Sonuçlar

2.2K 141 132
                                    

Burnuma güzel bir koku geldiğinde, uykulu bir şekilde yastığa sokuldum.Çok sıcak ve rahattı, son zamanlarda yatakta çok kalmak istemiyordum ama bu sefer nedense gerçekten kalkmak istemedim.Aniden hafif bir iç çekiş duyup birinin nefesini boynumda hissettim ve donakaldım.Sonra, dün geceyi hatırladım, gözlerimi açtığımda gördüğüm şey bana sokulmuş yatan pandaydı.Kollarından biri belimin etrafında, bacaklarından biriyse benimkilerin arasındaydı.Kolumu yastık olarak kullanıyordu.Önce şok oldum çünkü dün geceden beri duş almadığımı farkettim.Her şey kirliydi ama o nasıl hala güzel kokuyordu? Onunla aynı odada uyumakla kalmamış, o kollarımdayken uyumuştum.Daha önce böyle bir şeyi hiç yapmamıştım.Bana ne yapıyordu böyle? Her neyse, şimdi gerçekten duşa girmem gerekiyordu.Kirli olma düşüncesi bile hasta hissetmeme yetiyordu.Ama kalkmak için hareket ettiğimde Seungri kayıp başını göğsüme koydu, uykusunda iç çekti.Çok sakin ve masumdu.Benim kalkmamı engellemesi cidden beklenmedik bir şeydi.Şimdi gidemezdim.

Dün gece korkunç derecede şaşırtıcıydı.Kimin başlattığını bile hatırlamıyordum ama aniden öpüşmeye başladık ve her zamankinden farklıydı.Bana bir şey hissettirdi.Dün gece bir şey hissettim.Aslında sadece bir şey değil-- Bununla ne yapacağımı bilemiyordum.İkimizde istemiştik ve korkunç olan buydu.Tekrar kalkmaya çalıştığımda üstümüzü örttüğünü farkettim.Yine hareketimden rahatsız olup kıpırdamaya başladı.Bir şeyler mırıldanıp arkasını bana döndü ama şaşırtıcı olan uyurken eli kolumda olduğu için diğer tarafa dönünce kolumu da çekmesi oldu.Bir kolum başının altında diğeriyse belindeydi.Tanrım.Bu durum benim için tamamen yeni.Hayatım boyunca biriyle böyle yatmadım.Ama nedense-- rahat hissettiriyordu.Bütün gün yatakta kalma isteği uyandıracak kadar.Birinin vücut sıcaklığını hissetmek garipti ama bu Seungri'ydi.Sorun yoktu.Komodine bakınca saatin sabahın üçü olduğunu farkettim.Şimdi iki seçeneğim vardı: kal ya da git.Bunu yapacağımı hiç düşünmezdim ama belini daha sıkı tutup boynuna doğru sokuldum.

Bu şekilde uyumuş olmalıyım çünkü alarm sesiyle uyandım.

''Kapat şunu.''

Sakince alarmı kapattığında henüz çıldırmadığı için şaşırmıştım.Dün gece aramızda bir bağ olduğunu farketsem de, söylediğimi hemen yapması garipti.Çünkü bunun için çok inatçıydı.Yorgun, gözlerini ovuşturarak kollarımın arasından sıyrılıp yatağa oturdu.Sonra aniden kafası şokla bana döndü.

''Ne---'' mırıldandığında şoktan gözlerini bile kırpmıyordu.

''Günaydın.'' sırıttım.

Aniden hareket edince canı acıdığı için küfretmeye başladı.

''Çok fazla hareket etme.''

''Neden---- hala buradasın?''

''Sanırım kalkmak için fazla yorgundum.'' kafamı biraz kaldırdım ''Ayrıca bir ara gitmeyi denedim ama bana çok güzel tutunduğun için gidemedim.''

''Yapmadım.'' dik dik baktı ama yanaklarının kızarmaya başladığını gördüm.

''Kameraya bakmak ister misin?''

''Sadece sus.Hazırlanmam gerek.'' yavaşça yataktan kalktı.

''Jenny'e sana ağrı kesici vermesini söylerim.''

''Ağrı kesiciler çok uykumu getiriyor.İdare edebilirim.'' kıyafetlerini alıp odadan çıktı.

Yürüyüşüne bakarak nasıl hissettiğini çözebiliyordum.Bitkin bir şekilde esneyip geri yatmıştım ki aniden ne kadar kirli olduğumu hatırladım.Ürperip ayağa kalktım.Bu benim çok büyük bir takıntımdı.Böyle yaşamaya alışmıştım.Odama gidip banyoya girince rahat bir nefes alabildim.

Benim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin