Stovėjom tyloj,buvau nudelbus akis į grindis.Nežinojau apie ką jis galvoja,tačiau numanau, kad tai susija su manim.
-A-aš at-tsi-praš-šau - Sumikčiojau.Tarsi atsiprašymas kažkuo man padės.Jam nieks nerūpi.Pakėliau akis į jį.Jis šaltai į mane žiūrėjo.
-Manau turėtum pradėt šokti.
-Aš nešoksiu,gali mane suspardyt,bet nuo to nieks nepasikeis - Pasakiau.Jis tik kreivai nusišypsojo.
-Žinau, kad nuo to nieks nepasikeis,tad imsiuos kitų priemonių.Jeigu dabar pat nepradedi šokt,dėl tavęs nukentės kita mergina - Buvau nustebinta pasakytais jo žodžiais.Galbūt jis tiesiog nori mane apgauti?
-Kodėl manai, kad patikėsiu ir, kad man rūpi ta mergina?
-Todėl, kad nebūtum sulaikius manęs jei nerūpetų tau kitos merginos.Paskutinį kartą kartoju, pradedi šokt arba nukentės Grace - Grasinančiai tarė.Aš tik papurčiau galvą ir pradėjau verkt.
-Pati nusprendei ir taip kiekvieną kartą tau pasipriešinus - Sugriebęs mano alkūnę išėjom iš to kambario.
-Gerai,aš tai padarysiu,tik palik Grace ramybei - Pasakiau, bet buvo per vėlu.Aš pavėlavau.Ir dabar esu įsitikinusi, kad jis kalbėjo visiškai rimtai,per mane jis nuskriaus Grace.Priėjom kambario duris, kur buvo visos.Jis mane pririšo ir pažvelgęs į mane nuėjo link Grace.Pradėjau muistytis,bandydama išsilaisvint, jaučiau tik skausmą ir kaltę. Ąš tokia didelė savanaudė.
-Delise, nusiramink,ką jis tau padarė? - Tyliai paklausė Tia.
-Aš nepaklusau jam ir dabar kentės Grace - Pasakiau nevaldydama ašarų.Tia nutilo apie kažka mąstė.O aš stebėjau kaip jis išsivedą Grace.Negaliu leist, kad dėl manęs nukentėtų kitos.
-Paklausyk, Delise,nusiramink, nes jeigu vėl tave ištiks priepolis, nieks neatgaivins ir.. - Nutraukiau ją.
-Aš to ir noriu.
-Jis tave vers daryt tai ko tu nenori,nedaryk to,neleisk jam laimėti, kaip dariau aš - Pasakė.
-Bet tada kitos nukentės - Užsimerkiau ir leidau keliom ašarom nuriedėt mano skruostu.
-Jis manipuliuoja tavim,manau čia kiekviena už save. Jeigu tau grėstų pavojus, nemanau, kad tokia kaip Grace tau padėtu,ji tėvų išlepinta mergaitė, galvos apie save.
-O kaip tu? Jeigu aš toliau jo neklausysiu, jis prieis prie tavęs.
-Aš pripratus,nesijaudink dėl manęs, o tu nepasiduok - Tai pasakius mūsų pokalbis nutrūko.-
Bandžiau valdyt ašaras kaip juodaplaukis įstūmė į kambarį Grace, kuri verkė.Jis ją pririšo ir priėjo prie manęs,atsitūpė ir pasilenkė prie ausies.
-Matai kas bus kaip neklausysi manęs? Kita galbūt bus tavo kaimynė,o dabar pailsėk,rytoj tavęs laukia dar viena kančia - Sušnabždėjo į ausį. kad nieks negirdėtų.Jaučiau kaip darosi sunku įkvėpt, kaip ir sakė daugiau jis manęs negelbės jei ištiks priepolis,man tai būtų į nauda,visgi nereikės kankintis.
-Viskas gerai,nusiramink ir nepamiršk kvėpuoti.Nėra nieko kas neišeitų į gerą,atsimink - Pasakė.
-Taip pat Grace pasisekė, kad būvo kalta,nes nebūnu labai švelnus. O tu Leah,Lacey ir Delilah manau vis dar nekaltos. todėl nemanau, kad jos norėtų tokiom nebebūti, kaip ir tu.Bet žinai, reikės jas patikrint,visgi gal aš klystu.Bet dėl tavęs esu įsitikinęs - Sušnabždėjo ir uždėjo savo ranką man ant šlaunies.Kad ir kaip nenorėjau, kad ji ten būtų negalėjau nieko padaryti.
-Tu net nežinai kaip laukiu tos dienos, kaip iškrušiu tave, o tu nieko negalėdama padaryti tiesiog klyksi, jog sustočiau,tačiau aš to nepadarysiu.Ir galiu tau prižadėt jog tau labiausiai skaudės iš visų - Tai pasakęs nuėmė savo ranką man nuo šlaunies ir patraukė plaukus užkritusius ant veido.Nykščiu perbraukė per apatinę lūpa.Jaučiau kaip akyse kaupiasi ašaros.Jis pridėjo lūpas prie mano smilkinio.
-Neverk - Sumurmėjo ir atsitojęs nuėjo.
-Ką jis tau sakė? - Jam išėjus paklausė Tia.
-Tai, jog mano gyvenimas sugriautas - Atsakiau be jokių jausmų.
-Patikėk manim,man tą patį ką ir tau teko iškęsti,bet tu nepasiduok.
-Tačiau tu pasidavei,kodėl?
-Nežinau,pati save už tai keikiu ir dabar jis mano, kad gali daryt su manim bet ką - Atsakė.
-Kuo jis vardu?
-Jis supras, kad aš tai pasakiau bet nesvarbu. Jo vardas Zayn.
Zayn,Zayn,Zayn.Bandžiau atsimint jo varda.Nuo verkimo mano akys buvo pavargusios, tad užmerkiau jas ir netrukus užmigau.
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...