15.kapitola

1.3K 84 17
                                    

Melanie

Na ošetřovně je taková nuda! Od chvíle, co jsem se probudila a madame Pomfreyová mi řekla, že tu budu ještě do odpoledne se jenom nudím. Kouknu se na velké hodiny, které visí na zdi. 7:00. 7:00! Jsem vzhůru jenom hodinu s už se nudim!

"Slečno, vypijte prosím tohle, ano? Chci mít jistotu, že se vaše tělo úplně vyčistilo," přijde ke mně Pomfreyová.

Pomoc! Já už nechci pít ty svinstva, co mi dává.

Přiložím si pohár k ústům a piju.

Když dopiju, skřívím obličej do nechutné grimasy. Chutnalo to jako jar. Ne, že bych někdy chutnala jar, ale... znáte to...

"No jo, já vím, že to nejsou moc velké pochutiny, ale jste lepší, než váš bratranec. Ten to vždycky oddaluje a pak nadává, jak je to hnusné," povzdychne si madame.

Já se jen usměju a ulehnu zpět do peřin.

Ze samý nudy jsem začala počítat kameny na protější zdi.

223, 224, 225....

Najednou se otevřou dveře a do pokoje vstoupí James, Sirius, Remus, Peter, Lily a Kate.

Dojdou ke mně a přinesou si židli, přičemž James podá židli Lily, která si na ní sedne a usměje se na mě.

"Jak ti je?" zeptá se.

"Dobrý," zazubím se. "Jenom je tady strašná nuda..."

"To se ti nedivim... Mně to tady vždycky nahánělo hrůzu..." kývne hlavou Sirius.

"Něco jsme ti přinesli!" vyhrkne Kate a vyndá čokoládové žabky a dýňové paštičky.

"Taky jsem ti přinesla tohle, je to moje nejoblíbenější knížka,"usměje se Lily a podá mi malou knížečku.

Přečtu si název. Bajky Barda Beedlyho. Hmm... Na čtení sice moc nejsem, ale je od ní milé, že si vzpomněla...

"Děkuju," usměju se.

"Vypadáš líp, než včera, Mel," pohladí mě po vlasech James.

Zajímalo by mě, jestli si místo těch havranově černých vlasů představuje mou skutečnou barvu vlasů, jako má Lily.

"Děkuju."

"Co se ti vlastně stalo?" vysloví Sirius otázku, kterou si asi pokládají všichni.

Najendou, jako by se dohodli, že se na to ptát nebudou se po Siriusovi ohlédne jak Lily, tak James.

"Blacku!" zasyčí Lily.

"Siriusi,"zamračí se James na svého kamaráda.

Řeknou to ve stejnou chvíli, takže to zní docela děsivě.

Nechápavě se kouknu na Remuse.

Ten mi naznačí očima, abych byla v klidu.

Sirius zvedne ruce nahoru, jakoby se vzdával.

"No co? Nevypadá, že by jí to vadilo!" brání se.

"Jasně jsme řekli, že se na to nebudem ptát, dokuď to neřekne sama," usadí ho
Kate.

"Ale no tak! Nic zase tak hroznýho jsem neudělal!" pokračuje Sirius.

"Má pravdu, Lily, Mel nevypadá nějak špatná z toho, že se zeptal..." zastane se kamaráda James.

Vyslouží si tím zabijácký pohled od Lily.

"Mně to nevadí, Lily, vážně...." vlastně vůbec nechápu, proč kolem toho dělaj takový haló, ale to je jedno. "Vlastně to je tak trochu i moje pitomost..." převyprávím jim to, co se mi stalo včera během trestu.

Melanie Potterová  (Harry Potter ff)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat