Wij konden ongestoord twee films kijken, daarna begon ik te gapen. Ryan zette nog een derde film, ik heb daar de eerste tien minuten van gezien en daarna was ik in slaap gevallen.
Ik werd wakker in bed en ik had alleen mijn lingerie aan. Ryan lag nog heerlijk te slapen en ik probeerde uit bed te komen. Er was meer gevoel in mijn benen gekomen maar echt lopen ging niet.
' Waar ga jij naar toe?' vroeg Ryan slaperig. ' Zoals het er naar uit ziet nergens'. ' Waar wil jij heen?' vroeg Ryan. ' Naar de wc'. Ryan tilde mij op uit bed en bracht mij naar de wc. Ik gaf hem de opdracht mijn bikini te pakken zodat wij gelijk oefeningen konden doen in het zwembad. Het zwembad was heerlijk en het oefenen was echt goed voor mijn benen maar dat ging ik Max niet vertellen. Dan kreeg ik weer te horen hoe slim hij wel niet was. Ryan zijn handen lagen op mijn benen en liet mijn benen bewegen, hij maakte fiets bewegingen. Af en toe moest ik het zelf proberen, de eerste paar keer lukte het niet maar ik pushte mezelf tot de grens en er kwam beweging in. Ryan zag er echt sexy uit en ik deed heel maar dan ook héél véél moeite om mijn emoties te onderdrukken. Zijn hand verschoof op mijn boven been waardoor ik mijn emoties niet meer onder controle had. Echt stom dat zo een kleine handeling mij uit mijn concentratie haalde. Ryan had het door en kreeg een glimlach op zijn gezicht maar ging gewoon verder met de oefeningen. Toen hij mijn bovenbeen tegen mijn bovenlichaam moest duwen was zijn gezicht zo dicht bij de mijne het was zo verleidelijk. Toen hij voor de tweede keer dichterbij kwam kon ik mij niet meer inhouden. Ik kwam langzaam dichterbij en duwde mijn lippen om die van hem. Ryan had niet veel aanmoediging nodig en zijn tong vond die van mij. Zijn handen gleden over mijn lichaam en zijn aanraking zette mij in vuur en vlam. Ik snapte niet dat ik dit gevoel al die tijd heb kunnen negeren. Ik zou dit gevoel nooit meer willen missen. Heel voorzichtig wilde ik mijn benen om zijn middel slaan maar hij hield het tegen. Al zoenend deed hij een arm onder mijn kont en de ander legde hij in mijn rug. Langzaam liep hij naar onze handdoeken en legde mij daar op neer. Zijn lippen vonden plekken die nog nooit gekust waren en zette mijn lichaam nog meer in brand. Ik wilde hem het zelfde geven maar ik mocht niks doen van hem.
Al zoenend trok hij mijn bikini uit en ik zijn zwembroek. Voorzichtig tilde hij één been op en zette deze op zijn schouder. Langzaam kwam hij in mij en werd ik er weer even aan herinnerd dat Ryan een jongen van twee meter was. Ik kan jou bevestigen dat de verhalen over grote jongens en hun geslachtsdelen echt kloppen . Langzaam maar ritmisch bewogen wij en gingen helemaal op in elkaar. De liefde die Ryan voor mij versmolt met mijn liefde voor hem en het voelde zo speciaal. Dat gevoel is met geen pen te beschrijven dat is iets wat je zelf moet ervaren. Er was niemand op dit moment in de wereld aanwezig alleen hij en ik, zo gingen wij op in elkaar. Daarom schrokken wij ook zo toen wij naar de tuin keken en iemand zagen weg rennen, ik werd rood van schaamte en Ryan moest om mij lachen. ' Hij heeft een goede show gehad. Ik weet wel wat hij nu gaat doen' zei Ryan met een glimlach op zijn gezicht.. ' Gadverdamme Ryan daar wil ik niet over nadenken'. Ryan nam mij in zijn armen en gaf mij een knuffel. ' Had ik jou al bedankt voor alles?' vroeg Ryan. ' Ga je nou ophouden met dat bedanken. Volgens mij heb jij dat nu echt wel genoeg gedaan. Ik wil er niks meer over horen. Ik heb dat met heel veel liefde voor jullie gedaan'.
Nadat ik die woorden uitgesproken had schrokken wij op van een keel geschraap. Max stond vlak achter ons en schudde zijn hoofd. ' Dit zijn dingen die een broer echt niet wil zien van zijn zusje'. ' Dan moet mijn broer maar leren kloppen' zei ik met een glimlach. ' Aangezien jullie met andere dingen bezig waren hebben jullie ons waarschijnlijk niet gehoord' zei Max. ' Ons?' vroeg ik verbaasd.
' Ik heb jou therapeut een lift gegeven' zei Max met een grote grijns op zijn gezicht. Ryan moest weer lachen en ik? Ik kon mij alleen maar schamen.
' Geef ons een paar tellen' zei Ryan. Ik trok met behulp van Ryan alles aan en hij hielp mij naar de woonkamer. Natuurlijk was de therapeut een man en had mij zo juist naakt gezien. Na een korte kennismaking ging de man aan de slag. ' Ga maar even op de bank liggen' zei hij tegen mij. De man deed wat oefeningen met mijn benen en constateerde dat er al heel veel verbetering in zat en dat ik sneller herstelde als was geplant. Ik moest elke dag oefeningen doen om alles nog sneller te laten gaan. Na mijn therapie bracht Max de man weer weg en gaf Ryan mij een boek aan. Hij wilde wat dingen doen in huis voor Alice kwam en gaf mij het boek als afleiding. Blijkbaar was ik in slaap gevallen want ik werd wakker door de geur van pannenkoeken. Mijn vader en Alice waren blijkbaar thuis gekomen zonder ik het door had. Automatisch stond ik op en liep ik naar de keuken waar mijn vader mij verbaasd aan keek en de rest aan tikte zodat zij mij bekeken. ' Volgens mij gaat een stuk beter' zei mijn vader. Ik keek hem verbaasd aan en had toen pas door wat er gebeurd was op de automatische piloot. ' Blijkbaar gaat het erg goed' zei ik met een glimlach. Ryan sloeg alleen maar zijn armen om mijn middel en gaf mij een kus. De pannenkoeken waren echt lekker en ik at er veel te veel. Alice en Ryan gingen na het eten wandelen en mijn vader en ik bleven achter.