' Wij zijn niet met elkaar naar bed geweest dit kan niet' zei ik een beetje in paniek. ' Als ik dit wist had ik jou nog niet gezoend had ik gewacht tot jij ook dezelfde gevoelens had als ik'. ' Die heb ik ook. Al vanaf de eerste keer dat ik jou zag al'. ' Waarom zei jij niks?'
'Bang voor wat er zou komen, bang voor wat er zou gebeuren'. Hij legde beide handen op mijn wangen en keek mij diep in mijn ogen aan. ' Ik laat jou nooit in de steek en zal jou nooit pijn doen'. Ik bracht mijn lippen naar die van hem en zoende hem, het gevoel bleef magisch en ik kon er geen genoeg van krijgen. Toen het pik donker was bracht Ryan mij naar huis. Afscheid nemen was moeilijk en wij konden elkaar niet los laten. Zo overdonderd waren wij allebei. Voor wij allebei weg konden gaan stond er iemand van de raad voor onze neus die vertelde dat wij verwacht werden.
' Waarom moeten wij komen?' vroeg ik aan Ryan toen wij in de auto zaten. ' Als je elkaar merkt moet je voor de raad verschijnen. Ik had alleen niet gedacht dat het voor ons ook zou geleden aangezien wij nog niet met elkaar naar bed zijn geweest. Wij zien wel wat ze te vertellen hebben. Wij hebben elkaar nu dat is het belangrijkste'. In de kamer van de raad zaten wij naast elkaar hand in hand.
' Zo Fay jij hebt je zelf snel laten merken' zei een man. ' Zo praat jij niet tegen haar' snauwde Ryan.
' Fay vertel ons wat er gebeurd is' vroeg de vrouw van de raad. Ik verzweeg over de aanval en vertelde dat Ryan en ik naar de bioscoop gingen en daarna sterren zijn wezen kijken en dat wij gezoend hadden. De raad keek ons beiden vragend aan.
' Jij bent het natuurlijk met haar verhaal eens' zei een man sarcastisch. ' Het is de waarheid. Waarom zou ik er over liegen?' zei Ryan
' Wij willen graag een leugendetector gebruiken om te kijken of het klopt. Wij stellen twee test vragen en twee vragen om jullie verhaal te bevestigen. Gaan jullie daar mee akkoord?'
Wij konden niet eens antwoord geven want wij werden allebei meegenomen en in aparte kamers gebracht en in die kamer werden er plakkers op mijn lichaam gebracht. Aan die plakkers zat snoeren die aangesloten waren op een apparaat. ' Ik ga jou nu de test vragen stellen. Jij kan alleen antwoorden met ja of nee. Is jou naam Fay?' ' Ja' ' Woon jij in complex vier in nummer 411?' ' Ja' ' Nu komen de echte vragen. Heb jij sex gehad met Ryan?' ' Nee'
' Ben jij gemerkt tijdens het zoenen met Ryan' ' Ja'. ' Dank je wel voor jou medewerking' de man pakte de uitslag en bracht mij terug naar de kamer. Ik was blij om Ryan te zien en ging snel naast hem zitten. ' Wij hebben de test uitslagen bekeken. De uitslag is positief dat houd in dat jullie de waarheid gesproken hebben. Dit heeft wel consequenties voor jullie veiligheid. Ryan jij mag niet meer van haar zijde wijken. Wij gaan uitzoeken hoe het kan dat dit gebeurd is. Als wij meer duidelijkheid hebben laten wij jullie weer komen. Probeer zoveel mogelijk te doen alsof er niks aan de hand is. Ga werken, ga trainen. Mensen gaan zien dat jullie gemerkt zijn en dat is niet erg. Doe wat mensen de gemerkt zijn doen. Lekker verliefd zijn en begin met samenwonen. Voor jullie veiligheid is het verstandig om bij Fay in te wonen. Als wij weten hoe alles in elkaar steekt kunnen jullie verder kijken. Ga naar huis laat alles op jullie inwerken. Gefeliciteerd en wel thuis'. Toen de man was uitgesproken werden wij de zaal uitgezet.
De rit naar huis verliep in stilte allebei verzonken in onze eigen gedachten. Thuis sprong Ryan onder de douche zodat ik daarna zijn wonden nog kon verzorgen. Ryan kwam terug alleen in zijn boxershort en wat moest ik hier aan wennen. Deze jongen van bijna twee meter lang en breed bestaand uit één al en spier en geen grammetje vet was van mij. Hij hoorde bij mij en ik bij hem, wij waren nu een stel wij hadden elkaar gemerkt. Hoe ik mij er ook tegen verzet had waren wij toch bij elkaar gekomen.
' Waar denk jij aan?' ' Dat jij helemaal van mij bent'. Hij moest lachen, ' Jij hebt het mij niet makkelijk gemaakt terwijl jij wist hoe het zat'. ' Jij was ook niet echt makkelijk. Blijf staan dan verzorg ik jou'. Ik ontsmette zijn wonden en verbond ze weer. ' Ik ga ook even douchen'. De warme stralen waren heerlijk op mijn huid en verzachte mijn spieren. Terwijl ik mezelf aan het afdrogen was besefte ik pas dat gemerkt zijn een soort huwelijk was. Shit! Wat was er met mijn leven gebeurd in een paar weken. De paniek vloog over mij heen en ik had moeite met adem halen. Alsof Ryan het aanvoelde dat er wat was stond hij ineens naast mij en kalmeerde mij.