32.kapitola

763 64 6
                                    

Melanie

"Chápete to?! Takhle tu hru určitě projedem! Henry Challiot je naprosto neschopný a ta stará ježibaba nechce Jamese pustit hrát!"

Slyším, jak si Kate frustrovaně stěžuje ještě dřív, než s holkama vejdou do dveří.

Je to asi týden, od našeho vloupání do Brumbálovy pracovny a James už je skoro zdravý, jenže - jak jsem se dozvěděla právě teď - madame Pomfreyová to odmítá propustit před famrfpalovým turnajem, který se má uskutečnit už zítra.

"Kašli na to, Kate. Musíme napsat tu esej do lektvarů, abychom měly o víkendu volno," snaží se svou kamarádku uklidnit Lily.

Kate se na ní zhrozeně podívá.

"To snad nemyslíš vážně?! Tomu se říká být oddána své vlastní koleji, ty snad chceš, aby to ten Havraspár vyhrál! Kdyby tě slyšel James!"

Odhrnu závěsy své postele a spatřím celý výjev. Kate, která se až dotčeně dívá na Lily, která jenom překvapeně mrká a snaží se najít ta správná slova, Mandy, která si s povzdechnutím sedne na postel a začne si číst knížku a Suzan, která celé dění sleduje jako nějaký vtipný pořad v televizi.

"

Já nechci, aby to vyhráli, jen mi přijde, že to trochu moc řešíš..." snaží se bránit Lily.

"O co jde?" zeptám se, i když samozřejmě tuším, co se děje.

"Nemáme chytače na zítřejší zápas," vyštěkne Kate. "To se děje!"

"Aha," zamračím se. Je pravda, že bych Jamese mohla zaskočit. Famfrpál hrát umím, takže by to neměl být zase až tak velký problém. Nechci se ale vnucovat, takže jenom pokrčím rameny a zeptám se: "Nechcete jít na večeři?"

Kate frustrovaně vydechne a holky kývnou.

Když sejdeme schody, Kate se rozběhne ke chlapeckým ložnicím.

"Tak na ní počkáme," povzdechne si Lily.

Za chvilku už ze schodů sbíhá Kate, Sirius a Remus.

Společně se všichni vydáme na večeři.

"Ale no tak, zlato, určitě to vyhrajete i bez Jamese... No a co, že je neschopný... A není náhodou ještě někdo, kdo umí být chytač?... Aha, no a Melanie už jsi se ptala?"

Sirius se celou dobu snaží Kate uklidnit. Ta ovšem nemá nejlepší náladu, a tak mu na všechny otázky odsekává. Po poslední otázce ale mlčí a potom se otočí na mě.

"Ty umíš hrá famfrpál?"

"Ehm, no... jo?"  začnu se ošívat pod pohledy ostatních.

"A proč jsi moc neřekla? Jak hraješ? Byla jsi už někdy v týmu? Kolikrát jste vyhráli?" začne mě zahrnovat dotazy.

"No, já nevím... asi dobře.. Jo, na mojí starý škole jsem byla ve famfrpálovém týmu... To ti přesně neřeknu, ale asi skoro pokaždé, když jsem teda nespadla z koštěte.."

Kate spráskne ruce ke stropu.

"Ach, u svatého Merlina, proč jsi nic neřekla, brouku? Berem tě. Nebo, nejdřív tě seznámím s ostatními a půjdeme na hřiště, kde nám ukážeš jak umíš hrát, no a jestli se jim budeš líbit, tak pak tě berem."

Jenom zamrkám na všechny informace od Kate a ona to očividně pochopí jako souhlas, protože mě hned chytí za ruku a táhne mě rychle za sebou ani nevím kam.
Poslední, co zaslechnu, je Sirius: "Někdy mám pocit, že má radši famfrpál, než mě."

Melanie Potterová  (Harry Potter ff)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat