14.kapitola

1.3K 99 12
                                    

Melanie

"Jdem?" nakrčí nos Mar.

"Nic jinýho nám asi nezbývá..." pokrčí rameny Jess.

"Fajn. Tak jdem."

Vyjdeme tedy ze Společenky a jdeme cestou ke profesorově kabinetu.

"Nemůžeš se Mel, prosím, zeptat, jestli by nemohli ten večírek přeložit na sobotu? Ty tresty máme jenom ve všední den..." přemlouvá mě Mar.

"Klidně, ale asi až později... Dneska ne..."

"Vy jste se pohádali?" jde přímo k věci Jess.

Jak to ví?!

"Šli jsme zrovna chodbou a... nebyli jste úplně k přeslechnutí..." dodá na vysvětlenou.

Povzdychnu si.

"Jo. Pohádali."

Nechci se o tom bavit. Prostě si promluvíme, já mu řeknu o mém snu s Voldemortem a všechno bude v pohodě...

"Proč?" ptá se Jess dál.

"Kolik jsi slyšela?" zůžím oči.

"To o tom, jestli slyší, jak naivně zní a tak dále..."

"No, choval se jako pitomec..." mávnu rukou.

"Tak, tady má Kukla kabinet..."

Už natahuju ruku, abych zaklepala, ale Jess i Mar mi ji zastaví.

"Co je?"

"Termín, kdy máme přijít je až za minutu. Řekl by nám, že nemá rád podlejzáky a tim pádem bychom tam byly o hidinu déle..." vysvětlí s Mar.

"Aha..."

Ten je divnej.... Fakt jak Snape. Na každém si najde něco špatného.

"Teď už třeba můžem," usměje se Jess.

Zaklepu na dveře a čekáme.

"Dále," ozve se za dveřmi profesorův hlas.

Otevřeme dveře a vejdeme do kabunetu.

Otevřu pusu dokořán.

Vevnitř to vypadá jako kdyby někdo stvořil magickou ZOO a nacpal ji do tohohle malého kabinetu.

"Dobrý večer," prohlásí Jess.

"Dobrý," kývne Mar.

"Dobrý večer," řeknu i já.

Profesor se ani neotočí od stolu a nevrle řekne.

"Zdravím. Dnes bude vaší prací krmit a hlídat má zvířata. Rozdělíme to podle chování. Slečna Piersová bude v tomto sektoru, jelikož měla o hodině nejvhodnější chování, díky němuž tady bude jen do devíti hodin. Poté bude slečna Columbová, ta se bude starat o nebezpečná, ale nejedovatá zvířata. Zde," ukáž na druhou uličku. "Budete tu do deseti večer. A vy," nakrčí nos, "Budete, díky svým neskonale úžasným znalostem pracovat u nejnebezpečnějších zvířat. Určitě si s tím poradíte. A vy tu zůstanete dokuď nebudou všichni ti miláčci spokojení," usměje se zle.

Bože! Nikdy bych nečekala, že to řeknu, ale... MILUJU SNAPEA!! Oproti tomuhle debilovi je Snape totální loozer ve zlým chování.

Jenže já mám svou tajnou zbraň. Ačkoliv on to neví, měla jsem za učitele péče o kouzelné tvory Hagrida. V prvním ročníku jsem mu pomáhala spolu s Ronem a Hermionou vychovávat dračí mládě a uklidnili jsme trojhlavého psa Chloupka. V druhém ročníku jsem se vypravila (zase s Ronem - Hermiona byla zkamenělá) za velkou Akromantulí jménem Aragog a to ani nemluvím o zabití Baziliška.... Ve třeťáku jsem letěla na Hypogrifovi Klofanovi, utíkala před Vlkodlakem a bojovala s Mozkomory.... Ve čtvrťáku to byla směsice všeho plus velkej drak a jezerní lidé a loni to zase byli zabijácké mozky... Mám bestovní život...

Melanie Potterová  (Harry Potter ff)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat