Melanie
Sídlo smrtijedů 8:45 PM
Dneska se to musí stát. Uteču. Mám už naplánované, jak to udělám, chybí jen provedení.
Na kamennou podlahu položím kus staré deky a zbylý kousek si obmotám kolem těla. Nemám co zratit. Když uteču, budu volná, když mě chytí, zabijí mě a nebo, a to je to, v co upřímně doufám, přivedou mou maličkost k Voldemortovi a já zabiji Naginiho.
O útěk bych se asi pokoušela už dávno, ale dnes cítím, že se něco děje. Zvuky nad mou halvou to jasně dokazují. Je vyčkat na tu správnou příležitost...
James
Bradavice 8:50 PM
"Opravdu si myslíte, že je to tam?" zeptám se snad po padesáté.
"Pane Pottere, jestli se zeptáte ještě jednou, tak vám zaručuji, že vás sebou rozhodně nevezmeme," vybuchne nad mýmy dotazy profesorka McGonagallová.
"Už teď vás tam bereme pouze proto, že vaš rodiče s tím souhlasí - což opravdu nechápu! - a proto, že je to vaše sestřenice."Pokaždé, když někdo v poslední době říkal o Melanie, že je to má sestřenice, tak jsem ho okamžitě seřval. Nevím, proč je tomu dnes jinak a proč tam vůbec jedu, ale nesnesu pomyšlení na to, že by se jí něco stalo a byla to má chyba. I když udělala to, co udělala. Navíc... Nagini se sám nezabije.
"Já vím, ale asi by nebylo zrovna nejlepší, kdybychom vtrhli do nesprávného smrtijedkského sídla, takže.....?"
McGonagallová se zhluboka nadechne.
"Naposledy, pane Pottere, ano. Ano, jsme si jisti. Máme nejmenovaný zdroj."
Fajn. Přesunu se k Lily,která nerozhodně stojí v místnosti a sleduje shon,který tu panuje.
"Rozhodla ses?" jemně jí odhrnu vlasy z čela.
"Asi ano... Nejspíš půjdu."
"Jsi si jistá? Nikdo po tobě nemůže chtít, abys zachraňovala někoho, kdo ti udělal..." nedokončím větu. Myslím, že je jasné, co jsem chtěl říct.
"No, vlastně, čím více si na to vzpomínám, tím mi to připadá divnější... Něco tam nesedí. A já mám pocit, že ji musím potkat, aby to dávalo zase smysl."
Jemně se zamračím. To je divné.
"Tak co?" přijde k nám Sirius s Kate, Remusem a Suze. Mandy se rozhodla, že tu počká, aby mohla pomoct madame Pomfreyové s léčbou zraněných.
"Vážně nechápu, proč tam jdeme. Vždyť víme, co udělala!"
"Nikdo si nezaslouží... tohle, Kate. Navíc, my máme svůj cíl. To víš."
Lily se mračí na svou kamarádku, krerá si pouze povzdychne.
"Dobrá, vážení!" rozezní se po místnosti Brumbálův hlas. "Vse bude probíhat od devíti hodin. Budeme se postupně přemisťovat na místo určení a poté obklíčíme dům. Všichni dostanete plánky, na kterých máte vyznačené své pozice. Takto budeme postupovat. Víte, koho hledáte a chceme, abyste ji přivedli živou a, pokud se zadaří, tak zdravou."
Všichni tedy čekáme, až nám někdo rozdá plánky. Poté budeme ještě chvilku čekat a v devět se začneme přemisťovat. My, děti, s asistencí, samozřejmě. Po měsíci hledání jsme to místo konečně našli.
Melanie
Sídlo smrtijedů 8:58 PM
"Crucio!"
ČTEŠ
Melanie Potterová (Harry Potter ff)✔
FanfictionNevim, jak se mi podaří rozbít i tu nejnerozbitnější věc, ale stalo se. Byl to obraceč času. A tak se stane, že se ocitám ve světe, ve kterém má Voldemort silnou moc a ve světe, kde vyrůstají dva lidi, které bych strašně ráda poznala. Moje r...