Sadece bir hayal

1.9K 142 34
                                    

Duş alıp saçlarımı kuruttuktan sonra aynada kendime bakıp içinde bulunduğum durumun ne kadar saçma olduğunu düşündüm.Tamam itiraf etmeliyim beni dinlemesi hoşuma gitmişti.Ama yine de ilişkimiz saçmaydı.İç çekip dışarı çıktığımda Jenny'le karşılaştım.

''Kırmızı kafa akşam yemeğine gelecekmiş, işi varmış, sana söylememi istedi.''

''İsmini kullanamaz mısın? Ona öyle seslenmem garip.Ayrıca saç rengini hep değiştirir yani ona başka isim vermen gerekebilir.'' mutfağa doğru ilerlerken söyledi.

''Ona adıyla seslenmek istemiyorum.Yanlış geliyor.Onu kabul etmişim gibi.Kİ ETMEDİM.Saçını hangi renge boyarsa ona öyle seslenirim.'' onu takip edip sandalyeye oturdum.

''Neden onu kabul edemezsin?''

''Nedeni açık değil mi?''

''Sadece söylesene.''

''Çünkü beni zorla tutuyor.Çünkü o bir pislik.Çünkü beni zorluyor.Devam edeyim mi?''

''Senin odanda kalıyor.Diğerlerine bunu yapmazdı.''

''Sadece yatsa neyse---''

Şu ağzımı keşke kapatabilsem.

''O ne demek?'' gözleri parladı.

''Jenny---''

''Bana anlatamaz mısın?''

Tanrım...

''Dün gece biraz içmişti.Neredeyse normal bir konuşma yapmıştık ki beni yine zorlamaya kalktı ama...ben ona izin vermedim.''

''NE DEMEK İZİN VERMEDİM? SENİ DİNLEDİ Mİ?''

''Sakin olur musun?''

''Pardon.''

''Ona sadece bir şey yapmamasını söyledim ve beni dinledi.Sarılıp uyumakla geceyi kurtardım.'' sırıttım ama oysa ağzı açık kalmış bana bakıyordu.

''ANLAMADIM?''

''Jenny biraz sakin--''

''Onun için ne kadar özel olduğuna dair hiçbir fikrin yok değil mi?''

''Pardon?''

''BİRİNİN BÖYLE BİR ŞEYİ YAPMASINA ASLA İZİN VERMEZ.''

''Yine heyecanlandın...''

''Beni dinle.Asla böyle şeyler yapmaz.O kontrol manyağıdır.Normalde yapmadığı bir sürü şeyi şu an yaptığını bilmiyorsun.Her şeyden önce, hala buradasın, yani seni hala saklamak istiyor.Evde dolaşmana izin veriyor, seni işaretledi, bana sürekli sana yemek verip vermediğimi her şeyin yolunda olup olmadığını soruyor ve rahatça çalışmana izin veriyor.Ama en önemli olanı sen odadayken senin odanda uyuyabiliyor.Ne kadar yorgun olursa olsun odada biri varken asla uyuyamaz.Garip bir takıntısı var, büyük ihtimalle geçmişiyle ilgilidir ama bana söylemiyor.Odada ben veya Taeyang varken bile uyuyamaz.Ve seni dinliyor.Kontrolün sende olmasına izin veriyor, bunu farkında bile olmadığına eminim.Bence sana güveniyor.Yani...Sadece ondan nefret etmekte bu kadar ısrarcı olma, olur mu? Sana karşı bir şeyler hissediyor olmalı.''

Kalakaldım.Nasıl tepki vereceğimi bilemiyordum.Ben ona etki mi ediyorum? Bana güveniyor mu? Benim için değişmiyor.Ya da değişiyor mu? Bana gittikçe nazik davrandığı doğruydu.Dün geceki hareketi de gerçekten şaşırtıcıydı.Ve ailesiyle ilgili geçmişi de vardı.Jenny'nin bir şeyler bilip bilmediğini merak ettim, ama muhtemelen bilmiyordur.

''Büyük ihtimalle bunu sana söylememeliyim ama---- Başka kime söyleyebileceğimi bilmiyorum.Bir sorunu var.Buna eminim.Ama bana söylemez.Daha doğrusu kimseye söylemez.Bir şey onun canını sıkıyor, bu yüzden aniden ruh hali değişiyor.Belki seninle konuşur.Denemeye değmez mi?''

Benim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin