να ανάφερω πως η Χίλαρι καλύπτει τον αντρούλη της που τυγχάνει να είναι παιδόφιλος.
YOU ARE READING
{TYS17} El diario de un loco
HumorΣας ενοχλούν-εκνευρίζουν πολλά πράγματα γύρω σας; Άνθρωποι,καταστάσεις,συμπεριφορές κτλ. Εμένα πάντως ΝΑΙ. Κάθε μέρα βλέπω πολλά και ακούω περισσότερα οπότε θα ήταν αδύνατο να μην τα καταγράψω. Εν ολίγοις αστεία,σοβαρά,κοινωνικά και όχι μόνο ζητήματ...