Ráno mě probudí nepříjemný drnčivý zvuk.
Budík.
Ani neotevřu oči a rukou šátrám po nočním stolku. Budík tam není.Pomalu si sednu a zamžourám po pokoji. Nic nevidim, musim si nasadit brýle...
Po nasazení mých čtvrtých očí je to hned lepší.Rozhlédnu se po pokoji a vidím, že už vstává i Lily a Mandy. Lily zaklapne budík, vezme hůlku a vydá se k posteli, kterou obývá Kate. Namíří na ní a řekne:
"Aquamenti."
Najednou je Kate v sedě, mokrá a lape po dechu.
"Lily!!!" zařve.
Já radši vběhnu do koupelny, kde se učešu, vyčistím si zuby a dám si trochu řasenky. Pak se převléknu a vyjdu ven.
U dveří už čeká Kate.
Já si zatím vybaluji do své skříně.
"Chceš jít s náma na snídani?" zeptá se Lily.
"Asi ne... půjdu s Jamesem." usměju se. "Ale děkuju."
"V pohodě." mrkne na mě.Když už mám vybaleno, vezmu brašnu s učebnicemi, hůlkou, neviditelným pláštěm a plánkem.
Pak vejdu do společenské místnosti a zamířím ke klučičím ložnicím.
Vyjdu po schodech a koukám na cedulky, kde je napsáno sedmý ročník."Jé! Ahoj Mel! Co tu děláš?" ozve se za mnou a já se otočím.
Stojí tam Ed s širokým úsměvem na tváři.
"Ahoj. Vlastně hledám Jamese.. Nevíš kde má pokoj?" zeptám se.
"Jo. Na konci chodby, vlevo," poradí mi. "A kdybys něco potřebovala, tak tady mám pokoj já s klukama." mrkne na mě a ukáže na dveře, u kterých stojí.
"Jasně. Děkuju, Ede." usměju se.
"Není za co." usměje se taky.Já se otočím a jdu hodbou. Otevřu dveře, na kterých visí cedulka:
Sedmý ročník
James Potter, Sirius Black, Remus Lupin,
Peter PetigriewPo otevření dveří je mi hned jasné, po kom mám smysl pro "pořádek". V pokoji vládne naprostý chaos; poházené ponožky, boty a jakékoli oblečení. Jedíné, co je na sých místech, jsou postele a jejich majitelé v nich. Rozhodnu se, že je vzbudím.
"Vstávat! Přijdete pozdě!!" zakričím, ale moc velký účinek to nemá.. James se jenom zavrtí, Sirius něco zažvatlá. Jediný, kdo se vzbudí je Remus.
"Kolik je hodin?" řekne.
"Půl osmé." odpovím mu. "Jak je mám vzbudit?" zeptám se.
"Vodou. Všechny." napoví mi a dodá. "Ja půjdu do koupelny."Kývnu a vezmu si hůlku.
"Aquamenti." řeknu, ani se nenamáhám ztlumit hlas. Z mé hůlky vytryskne voda a postříká Jamese, Siriuse a Petera. Ti jsou v mžiku na nohou a hledají ničitele jejich spánku.
"Mel?!" zařve James.
Já se jen nevinně usměju a zeptám se: "Ano?"
"Proč?!" zařve Sirius.
"Nevstali byste a přišli pozdě na hodinu.."
usmívám se dál.
"Fajn... jdu se otřít, počkej na nás." vzdá to James.Sirius si vezme ručník z jedné z hromad a začne se otírat.
"Jednou tě taky polijem..." zavrčí.
"No jo... jasně... hlavně už pojďte vy šampóni..." podupávám netrpělivě nohou.Né, že by mi vadilo chodit pozdě, ale hned první den bych nemusela...
James s Remusem vyjdou z koulelny, kam vejde Sirius. Už jsou převlečení, jen jim zbývá si vzít brašny a hůlky.
ČTEŠ
Melanie Potterová (Harry Potter ff)✔
FanfictionNevim, jak se mi podaří rozbít i tu nejnerozbitnější věc, ale stalo se. Byl to obraceč času. A tak se stane, že se ocitám ve světe, ve kterém má Voldemort silnou moc a ve světe, kde vyrůstají dva lidi, které bych strašně ráda poznala. Moje r...